Persephone Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Jeg har vel egentlig nettopp innsett at de merkene jeg har på sidene er strekkmerker, så jeg lurte på om det er noe jeg kan gjøre for at de skal bli mindre synlige? De er fra da jeg var yngre og vokste noe inni granskauen i tillegg til at jeg var ganske god og rund.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Jeg var på et nettforum der det var ei som hevdet hun hadde fått gamle strekkmerker til å minske. "Oppskriften" var som følger: Syrepeeling, glycol eller lactic. Her skal man jobbe seg oppover i både tid syre er på huden, og syreprosent, til minst 40-50%. Minst en gang i uka. Viktig å følge med på hva huden tåler, og heller ta det litt rolig. Copper peptides: Smøres på strekkmerkene en gang om dagen. Om du har påført syrepeeling, så påfør cp på motsatt tid av døgnet. Hun sa de aller minste strekkmerkene etter 6 mnd ved å følge dette til punkt og prikke, var blitt så små at hun knapt kunne se dem lenger. Anonymous poster hash: 0d6f2...a3f
Sunbeam Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Jeg vokste som ugress på barneskolen og var høyest i mitt kull. Det resulterte i at huden strakk seg litt. Der og da var det krise, nå bryr jeg meg fint lite. Mange har strekkmerker, sånn er det bare. Hvorfor bry seg? Det er jo ikke så farlig. 5
Purple Diamond Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Jeg vokste som ugress på barneskolen og var høyest i mitt kull. Det resulterte i at huden strakk seg litt. Der og da var det krise, nå bryr jeg meg fint lite. Mange har strekkmerker, sånn er det bare. Hvorfor bry seg? Det er jo ikke så farlig. Enig!
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 I et magasin jeg kjøpte for en stund siden var det en vareprøve på Palmer's Cocoa Butter Skin Therapy Oil for ansiktet mitt. Likte Palmer's utrolig godt, søkte på Google og fant rosi.no. Der så jeg at det var en hel serie, inkludert en lotion for strekkmerker. Kanskje du kan prøve den? Anonymous poster hash: bcbb6...4bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå