Gå til innhold

Er det rett å slette en date jeg dumpet på facebook?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dumpet en date, pga jeg datet han for lenge, uten at han ville vise hjemmet sitt, pluss at han virket så kontrollerende ut. Jeg synes det hele ble for teit , og lot han få noen sjanser til å få meg til å finne tro på han tidligere, men nå har jeg ikke møtt han på ca 2 måneder. Han har sutret om at han er veldig forelsket i meg, og at han kan love bedring hvis jeg fortsatt lar han få mulighet til å begynne på nytt. Men jeg tør ikke. Fordi jeg tror det er noe galt med han, siden han har oppført seg sånn. Nå har jeg ikke hørt fra han på en stund. Ville dere slettet han på facebook? Eller ville dere latt han være der?

Jeg vet ikke om det er jeg som er sær som ikke lot han få en ny sjanse, men jeg mener at det beste er å bare bryte helt, pga oppførselen hans.

Anonymous poster hash: ea22a...102
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke har lyst til å fortsette å ha kontakt så ville jeg slettet han. Lite vits å ha facebook'en full av folk man kun har datet en kort periode og som man ikke snakker noe med.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke har lyst til å fortsette å ha kontakt så ville jeg slettet han. Lite vits å ha facebook'en full av folk man kun har datet en kort periode og som man ikke snakker noe med.

anngående det med kontakt så er jeg usikker. Jeg liker ikke det at han virket så useriøs på datene. Men samtidig så lurer jeg på om det er meg som overreagerer på "normale ting"

Anonymous poster hash: ea22a...102

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...