Gå til innhold

Sexbutikk i Alanya, Tyrkia?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Finnes det en sexbutikk i Alanya? I nærheten evt :) ?

Anonymous poster hash: 7c73c...e7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler, men om det fantes hadde jeg holdt meg unna med tanke på at det garantert hadde vært en perversj, gammel gubbe som jobba der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tviler, men om det fantes hadde jeg holdt meg unna med tanke på at det garantert hadde vært en perversj, gammel gubbe som jobba der.

Skal dit med typen, så det gjør ikke noe. De må da ha noe sånt, er vel en stor by? Skulle hatt noen nye latexantrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dit med typen, så det gjør ikke noe. De må da ha noe sånt, er vel en stor by? Skulle hatt noen nye latexantrekk.

Latex får du ikke tak på i land som Tyrkia. Det tror jeg du kan glemme, ikke glem at de er veldig religiøse der borte.... Derimot burde du heller dra til England om du vil ha latex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Latex får du ikke tak på i land som Tyrkia. Det tror jeg du kan glemme, ikke glem at de er veldig religiøse der borte.... Derimot burde du heller dra til England om du vil ha latex.

Virkelig? Ja, vet de er religiøse, men er vel ikke så ille i Alanya? Latex er så dyrt i Norge, så hadde håpt på å få kjøpt inn litt nytt til en rimeligere penge. England altså? Er det rimeligere enn Norge? Skal til New Castle i høst faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig? Ja, vet de er religiøse, men er vel ikke så ille i Alanya? Latex er så dyrt i Norge, så hadde håpt på å få kjøpt inn litt nytt til en rimeligere penge. England altså? Er det rimeligere enn Norge? Skal til New Castle i høst faktisk.

Kommer helt an på hvilken kvalitet du vil ha. I norge får du kun tak på billig-latex. Altså ikke særlig god kvalitet. Blir nok ikke noe billigere andre steder, men det kan godt være at du får bedre kvalitet. Latex må du legge tid å penger i, sånn er det bare. I norge får du også som regel bare sort latex, med noen unntak som rød, smokey og blå. Det er også ikke så mange størrelser å velge mellom. Men andre steder kan du få alle mulige farver og spesialsydd i den tykkelsen du vil ha. Jo tykkere latex, jo bedre.

Edit: Er ikke helt sikker på New Castle, men vil tenke meg du finner noe i London.

Endret av Maju Mjau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fordumsfull much? Hva har nå det å si?

(Sist jeg var i en sexbutikk i "syden" var det en svært kjekk, ung mann som jobba der.)

Anonymous poster hash: 8d120...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde holdt meg unna, spesielt i Tyrkia :glare:

Endret av Jolene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordumsfull much? Hva har nå det å si?

(Sist jeg var i en sexbutikk i "syden" var det en svært kjekk, ung mann som jobba der.)

Anonymous poster hash: 8d120...2b7

Jeg har bare dårlige erfaringer fra Tyrkia, så ja, jeg er nok litt fordomsfull når det kommer til det landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Du har nok glemt at Tyrkia er et muslimsk land. Kanskje litt lurt å sette seg inn i hva det innebærer før du reiser dit.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På turiststedene er det ikke så farlig. Værre er det nok der de ikke er så vant til turister..

Men HERREGUD så innpåslitne mange menn er! Fikk aldri gå i fred ... og jeg er jo ikke akkurat en guttemagnet ..

Anonymous poster hash: d8c1b...ef1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ofte i Alanya, og har pr. dags dato ikke sett en slik butikk du er ute etter. Nå skal det sies at jeg ikke har lett heller, men jeg tror jeg hadde husket det om jeg hadde sett en slik butikk. Du kan finne undertøysforretninger, men jeg tviler på at disse har slike varer dere er ute etter. Kanskje, hvis du er heldig, kunne dere funnet slike butikker i Istanbul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...