Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker at jeg er såpass voksen nå at jeg hever meg over kommentarer fra andre, men merker at ting fortsatt kan svi.Her om dagen var jeg ute og spiste middag med min kjære. Det var varmt og jeg hadde på meg en lårkort, stram, hvit sommerkjole. Den hadde litt blonder og var ikke utringet foran eller bak, så tenkte at den var ok og ha på selvom den var litt kort. Følte meg ganske sommerbrun og fin og samboeren min synes jeg var råflott. Vi hadde en hyggelig middag, men jeg ble etterhvert oppmerksom på to par som satt ved siden av oss. Jentene var litt fyldige og satt og røyket i et sett mens de stirret på de andre på restauranten. De sendte meg stadig stygge blikk. Når vi reiste oss for å gå hører jeg hun ene si ganske høyt til hun andre. Skjønner ikke at noen kan gå i sånn kjole, ser rett opp i tredje etasje. Ser helt forjævlig ut. Jeg kjente kvelden ikke var så vellykket lenger og ble lei meg. Tenker at sånn er så unødvendig, og rakke ned på andre på den måten. Hadde så lyst til å si noe til de, men torde ikke der og da. Kjenner jeg aldri har lyst til å bruke kjolen mer. Hvorfor er jenter sånn mot hverandre? Hvordan hadde dere reagert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit nå i det! Sikkert lett å si, men du likte kjolen! Kjæresten din også. Har ikke noe å si hva to fremmede idioter mener

Skrevet

Drit nå i det! Sikkert lett å si, men du likte kjolen! Kjæresten din også. Har ikke noe å si hva to fremmede idioter mener

Jeg prøver også å si det til meg selv. Men det går innpå meg allikevel. Og angrer litt på at jeg ikke sa noe til de. Som at, kanskje hvis dere trente noen dager i uka istedet for å sitte på rompa og røyke og sladre, så kanskje dere hadde fått plass i en sånn kjole også!

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

De er bare sjalu :) Jeg hadde aldri tørt å gå i en slik kjole, syns andre er så heldig som kan det! Ikke tenk mer på det og nyt å kunne ha på deg den fine kjolen!

Anonymous poster hash: 73715...374
Skrevet

Hvorfor snudde du deg ikke bare mot dem og sa akkurat det du skrev nå? At du føler deg fin og kjæresten syntes du ser råflott ut?

Jeg er ganske sikker på at disse to bare er misunnelige. Hev deg over det.

• Liker 1
Skrevet

De er bare sjalu på kroppen din! Ikke tenk på det!

Skrevet

Selvom jeg vet at jeg kan se ganske bra ut når jeg har ordnet meg og at kroppen min ser ok fordi jeg trener og spiser sunt, så er ikke selvtilliten på topp og slike kommentarer sårer. Ble litt satt ut og synes det var ubehagelig fra før av med de stygge blikkene. Så torde rett og slett ikke å si noe der og da.

Gjest avocadoen
Skrevet

Sjalusi ja. Jeg fikk høre her om dagen at en dame som jeg ikke kjenner synes jeg ser ut som en 14-åring. Jeg vet jo at det handler om sjalusi og vet selv at jeg ikke ser sånn ut, men det er vondt å høre slike ting likevel. Så jeg forstår at det ikke er så lett å heve seg over slike ting som de andre her sier du skal gjøre. Og du var nok helt sikkert veldig fin :klem:

Skrevet

Selvom jeg vet at jeg kan se ganske bra ut når jeg har ordnet meg og at kroppen min ser ok fordi jeg trener og spiser sunt, så er ikke selvtilliten på topp og slike kommentarer sårer. Ble litt satt ut og synes det var ubehagelig fra før av med de stygge blikkene. Så torde rett og slett ikke å si noe der og da.

men nå kan du heve deg over det og gå videre
Gjest avocadoen
Skrevet

Man trenger heller ikke ha dårlig selvtillit for å bli lei seg. Det har du lov til å bli når folk oppfører seg slik. Men du får trøste deg med at du har det bra og at du ser bra ut og at de som sier slike ting ikke har det. :)
Gjest Yellowrose
Skrevet

Det der var rett å slett skikkelig dårlig gjort! Og så unødvendig. De jentene var nok mer usikker på seg selv, mennesker som slenger med leppa er ofte det. Jeg synes ikke du skal slutte å bruke den kjolen pga noen du sikkert aldri kommer til å se igjen engang. husk hvor flott du følte deg i den da du gikk ut! :)

Gjest Riskjeks
Skrevet

"Hvorfor er jenter sånn mot hverandre?" De er ikke det. Noen mennesker er sånn mot andre mennesker. Folk må slutte å tro at kvinner generelt er slemme mot andre jenter. Synes også det er veldig standard her inne å dra misunnelses-kortet. Og av TS å måtte påpeke at de andre jentene var lubne... Det er lavmål, da synker man jo ned på deres nivå. Disse damene sa noe stygt, det er dårlig oppførsel, og sånn er det. Man trenger ikke spekulere i hvorvidt de er misunnelige eller ikke.

• Liker 12
Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg tenker at jeg er såpass voksen nå at jeg hever meg over kommentarer fra andre, men merker at ting fortsatt kan svi.Her om dagen var jeg ute og spiste middag med min kjære. Det var varmt og jeg hadde på meg en lårkort, stram, hvit sommerkjole. Den hadde litt blonder og var ikke utringet foran eller bak, så tenkte at den var ok og ha på selvom den var litt kort. Følte meg ganske sommerbrun og fin og samboeren min synes jeg var råflott. Vi hadde en hyggelig middag, men jeg ble etterhvert oppmerksom på to par som satt ved siden av oss. Jentene var litt fyldige og satt og røyket i et sett mens de stirret på de andre på restauranten. De sendte meg stadig stygge blikk. Når vi reiste oss for å gå hører jeg hun ene si ganske høyt til hun andre. Skjønner ikke at noen kan gå i sånn kjole, ser rett opp i tredje etasje. Ser helt forjævlig ut. Jeg kjente kvelden ikke var så vellykket lenger og ble lei meg. Tenker at sånn er så unødvendig, og rakke ned på andre på den måten. Hadde så lyst til å si noe til de, men torde ikke der og da. Kjenner jeg aldri har lyst til å bruke kjolen mer. Hvorfor er jenter sånn mot hverandre? Hvordan hadde dere reagert?

Sjalu damer. Og ekle.

Fikk en slengbemerkning en kveld jeg også. Av ei yngre dolle. Snudde meg rolig rundt,gikk bort til bordet hun satt og sa : Kan du gjenta?

Jeg var helt easy,men hun rødmet voldsomt,og de andre ved bordet ble også veldig brydd. Hun gjentok jo ikke,så jeg sa : nei,det ante meg. Ha en fin kveld!

Må bare iblant :-)))

Skrevet

Du påpeker noe ved disse personen som tyder VELDIG på dårlig selvtillit, og det er kun derfor de sa det. De er sikkert kjempe sjalu på deg. Jeg er sikker på at du så utrolig bra ut, du følte deg flott, kjæresten synes du var råflott... mer trenger du ikke, det er slik det skal være :blomst:

Skrevet

Drit i de damene, sikkert bare sure fordi du så flott ut med en flott mann med deg. De som slenger med sånt er som regel de som ikke ser ut selv, som går hjem alene fra byen ;)

AnonymBruker
Skrevet

"Hvorfor er jenter sånn mot hverandre?" De er ikke det. Noen mennesker er sånn mot andre mennesker. Folk må slutte å tro at kvinner generelt er slemme mot andre jenter. Synes også det er veldig standard her inne å dra misunnelses-kortet. Og av TS å måtte påpeke at de andre jentene var lubne... Det er lavmål, da synker man jo ned på deres nivå. Disse damene sa noe stygt, det er dårlig oppførsel, og sånn er det. Man trenger ikke spekulere i hvorvidt de er misunnelige eller ikke.

Enig!

Anonymous poster hash: 12061...f6c

Skrevet

Herregud, de er vel bare sjalu fordi de ikke har noe annet å gjøre enn å sitte på ræva, røyke og snakke piss :P

Skrevet

Aw, kjære deg! Jeg forstår veldig godt hvordan føler det. Jeg tenker at det i enkelte sammenhenger er svært lite som skal til for å gjøre noen enten glad eller lei seg.

Men tenk på dette: Disse jentene - du kjenner dem ikke, du kommer mest sannsynlig aldri til å møte dem igjen og hva betyr så de for deg? Nemlig ingenting! Jeg er helt sikker på at du så smashing ut i kjolen, og dette fikk du jo også bekreftet av kjæresten din. Og noe annet jeg er sikker på er at disse jentene tenkte akkurat det samme! Derfor var de nødt til å finne en måte å heve seg over deg på, ved å slenge med leppa og dra deg ned på deres nivå.

Jeg hadde selv blitt irritert om noen sa det samme til meg, og kanskje hadde jeg gitt dem beskjed om å slutte å være misunnelige. For det er kun det de er - fordi de synes at du ser bedre ut enn dem! :)

Skrevet

De er bare sjalu :) Jeg hadde aldri tørt å gå i en slik kjole, syns andre er så heldig som kan det! Ikke tenk mer på det og nyt å kunne ha på deg den fine kjolen! Anonymous poster hash: 73715...374

Er de nødvendigvis det? Jeg syns for korte kjoler kan se litt tacky ut. Og nei jeg er ikke sjalu. Men slike meninger holder jeg for meg selv og skriker ikke ut tilfremmede

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler du skrev denne tråden på en slik måte at folk skal kommentere "de er bare sjalu" osv. Med tanke på at du skrev at de var lubben osv. :laugh: Men men, jeg forstår på en måte at du vil høre det.

Anonymous poster hash: 46265...7db
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...