Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i dag blitt medlem og tenkte jeg skulle lese litt rundt om i forumet og det jeg legger merke til er at folk som gjerne skriver noe teit eller hvis svarer på det de lurer på ligger i ordene så får du frekke svar. "Hei du er en idiot og patetisk, ville høre om de idiotiske spørsmålene dine og de patetiske problemene dine" svar. Hvor er folkeskikk? Jeg blir helt målløs.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er helt enig.

Anonymous poster hash: f603f...0bb
  • Liker 2
Skrevet

Beklager for en del skrivefeil, ny telefon 😝

Skrevet

Mange bruker forum for å riste av seg dårlig humør av ymse typer. Du filtrerer selv.

• Liker 2
Skrevet

Fordi det finnes mennesker som er lei av trolling. Og i sommerferien skjer det mye trolling.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt sant, er ikke mange tråder som IKKE har frekke og nedlatende innlegg. Litt slitsomt, gjør at man får mye mindre lyst til å poste innlegg/opprette tråder..

Anonymous poster hash: 443f3...688
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Enkelte her inne eier ikke folkeskikk å svarer frekt. Akkurat som at de ikke kan akseptere at vi er alle mennesker som er forskjellige, og derfor også har ulike meninger.

At en person mener noe annet enn meg betyr ikke at jeg må gi et frekt svar tilbake.

Anonymous poster hash: c7840...afd
  • Liker 2
Skrevet

Trolling? Hvem gidder det da? Jaja, vare bare noe jeg reagerte på siden jeg er ny her. Men jeg skal se bort i fra dette 😆

AnonymBruker
Skrevet

Synes også det er litt dårlig miljø her på KG. Synes det er synd, så trekker mer og mer over til andre forum litt mer spisset på et tema, så har jeg heller flere kontoer, i stedet på en konto på KG som er mer "allrounder." Noe er jo trolling selvsagt, men noen er jo regelrett skamløse. Vel, i mine øyne:P

Anonymous poster hash: 828a4...3dc
  • Liker 1
Skrevet

Klarer dere ikke å være på et forum hvor folk slenger dritt eller er frekke i kommentaren burde man heller holde seg borte. Det er ikke snakk om folkeskikk, det er snakk om å filtrere bort disse menneskene og ikke være så sinnsykt hårsår.

• Liker 3
Gjest Blomst83
Skrevet

Fordi det finnes mennesker som er lei av trolling. Og i sommerferien skjer det mye trolling.

Hadde det bare vært så vel at det kun var i trolletråder dette foregikk så hadde det jo vært fryd og gammen,men sånn er det dessverre ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig med TS.Fint at du tar dette opp.

I tillegg er det noen som hele tiden kommenterer at vi må oppgi kilde til alt mulig i steden for å google litt selv.

Anonymous poster hash: 9601b...860
Skrevet

Jeg synes selve forumet virker veldig oversiktlig og koselig til å begynne med iallfall 😝

Skal ihvertfall tenke meg opp ett par ganger før jeg oppretter tråder 😆

AnonymBruker
Skrevet

Dette her er ikke et ferie fenomen, men sånn har det vært i mange år.

Er også enkelte brukere her som grupperer seg å fryser ut andre. Det er som å være i en skolegård der du har ulike "gjenger", den populære, mindre populære usynlige gjengen og taperne som får gjennomgå.

Anonymous poster hash: c7840...afd

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hadde det bare vært så vel at det kun var i trolletråder dette foregikk så hadde det jo vært fryd og gammen,men sånn er det dessverre ikke.

Folk går inn på trolletråd = kjedelig

Gjør samme fella igjen = litt Irritert

3. gang = irritert.

Trolletrådene = dårlig humør = frekke svar.

Helt enig med TS.Fint at du tar dette opp.

I tillegg er det noen som hele tiden kommenterer at vi må oppgi kilde til alt mulig i steden for å google litt selv.

Anonymous poster hash: 9601b...860

Det med kildehenvsining: Det er for å finne ut at du ikke prater viss vass, og vil gjerne ha den kilden du henter informasjonen din fra. Det er ikke snakk om å ikke gidde å google det selv.

Endret av dillyduzit
  • Liker 4
Gjest Blomst83
Skrevet

Klarer dere ikke å være på et forum hvor folk slenger dritt eller er frekke i kommentaren burde man heller holde seg borte. Det er ikke snakk om folkeskikk, det er snakk om å filtrere bort disse menneskene og ikke være så sinnsykt hårsår.

Det finnes en mellomting mener nå jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, mange frekke her. :(

Anonymous poster hash: ade19...ae1

AnonymBruker
Skrevet

Ja, mange frekke her. :(

Anonymous poster hash: ade19...ae1

Gjest Blomst83
Skrevet

Folk går inn på trolletråd = kjedelig

Gjør samme fella igjen = litt Irritert

3. gang = irritert.

Trolletrådene = dårlig humør = frekke svar.

Det med kildehenvsining: Det er for å finne ut at du ikke prater viss vass, og vil gjerne ha den kilden du henter informasjonen din fra. Det er ikke snakk om å ikke gidde å google det selv.

Selvfølgelig er jeg enig i det,men det er ikke barei trolletråder hvor folk er ganske frekke.

Skrevet

Dårlig miljø kan dukke opp hvor som helst, men det er litt kjedelig å få sånne kommentarer som "dyrker du etter offerrollen? Får ikke noe her". Da tenkte jeg at det kan ikke være seriøst ment. Folk må få lurte tankene og høre andres meninger uten at andre skal tro at vi er her kun for å synes synd på oss selv. TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...