Gå til innhold

Kleggstikk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge er det normalt å være hoven etter å blitt bitt av klegg? Ble bitt/stukket pp fredag,og er nå veldig hoven på ene foten,litt varm rundt der stikket er.....

Anonymous poster hash: 1b687...63e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg ble stukket forrige lørdag, ble først kunn en liten klump. Dagen etter dekket stikket halve leggen min, var varmt, hardt og hovent og det forsvant ikke før i går :laugh:

Anonymous poster hash: b2163...da8
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel an på om du er allergisk eller ikke.

I mitt tilfelle, jeg er allergisk, så sliter jeg stort akkurat nå, etter å ha bli bitt igår. Idag har jeg fått kraftige smertestillende av lege, og det demper bare litt av pulsen jeg kjenner pumpende i foten. Veldig vondt, og veldig kløende. Er kokvarm ja (bare lurer på om du over er allergisk?)

Forrige gang hadde jeg verk i ca en uke, og hevelsen forsvant for godt etter ca 2 uker.

Anonymous poster hash: 1ee69...467
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel an på om du er allergisk eller ikke.

I mitt tilfelle, jeg er allergisk, så sliter jeg stort akkurat nå, etter å ha bli bitt igår. Idag har jeg fått kraftige smertestillende av lege, og det demper bare litt av pulsen jeg kjenner pumpende i foten. Veldig vondt, og veldig kløende. Er kokvarm ja (bare lurer på om du over er allergisk?)

Forrige gang hadde jeg verk i ca en uke, og hevelsen forsvant for godt etter ca 2 uker.

Anonymous poster hash: 1ee69...467

Om det var meg du siktet til, så er jeg ganske sikker på at jeg er allergisk mot klegg ja :P

Anonymous poster hash: b2163...da8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...