AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Min kjære foretrekker gutterommet framfor å være med meg når jeg har rød uke. Nå har han i tillegg "sladret" til svigermor om at det visstnok er tortur å være under samme tak som meg, da humøret kan svinge endel på meg. Jeg er fullstendig klar over det, og jobber med det.. Men det er ikke sånn kjempefestlig at han har fortalt mora om det. Fikk sms av svigermor i går, hvor hun spurte om det var trygt for "litjguten" å komme hjem nå.. Er det rart jeg blir forbannet?Anonymous poster hash: 65204...830
Gjest HappyWaffle Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 hva??? er vel ingen oppegående mannfolk som gjør sånt vel??
furks Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 hadde bedt henne beholde han.. Er det mulig.. 14
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 Skjønner godt at han flykter fra hormontroll. Og hvorfor skal han lyve til sin mor over at han ikke kan bo hjemme en uke per måned? Det vil jo være ganske åpenlyst når det skjer hver månde... Anonymous poster hash: cba66...e00
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #7 Skrevet 13. juli 2014 Joh, tro det eller ei.. Legger til at vi har vært gift i halvannet år. - TsAnonymous poster hash: 65204...830
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #9 Skrevet 13. juli 2014 Skjønner godt at han flykter fra hormontroll. Og hvorfor skal han lyve til sin mor over at han ikke kan bo hjemme en uke per måned? Det vil jo være ganske åpenlyst når det skjer hver månde... Anonymous poster hash: cba66...e00 Pøsj..ikke kan eller ikke vil? Hadde jeg visst at jeg giftet meg med en som fremdeles hang fast i puppen til mor si hadde jeg aldri giftet meg. Kom med råd jeg faktisk har bruk for istedetfor dette fjaspratet her.Anonymous poster hash: 65204...830 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #10 Skrevet 13. juli 2014 Hahaha jepp, gøyeste jeg leste i dag ihvertfall Bedre en tråd om hvilken sædfarge smurfer har :-))))Anonymous poster hash: 81532...a70
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #11 Skrevet 13. juli 2014 Hvor gamle er dere? Og hvordan taklet han dette før dere giftet dere? Anonymous poster hash: 532d1...6ce 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #12 Skrevet 13. juli 2014 Hahaha jepp, gøyeste jeg leste i dag ihvertfall Bedre en tråd om hvilken sædfarge smurfer har :-))))Anonymous poster hash: 81532...a70 Smurf? Farge på sæd? Hva enn det er du har røyket, se og hut deg ut av denne tråden! Og det gjelder også dere andre som synes det er gøy å sitte å flire av andres ulykkeAnonymous poster hash: 65204...830
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #13 Skrevet 13. juli 2014 Pøsj..ikke kan eller ikke vil? Hadde jeg visst at jeg giftet meg med en som fremdeles hang fast i puppen til mor si hadde jeg aldri giftet meg. Kom med råd jeg faktisk har bruk for istedetfor dette fjaspratet her.Anonymous poster hash: 65204...830 Ta deg sammen og ikke bli et monster. Hormoner eller ikke. Hadde han visst at han gifta seg med en som blir usmakelig sammenhengende i en uke hver månde, kan det hende han heller ikke vil gifta seg med deg. Er det så ille at folk flykter ut av huset når du har mensen, så får du enten gå til lege eller psykolog og få hjelp. Om det er fysisk det er noe galt med det, hormomelt eller psykisk. Anonymous poster hash: cba66...e00
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #14 Skrevet 13. juli 2014 Hvor gamle er dere? Og hvordan taklet han dette før dere giftet dere?Anonymous poster hash: 532d1...6ce Hei. 44 og 45. På sett og vis på samme vis som nå, bare mer diskret. Fant på unnskyldninger, mors bil trenger nye dekk, mor skal kjøres til fysio o.l..Anonymous poster hash: 65204...830
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #15 Skrevet 13. juli 2014 Ta deg sammen og ikke bli et monster. Hormoner eller ikke. Hadde han visst at han gifta seg med en som blir usmakelig sammenhengende i en uke hver månde, kan det hende han heller ikke vil gifta seg med deg. Er det så ille at folk flykter ut av huset når du har mensen, så får du enten gå til lege eller psykolog og få hjelp. Om det er fysisk det er noe galt med det, hormomelt eller psykisk.Anonymous poster hash: cba66...e00 Nå må du faen meg gi deg. NEI jeg blir ikke usmakelig, glem ikke at det ALLTID er 2 sider av en sak. Kunne det tenkes at min mann kanskje fremprovoserer et og annet utbrudd hos meg? Hvordan hadde du selv reagert om gårsdagens middag ligger å flyter nedi dassen din fordi et udugelig mannebein mener det er viktigere å skåne miljøet fremfor å skylle ned skiten sin, hva? Bare et av mange eksemplerAnonymous poster hash: 65204...830 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #16 Skrevet 13. juli 2014 Nå må du faen meg gi deg. NEI jeg blir ikke usmakelig, glem ikke at det ALLTID er 2 sider av en sak. Kunne det tenkes at min mann kanskje fremprovoserer et og annet utbrudd hos meg? Hvordan hadde du selv reagert om gårsdagens middag ligger å flyter nedi dassen din fordi et udugelig mannebein mener det er viktigere å skåne miljøet fremfor å skylle ned skiten sin, hva? Bare et av mange eksemplerAnonymous poster hash: 65204...830 Da kan jo mannen komme og fortelle sin side av saken. For du forteller kun din side om at du har lov til å bli et monster og han er teit som løper hjem til mammaen sin og er udugelig. Da får du skille deg da. Siden han er så ubrukelig mammadalt. Siden du ikke vil ta deg sammen. Så får du ha lykke til med neste mann i hus som kommer til å synes du blir et monster en gang i måneden. Anonymous poster hash: cba66...e00
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #17 Skrevet 13. juli 2014 Da kan jo mannen komme og fortelle sin side av saken. For du forteller kun din side om at du har lov til å bli et monster og han er teit som løper hjem til mammaen sin og er udugelig. Da får du skille deg da. Siden han er så ubrukelig mammadalt. Siden du ikke vil ta deg sammen. Så får du ha lykke til med neste mann i hus som kommer til å synes du blir et monster en gang i måneden.Anonymous poster hash: cba66...e00 Raportert! Og du, Hjernen, skilsmisse har vært tema leeenge, så bare spar deg. Anonymous poster hash: 65204...830
Gjest Snuppi Skrevet 13. juli 2014 #18 Skrevet 13. juli 2014 Da kan jo mannen komme og fortelle sin side av saken. For du forteller kun din side om at du har lov til å bli et monster og han er teit som løper hjem til mammaen sin og er udugelig. Da får du skille deg da. Siden han er så ubrukelig mammadalt. Siden du ikke vil ta deg sammen. Så får du ha lykke til med neste mann i hus som kommer til å synes du blir et monster en gang i måneden. Anonymous poster hash: cba66...e00 Oi oi... Ro deg ned hissigpropp! Du er gjerne en mammadalt selv som ikke klarer å forholde deg til kvinner på din egen alder? Skjønner at det må være kjempe frustrerende, men å komme med slike usmakelige innlegg er patetisk!
Lady Skrevet 13. juli 2014 #19 Skrevet 13. juli 2014 Dere er 44 og 45år, også løper han hjem til mor når du har mensen?? hha what? 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #20 Skrevet 13. juli 2014 Raportert! Og du, Hjernen, skilsmisse har vært tema leeenge, så bare spar deg.Anonymous poster hash: 65204...830 Synes du svarer temmelig frekt i denne tråden, ts. Anonymous poster hash: 6c660...a97 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå