Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er litt pinlig fordi jeg er nesten 30 og fortsatt kan så lite om sånne typiske dameting! :fnise: Jeg har de siste årene farget håret hjemme (vet at frisører ikke liker sånt men) med denne fargen http://www.garnier.co.uk/hair-colour/beauty/garnier/nutrisse-cream/9-light-blonde

Min naturlige farge er noe mørkere blond, så jeg får jo ettervekst. Er så lei av å farge og farge og syns ikke denne fargen er noe kledelig egentlig. Men går det an å gå til frisøren og si at jeg vil ha avfarging? Er det noe som heter det? Min frisør er verdens søteste men hun er så hipp og fresh at jeg rett og slett ikke tør å blottstille min totale uvitenhet!

Anonymous poster hash: b7502...b03
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det du egentlig vil er å gå tilbake til din naturlig farge? Kan du ikke bare si det som det er, at det er det du vil?

Jeg personlig føler at avfarging er når du vil fjerne farge som er mørkere enn din egen fra håret, men usikker om jeg har rett.

Anonymous poster hash: 01492...28f

• Liker 1
Skrevet

Avfarging brukes på mørkt mørkt hår som skal bli lysere. I ditt tilfelle ville jeg farget håret ditt til den tonehøyden du vil ha :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk :)

(og med tonehøyde menes..?)

Skrevet

Takk :)

(og med tonehøyde menes..?)

Fargen du vil ha. Bare gå til frisøren og si at du vil prøve en ny farge, så får du et fargekart så du kan velge og vrake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...