Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært mye i Østfold og ble litt satt ut her om dagen av hvor mange feite folk det var der. Og jeg er ikke noen sylfide sjøl, men følte meg nesten tynn i forhold. Mange damer med magen på knæra, og menn med store mager.

Er det pga de bor så nær Svinesund at de er feite? Mye smågodt og cola?

Diskutér.

Anonymous poster hash: 31fab...61d
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok klimaet

Anonymous poster hash: ea5d6...01c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De har lavt utdanningsnivå, dvs at det er mye ignorante folk der som driter i helsa si.

Anonymous poster hash: 4c060...ecb
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De har lavt utdanningsnivå, dvs at det er mye ignorante folk der som driter i helsa si.

Anonymous poster hash: 4c060...ecb

Sant det, også virker det som alle lever i bilene sine. Og hamstrer halve Gottebiten når de er på Nordby shoppingcenter.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dessuten er det fylket med flest innbyggere som bruker antidepressiva og.

Hm, kanskje det henger sammen med dårlig kosthold?

Anonymous poster hash: 65ceb...337
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dessuten er det fylket med flest innbyggere som bruker antidepressiva og.

Hm, kanskje det henger sammen med dårlig kosthold?

Er det? Jeg trodde Frogner bydel i Oslo brukte mest antidepressiva jeg.. det er hvertfall det vinmonopolet som selger mest i hele Norge!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig noe å diskutere?

Anonymous poster hash: d6726...716
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig noe å diskutere?

Anonymous poster hash: d6726...716

Ja, det er det. De kan bare LA VÆR å diskutere dersom dette ikke tilfredsstiller Dem.

AnonymBruker
Skrevet

De blir deppa av å måtte bo i Østfold. Derfor går de på antideprisiva og kjører til Svinesund for å handle store mengder billig godis å trøstespise.

Anonymous poster hash: 452de...f53
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De blir deppa av å måtte bo i Østfold. Derfor går de på antideprisiva og kjører til Svinesund for å handle store mengder billig godis å trøstespise.

Deppa av å bo der? Syns det er pent der jeg.

Samme opplevelsen fikk jeg i Glasgow, utrolig mange feite damer der og. Det er leit, og ikke bra for helsen. Jeg mener ikke å gjør narr av overvektige her, sliter med å gå ned i vekt selv (dreier seg dog om ca 10 kg).

AnonymBruker
Skrevet

Er det? Jeg trodde Frogner bydel i Oslo brukte mest antidepressiva jeg.. det er hvertfall det vinmonopolet som selger mest i hele Norge!

I 2012 var ihvertfall Østfold på topp: http://www.smaalenene.no/nyheter/article6301729.ece

En av årsakene kan være bytettheten i fylket. "Mange av de psykiske plagene er særpregede storbyproblemer, særlig depresjon fordi det er tilknyttet ensomhet og dårlig sosiale nettverk".

Jeg kjenner imidlertid mange ressurssterke personer i Østfold som har brukt antidepressiva, og de manglet ikke sosialt nettverk akkurat, så jeg tror fortsatt det er noe i vannet der....

Skrevet

Da har du ikke vært mye rundt i Østfold i hvertfall! Bor der selv, og kunne ikke bodd et mer flott sted! Nydelig natur, varme mennesker, koselige omgivelser, nærme hav, generelt koselig. Aldri angret på at jeg flyttet hit.

Hilsen ei med master (sånn siden ingen i Østfold har utdannelse osv) ;)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Da har du ikke vært mye rundt i Østfold i hvertfall! Bor der selv, og kunne ikke bodd et mer flott sted! Nydelig natur, varme mennesker, koselige omgivelser, nærme hav, generelt koselig. Aldri angret på at jeg flyttet hit.

Hilsen ei med master (sånn siden ingen i Østfold har utdannelse osv) ;)

Hvor bor du da? Jeg har vært mest i Fredrikstad. Men er enig med deg at det er nydelig natur der!

Skrevet (endret)

Hvor bor du da? Jeg har vært mest i Fredrikstad. Men er enig med deg at det er nydelig natur der!

Ikke langt unna Fredrikstad. Bodde i Halden før :)

Endret av Jolene
AnonymBruker
Skrevet

Nå er Østfoldbyene småbyer,og de ligger tett. Alt blir på en måte så oversiktlig og lite skjult,så sikkert derav depresjoner. Det kan igjen føre til overvekt,men vet ikke om det er så mange flere overvektige der enn andre steder akkurat. Nærme grensen og snop er det ihvertfall.

Når en er inne på Østfold,så vil jeg si at jeg og mitt med-reisefølge ble utrolig positivt overrasket over den gjennomgående gode servicen i Sarpsborg!For noen hyggelige mennesker det var der :-)

Ellers har Østfolg generelt en heeent nydelig kystlinje,men det er jo utenfor tema dette da.

Anonymous poster hash: 1b20d...30d

AnonymBruker
Skrevet

Problemet er et idealene et feite, da ønsker folk å bli feite også.

Tenk på de fotballsupporterne i Lange flate ballær, ja og Raymon er ikke så tynn han heller serru.

Anonymous poster hash: bb630...ec4

Skrevet

Er nok heller stor sjanse for at det er pga at Østfold har en av landets høyeste arbeidsledighet, som ofte leder til deperasjoner og som igjen fører til overvekt..

• Liker 3
Skrevet

Sarpsborg er verdens beste by <3 Hilsen helt normalvektig, smart og hyggelig jente :) Særping te jæ dør, hehe.

• Liker 2
Skrevet

Kilder på dette?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...