AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Del Skrevet 13. juli 2014 noen som har prøvd denne? for godt til å være sant?http://hudakutten.blogg.no/1360850645_vrt_vippeserum_inneho.html Anonymous poster hash: e4ae8...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn35 Skrevet 13. juli 2014 #2 Del Skrevet 13. juli 2014 Denne har jeg faktisk prøvd. Bestilte den via en am. nettside for over ett år siden. Funket ikke i det hele tatt. Jeg har prøvd mange forskjellige, og har nå en klar favoritt. Googler du litt, ser du også at Idol Lash er forbundet med "vrøvvel" rett og slett. Av vippeserum som virkelig funker, kan jeg anbefale Latisse (men den må du klare å få resept på samt at den er dyr!!), Careprost - min favoritt - (variant av Latisse som funker big time!!) og som du må bestille online fra utlandet - og Stimulash fusion, som du får på Vita bl.a. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #3 Del Skrevet 13. juli 2014 ser nå at mange anbefaler neulash. erfaring? Men blir skeptisk til alt det skrives om allergiske reaksjoner og senskader. Er det virkelig så farlig? ts Anonymous poster hash: e4ae8...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 13. juli 2014 #4 Del Skrevet 13. juli 2014 ser nå at mange anbefaler neulash. erfaring? Men blir skeptisk til alt det skrives om allergiske reaksjoner og senskader. Er det virkelig så farlig? ts Anonymous poster hash: e4ae8...1b3 Neulash funket ikke på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mooky Skrevet 14. juli 2014 #5 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Denne har jeg faktisk prøvd. Bestilte den via en am. nettside for over ett år siden. Funket ikke i det hele tatt. Jeg har prøvd mange forskjellige, og har nå en klar favoritt. Googler du litt, ser du også at Idol Lash er forbundet med "vrøvvel" rett og slett. Av vippeserum som virkelig funker, kan jeg anbefale Latisse (men den må du klare å få resept på samt at den er dyr!!), Careprost - min favoritt - (variant av Latisse som funker big time!!) og som du må bestille online fra utlandet - og Stimulash fusion, som du får på Vita bl.a. Lykke til Den som heter Latisse, hvordan får man resept på den? Kan man få resept på den hos legen? Haha, føler meg dum nå, men jeg forstår ikke hvordan man kan få resept på det? Og den Careprost, kan man kjøpe den i Norge? Edit: Så nå at du hadde skrevet at du må bestille Careprost fra utlandet, men har du en link? Endret 14. juli 2014 av Mooky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #6 Del Skrevet 14. juli 2014 Jeg har brukt stimulash fushion i 2 år og den funker kjempebra på meg! bruker den når jeg føler jeg "trenger" det, da hver kveld i ca én uke. Koster ca 1000 kr på kicks, men den er veldig drøy i bruk funket ikke på moren min i det hele tatt da, så er nok veldig forskjellig fra person til person Anonymous poster hash: 5ed55...be6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #7 Del Skrevet 14. juli 2014 (AB over) Har lest om jenter som har fått allergiske reaksjoner på den jeg bruker, men tror dette også er forskjellig fra person til person. Jeg har hvertfall bare gode erfaringer men du bør nok være litt forsiktig i begynnelsen, sånn i tilfelle Anonymous poster hash: 5ed55...be6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 18. august 2014 #8 Del Skrevet 18. august 2014 Ryddet for reklame. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn35 Skrevet 13. september 2014 #9 Del Skrevet 13. september 2014 Vet det er lenge siden jeg skrev sist i denne tråden men der ble det spurt om link til steder kan kan kjøpe careprost. Her er en: http://www.alldaychemist.com/catalogsearch/result/?q=careprost Vær sikker på at du ikke kjøper denne på ebay eller amazon. Jeg kjøpte nettopp fra en tilsynelatende bra nettside også, men det jeg fikk var fake og utvannet. Funket ikke i det hele tatt. Alldaychemist vet jeg er helt safe... Ellers vurderer jeg selv å prøve meg på stimulash nå. Har bare hørt kanonmye bra om den, men syns den er i overkant dyr. Man kanskje man får hva man betaler for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #10 Del Skrevet 13. september 2014 Vet det er lenge siden jeg skrev sist i denne tråden men der ble det spurt om link til steder kan kan kjøpe careprost. Her er en: http://www.alldaychemist.com/catalogsearch/result/?q=careprost Vær sikker på at du ikke kjøper denne på ebay eller amazon. Jeg kjøpte nettopp fra en tilsynelatende bra nettside også, men det jeg fikk var fake og utvannet. Funket ikke i det hele tatt. Alldaychemist vet jeg er helt safe... Ellers vurderer jeg selv å prøve meg på stimulash nå. Har bare hørt kanonmye bra om den, men syns den er i overkant dyr. Man kanskje man får hva man betaler for Careprost er et legemiddel og ulovlig å importere til Norge. Det blir vel stoppet i tollen?Anonymous poster hash: 4e0ce...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn35 Skrevet 13. september 2014 #11 Del Skrevet 13. september 2014 Careprost er et legemiddel og ulovlig å importere til Norge. Det blir vel stoppet i tollen?Anonymous poster hash: 4e0ce...d0b Er det ulovlig å importere? Aldri tenkt på jeg...uff, da...og det har heller aldri blitt stoppet i tollen... Har sikkert brukt opp 5 flasker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 13. september 2014 #12 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg har brukt stimulash fushion i 2 år og den funker kjempebra på meg! bruker den når jeg føler jeg "trenger" det, da hver kveld i ca én uke. Koster ca 1000 kr på kicks, men den er veldig drøy i bruk funket ikke på moren min i det hele tatt da, så er nok veldig forskjellig fra person til person Anonymous poster hash: 5ed55...be6 Enig, så denne anbefaler jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #13 Del Skrevet 14. september 2014 Har ikke prøvd det selv, men har hørt at riciniusolje (castor oil) er et billig alternativ til vippeserum. Man skal ta på oljen med en mascara-kost hver kveld i tre uker for å få lengre og finere vipper. Anonymous poster hash: 4ae90...cb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå