AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Jeg har møtt en mann som elsker å være ute i i naturen, spesielt på fjellet. Om litt over en uke skal vi treffes igjen og jeg vil planlegge en "perfekt" date på fjellet... Hva kan jeg gjøre? Hva slags mat kan jeg ordne? Hva kan jeg gjøre for at det blir en date han seint vil glemme? Jeg trenger egentlig hjelp, tips og råd til ALT for jeg er litt urutinert! Leeeenge siden sist! Anonymous poster hash: 8ef98...7e9
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Har du fjellet i nærheten da? Og du tenker kun date, ikke overnatting i hytte/telt? Jeg ville gått til et fint sted ved et vann (bålslukking), hatt med sitteunderlag, et pledd, ved, grillrist, en flaske vin og deilig mat! Så ville jeg tent opp bål og laget et herremåltid. Feks. laksefileter bakt i folie med smør, krydder og deilige grønnsaker og bakte poteter. Eller baconsurra kyllingfileter med grilla grønnsaker og bakt potet f.eks. Det er jo helt topp å sitte i hverandres armkrok og se på bålet om kvelden, et glass vin i den ene hånda og kanskje en sjokoladebit i den andre Mulig å ha med fiskestang også hvis du vet om et fiskevann som dere kan kaste litt i Anonymous poster hash: eb3c3...7e1 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Ja, jeg har fjellet rett i nærheten, så det er ikke noe problem... Det eneste problemet er vel at jeg ikke er noen villmarkskvinne...hehe! Er det noen type mat som er grei å lage på forhånd som jeg kan ta med? Er det noe romantiske ting jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: 913dd...339
Gjest Christina146 Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Er det noen type mat som er grei å lage på forhånd som jeg kan ta med? Er det noe romantiske ting jeg kan gjøre?Anonymous poster hash: 913dd...339 Vet ikke om dette er så romantisk, men vet XXL selger slike poser med forskjellige retter du bare heller kokt vann i. Det er ganske enkelt og greit. Du kan jo ta med en flaske vin han liker? En øl? Tenne bål og prate er jo veldig koselig og romantisk på kveldstid i seg selv, synes nå jeg. Lykke til, blir sikkert kjempekoselig!
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 Er det noe romantiske ting jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: 913dd...339 Du kan blåse litt i et sånt bukkehorn? Eller jodle litt for ham? Anonymous poster hash: 8986e...b88 2
Lady Skrevet 13. juli 2014 #6 Skrevet 13. juli 2014 Har du fjellet i nærheten da? Og du tenker kun date, ikke overnatting i hytte/telt? Jeg ville gått til et fint sted ved et vann (bålslukking), hatt med sitteunderlag, et pledd, ved, grillrist, en flaske vin og deilig mat! Så ville jeg tent opp bål og laget et herremåltid. Feks. laksefileter bakt i folie med smør, krydder og deilige grønnsaker og bakte poteter. Eller baconsurra kyllingfileter med grilla grønnsaker og bakt potet f.eks. Det er jo helt topp å sitte i hverandres armkrok og se på bålet om kvelden, et glass vin i den ene hånda og kanskje en sjokoladebit i den andre Mulig å ha med fiskestang også hvis du vet om et fiskevann som dere kan kaste litt i Anonymous poster hash: eb3c3...7e1 Ååh
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #7 Skrevet 13. juli 2014 Vet ikke om dette er så romantisk, men vet XXL selger slike poser med forskjellige retter du bare heller kokt vann i. Det er ganske enkelt og greit. En fjellvant kar blir vel ikke akkurat imponert over det? Jeg ville satset på litt mer hjemmelaget mat enn det. Og en del alkohol. Anonymous poster hash: 9b93d...f8b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå