Gå til innhold

Hvorfor er kvinner så positive til multikultur og flerkulturelle forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For meg virker det som om norske kvinner er mer positive til multikultur og flerkulturelle forhold. Da eks. Afrikaner og norsk kvinner. Det er nok mange flere unge par i alle fall der ene er norsk kvinne og den andre er en eller annen fra den tredje verden. Hvorfor er egentlig kvinner mest positive til slike ting?

Anonymous poster hash: 1cae7...102
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel bedre å si "er de?" enn "hvorfor?". Du har jo ikke noe belegg for dette, du sier bare "for meg virker det".

Hater når folk vil legge frem en mening som en sannhet og derfor artikulerer det "hvorfor er det slik?" som om det var sant.

Jeg kjenner ingen norske kvinner i forhold med ikke-vestlige eller som er interessert i det.

Anonymous poster hash: 519a1...f4f
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame og ikke spesielt positiv til det.

Anonymous poster hash: d2566...317
  • Liker 4
Skrevet

Hvor har du det fra?

• Liker 1
Skrevet

Kvinner er primært opptatt av å fremstå på riktig måte. De vier sjeldent holdningene sine noe videre tanker så lenge de i sitt eget hodet høres fornuftig eller sympatisk ut når de mener noe.

Gjest Snuppi
Skrevet

Kvinner er primært opptatt av å fremstå på riktig måte. De vier sjeldent holdningene sine noe videre tanker så lenge de i sitt eget hodet høres fornuftig eller sympatisk ut når de mener noe.

Du har ikke noe fornuftig å bidra med her heller!

Ta den grinete suttringen din i manneforeningen foran de få medlemmene som er der!

De fleste mannfolk deler ikke ditt syn!

Gjest Snuppi
Skrevet

Jeg er dame og ikke spesielt positiv til det. Anonymous poster hash: d2566...317

Ikke jeg heller!

Skrevet

For meg virker det som om norske kvinner er mer positive til multikultur og flerkulturelle forhold.

Anonymous poster hash: 1cae7...102

Dumme meg som trodde det var menn som vanligvis "importerte" koner.......

• Liker 4
Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg er for at folk skal få være med den de vil, uavhengig av hudfarge, kjønn og andre ting som ikke har noe betydning. Trodde ikke det var en spesiell kvinnelig egenskap.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og er gift med en hinduist fra Bali. Jeg er akkurat like mye for eller imot det som forhold der begge er norske. Hva er problemet?

Anonymous poster hash: efefc...060

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er norsk kvinne og heller ikke så begeistret for det. Derimot legger jeg merke til at menn virker så positive til det, særlig når det gjelder å hente kone fra Thailand. Hva tenker du om det, ts?

Jeg ønsker ikke fremmedkulturell mann fordi jeg ikke ønsker at de viktigste relasjonene i livet mitt (mann og familie) skal være fremmed. Jeg trenger at mine nærmeste er slik som meg, både språklig, kulturet og utseendemessig. Jeg driter en lang f. i om andre har problemer med det.

Anonymous poster hash: 4495f...f4a
Skrevet

På meg virker det som om noen brukere har et enormt behov for å velte ut påstander om det motsatte kjønn med anonym-usynlighetskappen på, for så å trå støttende til med nick som enda en som mener akkurat det samme som trådstarter. KG trenger nytt underforum: "Vi som frykter egen legning i slik utstrekning at det hindrer oss i normal samfunnsdeltagelse og derfor desperat prøver å finne utløp for frustrasjonen vår ved å hate andre".

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og er gift med en hinduist fra Bali. Jeg er akkurat like mye for eller imot det som forhold der begge er norske. Hva er problemet?

Anonymous poster hash: efefc...060

Et lite tips: Det heter ikke "hinduist". Han er ikke opprinnelig norsk og vet sannsynligvis ikke det, men for mange nordmenn kan det høres rart ut at du er gift med en hindu og likevel kaller ham "hinduist". På ingen måte vondt ment, jeg bare har hindubakgrunn selv og stusser hver gang.

Anonymous poster hash: 1276c...20f

• Liker 1
Skrevet

Det er kvinnenes versjon av "gammel gris og ung thaidame". Gamle, tjukke og ofte uintelligente kvinner som har lave muligheter på kjærestemarkedet blandt nordmenn, skaffer seg en ung, veltrent, afrikansk velstandsflyktning.

Hvor får du det forresten fra at kvinner er mer positive til slike ting enn menn? Jeg vil påstå at jeg har sett fler menn med thai-koner enn kvinner med afrika-menn. De fleste kvinnene jeg kjenner er svært skeptiske til både utenlandske menn og til asylpolitikken generelt.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du mener med positiv at norske kvinner blir sammen med menn fra andre kulturer er det vell fordi at det er ganske mange flerkulturelle i landet nå, så sjangsen for at en norsk jente møter en mann fra en annen kultur er høyst til stede!

Anonymous poster hash: ba749...84a

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med en i 6 år og har barn med han. Han er veldig vestlig. Eneste som er annerledes er at han er gyllen i huden og mørkere trekk enn vi nordmenn. Barnet vårt er en nydelig blanding!

Anonymous poster hash: ba749...84a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...