AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 trouble in paradise. kjæresten skal til to kamerater og se vm finalen i fotball. kameratene skal ha med sine damer, men jeg er ikke invitert. konfronterer kjæresten , og han sier at jeg kunne jo ha blitt med, men at han ikke tenkte på å spørre meg. er så lei meg nå. mens vm finalen går har han dratt med sine venner og deres kjærester for å se fotball,mens jeg er igjen hjemme alene. Anonymous poster hash: db80d...a65
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 trouble in paradise. kjæresten skal til to kamerater og se vm finalen i fotball. kameratene skal ha med sine damer, men jeg er ikke invitert. konfronterer kjæresten , og han sier at jeg kunne jo ha blitt med, men at han ikke tenkte på å spørre meg. er så lei meg nå. mens vm finalen går har han dratt med sine venner og deres kjærester for å se fotball,mens jeg er igjen hjemme alene. Anonymous poster hash: db80d...a65 Hvor interessert er du i fotball? Anonymous poster hash: d61e1...ed6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Gjør noe annet.. Vær med dine venner. Anonymous poster hash: d06d9...e22
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Buhu. Så bli med da vel. Anonymous poster hash: c79f3...605 3
peanut_juice Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 Kan du ikke bare spørre om det er grei at du tar deg en tur, og dra bort dit da? 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #6 Skrevet 13. juli 2014 Jeg liker fotball . Har jo ikke lyst til å bli med nå som de har laget sin "gjeng", og jeg tydeligvis ikke var en person de tenkte på som en del av gjengen.. Anonymous poster hash: db80d...a65
Rosewood Skrevet 13. juli 2014 #7 Skrevet 13. juli 2014 Dra du bort du og? Kanskje han tenkte at du ikke hadde hatt lyst, hvis du ikke er interessert i fotball? 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #8 Skrevet 13. juli 2014 Dump ham!Anonymous poster hash: ae20a...b23 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #9 Skrevet 13. juli 2014 Han er utro dump han Anonymous poster hash: d07b5...029 1
sunflower Skrevet 13. juli 2014 #10 Skrevet 13. juli 2014 Han er bare snill med deg som ikke gjør deg til en bad guy dersom du ikke hadde likt fotball og dermed enten måtte ha vært kjip og sagt nei, eller sittet der og ikke trivdes Slapp av, det er ingenting galt med dette. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #11 Skrevet 13. juli 2014 Jeg liker jo fotball, sier jeg!! Hvorfor er de andre damene invitert, mens jeg er utelatt??? Anonymous poster hash: db80d...a65 5
Gjest Blondie65 Skrevet 13. juli 2014 #12 Skrevet 13. juli 2014 Han er bare snill med deg som ikke gjør deg til en bad guy dersom du ikke hadde likt fotball og dermed enten måtte ha vært kjip og sagt nei, eller sittet der og ikke trivdes Slapp av, det er ingenting galt med dette. Hva skjedde med: Jeg skal se kampen sammen med NN og XX - hvis du har lyst kan du jo være med? Han tenkte ikke på å invitere henne. Hva i all verden skal man være sammen med noen for når en ikke er prioritert.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #13 Skrevet 13. juli 2014 Hva skjedde med: Jeg skal se kampen sammen med NN og XX - hvis du har lyst kan du jo være med? Han tenkte ikke på å invitere henne. Hva i all verden skal man være sammen med noen for når en ikke er prioritert. Takk! Anonymous poster hash: db80d...a65
Teeden Skrevet 13. juli 2014 #14 Skrevet 13. juli 2014 Jeg liker jo fotball, sier jeg!! Hvorfor er de andre damene invitert, mens jeg er utelatt??? Anonymous poster hash: db80d...a65 Fordi de har kustus på typene sine, noe du tydeligvis ikke har. Kan fort være turn off å se fotball med dama hvis hun er i overkant engasjert, gjerne kombinert med for lite peiling. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #15 Skrevet 13. juli 2014 Du kjenner ikke meg og mitt engasjement. Mulig jeg er en turnoff, men da er det ikke fordi jeg hoier og roper høyt! Anonymous poster hash: db80d...a65
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #16 Skrevet 13. juli 2014 Mennene liker fotball Damene liker fotball Du liker ikke fotball Han spør ikke deg Han drar Du blir hjemme Hva er problemet? Anonymous poster hash: 6e6bd...1f6
Gjest Blondie65 Skrevet 13. juli 2014 #17 Skrevet 13. juli 2014 Mennene liker fotballDamene liker fotballDu liker ikke fotballHan spør ikke degHan drarDu blir hjemme Hva er problemet? Anonymous poster hash: 6e6bd...1f6 Flere innlegg her forteller trådstarter at hun liker fotball, så premisset for innlegget ditt er på jordet. Men: selv om hun ikke hadde likt fotball er det normal høflighet å spørre om hun hadde lyst å være med.
Poppie Skrevet 13. juli 2014 #18 Skrevet 13. juli 2014 Jeg hadde også blitt sur, TS. Har ikke noe råd til deg dessverre, annet enn at du må forklare ham hvordan du føler det og høre hva han hadde følt om det var motsatt.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #19 Skrevet 13. juli 2014 Synes det var ufattelig dårlig gjort av ham å ikke invitere deg med, når de andre guttene hadde med sine damer, og han vet at du liker fotball. Forstår at du ble lei deg. Jeg ville nok ha revurdert hele forholdet. Han høres ut som en tankeløs tulling som ikke er verdt å satse fremtiden på. Anonymous poster hash: 957fa...d76
Poppie Skrevet 13. juli 2014 #20 Skrevet 13. juli 2014 Synes det var ufattelig dårlig gjort av ham å ikke invitere deg med, når de andre guttene hadde med sine damer, og han vet at du liker fotball. Forstår at du ble lei deg. Jeg ville nok ha revurdert hele forholdet. Han høres ut som en tankeløs tulling som ikke er verdt å satse fremtiden på. Anonymous poster hash: 957fa...d76 Det var da drøyt. Folk kan være tankeløse i blant, og for alt vi vet kan det være noe som gjør at han ikke inviterte henne. Kanskje han ikke tenkte over det, kanskje han gikk ut ifra at det var en selvfølge at hun ble med uten å spørre (ja, noen tenker sånn), kanskje noen der ikke ville hun skulle komme pga et eller annet? Man dumper ikke noen før man har fått høre deres versjon av slike ting. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå