Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest StoreSky
Skrevet

Etter mye om og men, så dro jeg endelig til La Lina. Etter anbefalinger fra folk her inne på KG.

Jeg var så nervøs, så det kom ett par merkelige kvekk fra meg, da jeg entret butikken. Men hun smilte og sa jeg skulle spørre hvis jeg lurte på noe..

Jeg kikke litt rundt og ble litt skuffet, det var jo ikke noe særlig utvalg da. Men.Tenkte jeg, de SA jo, eller skrev da, at det skulle være så bra her... Så jeg tok mot til meg. "Ja, altså.. hmm, jeg skulle liksom ha en bh du. En sånn litt vanlig vettu.." *rødme*rødme*jeg er jo 28 år*

:oops:

MEN! Så var hun så vennlig atte! SÅÅ hyggelig og helt naturlig i sin omgan med meg om mine pupper! Opp i cup'en (G) og NED i omkrets! (Fra 80 til 70)Og puppene satt som ett skudd!!

Jeg så nesten :idesmil: Haha!

Så resultatet, uten brystreduksjon: En kropp med to pupper, livvidde og hofter SOM SYNES! Jeg ser ikke lengere ut som en eneste diger PUPP lengere!! Så jeg dro sporenstreks til h&m og kjøpte for første gang en liten nett skjorte sak i '50 talls stil med røde ruter...

:sexy:

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Hva var det vi sa?

:sjarmor:

(Gratulerer, det gikk opp et lys for meg den dagen jeg gikk fra 75C til 70E også....)

Skrevet

*Gleder meg til den dagen jeg kan reise på Oslo treff, for GreenSky har lovet å ta meg med på LaLina*

De har undertøy i B-C cup også? :klø:

Gjest Poirot
Skrevet
*Gleder meg til den dagen jeg kan reise på Oslo treff, for GreenSky har lovet å ta meg med på LaLina*

De har undertøy i B-C cup også? :klø:

Jada.

Gjest Poirot
Skrevet
Hvordan er prisene på La Lina?

Som i andre undertøysforretninger.

Jeg vil vel si at når det gjelder utvalg for vanlige størrelser er mange andre undertøysforretninger vel så bra. Men på sære størrelser er de meget bra.

Gjest Gjesta
Skrevet

Så bra!!! :) Det kan være lurt å få litt hjelp fra ekspertisen i blant!

Fikk lyst til å ta meg en tur dit sjøl jeg, siden jeg også trenger bh med litt størrelse!

K

Skrevet

Jada.

:hoppe:

Jeg tror nemlig det hadde vært en idé å fått sjekka størrelsen min. Har jo sett at mange her inne tror de går med rett BH, og så viser det seg at de har tatt grundig feil. :wink: Har også hørt at etter de som målte seg fikk rett BH, så endret hele kroppsholdningen seg. Derfor tror jeg at det hadde vært lurt å sjekke. :D

Gjest Poirot
Skrevet

Ja, på størrelser er de bra. Men husk å spørre, ikke alt henger fremme!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil også..... men bor i Bergen :-(

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor dere som bor i Bergen sutrer sånn. Det er da gode undertøysbutikker her også.

Jeg er veldig fornøyd med Netty. Har mest erfaring med den i underetasjen i Kløverhuset. Og derfra har jeg god erfaring.

Jeg bruker 70 F/FF så gjett om jeg har vært rundt om i de fleste undertøysbutikker i Bergen for å finne gode bh'er. Hos Netty er betjeningen profesjonell og hyggelig og hjelper deg å finne rett størrelse hvis du ikke er sikker.

Netty fører blant annet Fantasie, et merke som man finner til gunstige priser på www.bravissimo.com

Gjest StoreSky
Skrevet
Hvordan er prisene på La Lina?

Tja.. mer enn på Lindex i allefall.. Men så fikk jeg prøve omtrent 15 ulike bh'er uten å fyke inn og ut av prøverom, av og på med klær.... pjhu!

Den vanlig til hverdags jeg kjøpte kostet 399(eller mindre... husker ikke helt) Den andre med litt mer "form" og blonde dingsesaker kostet 499. Men nå passer klærne mine såå mye bedre! Føler meg minst fem kg lettere!!

Hvis ingen sier noe i morgen, så blir jeg fornærmet... skal nemlig feire gubbens 30 årsdag!

Skrevet

Jeg vil tro at vi som har små pupper kan ha hell med å gå der også? Vi kan jo trenge å få de til å virke litt større feks. Så det lønner seg for oss å ha noe som passer perfekt.

Tror jaggu jeg skal ta meg en tur dit imorgen ! :-)

Gjest Poirot
Skrevet
Jeg vil tro at vi som har små pupper kan ha hell med å gå der også? Vi kan jo trenge å få de til å virke litt større feks. Så det lønner seg for oss å ha noe som passer perfekt.

Tror jaggu jeg skal ta meg en tur dit imorgen ! :-)

Jepp, de har en god del tror jeg, både av ulike typer innlegg og bh'er.

Gjest Anonymous
Skrevet

hvor ligger butikken. Dersom jeg befinner meg på jernbanetorget. Kan noen gi meg en god beskrivelse på hvilket trasnsportmiddel nr og alt....og om butikken er like ved utgangen fra trikk t-bane....ellers kommer jeg aldri frem

Gjest Poirot
Skrevet
hvor ligger butikken. Dersom jeg befinner meg på jernbanetorget. Kan noen gi meg en god beskrivelse på hvilket trasnsportmiddel nr og alt....og om butikken er like ved utgangen fra trikk t-bane....ellers kommer jeg aldri frem

Ligger ved St. hanshaugen. Du må ta buss.

Skrevet

Kart

Kollektiv reise fra Jernbanetorget:

Buss 37 mot Nydalen T

Fra: Jernbanetorget T (Biskop Gunn.gt

Til: St. Hanshaugen (v/ Markus krk)

Gangveg fra St. Hanshaugen (v/ Markus krk) til Waldemar Thranes gate 1-34 ca . 4 minutter.

Sammenlagt reisetid: 13 minutter

Bussen går flere ganger i timen

Skrevet

Du kan også ta buss nr. 46

Skrevet

Gangveg fra Jernbanetorget (foran Oslo S) til Kirkeristen (i Gunnerus´ gate) ca . 3 minutter.

Buss 46 mot Ullerntoppen

Fra: Kirkeristen (i Gunnerus´ gate)

Til: St. Hanshaugen (v/ Markus krk)

Gangveg fra St. Hanshaugen (v/ Markus krk) til Waldemar Thranes gate 1-34 ca . 4 minutter.

Sammenlagt reisetid: 15 minutter

Gjest Anonymous
Skrevet

Tilsvarende butikk i Trondheim?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...