Gå til innhold

Klarer jeg å holde meg unna menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg satt meg som mål å holde meg unna menn fram til jul. Etter å ha blitt dumpet på verst mulig måte (han ble sammen med en annen) og da nye daten min sa han bare var interessert i vennskap med meg (hadde bare vært på en date. Glad han sa ifra :))

Så, om du vil, så forteller jeg har hvordan det går. Jeg vol ikke lage dagbok da jeg vil være anonym.

Jeg er spent på om jeg klarer det. Er kjent for å like menn....

Anonymous poster hash: 2453f...d77

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir deg frem til neste helg.

Anonymous poster hash: 5bc59...dd5
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal holde meg unna menn til januar 2016. Da skal jeg tilbake til Raoul i Latin-Amerika. Håper han er singel da.

Lykke til ts!

Anonymous poster hash: 341fa...ca1
Skrevet

Du var på en date med han og du tar så på vei??

Skrevet

Du var på en date med han og du tar så på vei??

Jeg forstod det sånn at hun først ble dumpet av kjæresten som traff en ny en, og deretter var på en mislykket date der han ikke ville sees igjen. Skjønner jo at hun kan trenge en pause i så fall.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hva er egentlig vitsen med det?

Anonymous poster hash: fba75...7ed
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstod det sånn at hun først ble dumpet av kjæresten som traff en ny en, og deretter var på en mislykket date der han ikke ville sees igjen. Skjønner jo at hun kan trenge en pause i så fall.

Det stemmer, men den "mislykkede" daten var ikke mislykket. Vi hadde det veldig hyggelig, men fant ut at vi bare skal være venner. Det var begge enig i, så ingen sure miner for det :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir deg frem til neste helg.

Anonymous poster hash: 5bc59...dd5

Så lite tiltro...:P

Jeg gir en update neste uke uansett :)

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm....

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm....

Hvordan gikk det?

Anonymous poster hash: b6395...1ed

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal holde meg unna menn til januar 2016. Da skal jeg tilbake til Raoul i Latin-Amerika. Håper han er singel da.

Lykke til ts!

Var Raoul gift sist du så han?

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm....

Gikk det slik, etter midnatt i helga?

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm....

Denne er bedre

og denne:

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Lykke til ts!

Håper med deg :-)))

Gjest Blomsterert
Skrevet

Nå har jeg satt meg som mål å holde meg unna menn fram til jul. Etter å ha blitt dumpet på verst mulig måte (han ble sammen med en annen) og da nye daten min sa han bare var interessert i vennskap med meg (hadde bare vært på en date. Glad han sa ifra :))

Så, om du vil, så forteller jeg har hvordan det går. Jeg vol ikke lage dagbok da jeg vil være anonym.

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på du greier det. Etter en mnd så begynner musa di å skrike etter kuk..

Anonymous poster hash: 7c395...4a4

AnonymBruker
Skrevet

Jada!

Så lenge klarte jeg....

Men fy faen det var god sex!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke du får det noe bedre av å holde deg unna menn, jeg tror du vil få det bedre av å jobbe litt med deg selv. Ja, du kan ta en pause, mens du fikser det du bør fikse, men å ikke gjøre noe, og bare holde deg unna menn vil ikke gjøre noen forandring i livet ditt what so ever.

Når du blir dumpet av de du vil ha, eller de bare vil være venn med deg er det noe ved deg som gjør at du ikke er et kjæreste-emne for dem. Hadde du spurt dem, eller spør du venner vil de mest sannsynlig ikke være ærlige med deg for å ikke såre deg, så jeg ville tatt kontakt med utenforstående for å få en analyse av deg selv og datingen din. Eller du kan være ærlig her inne om hvordan du er som person og hvordan du oppfører deg / ser ut, så kan KG få være datingrådgiveren din og kanskje komme med noen råd om hva du kan endre.

Anonymous poster hash: eb801...e2f

AnonymBruker
Skrevet

Jada!

Så lenge klarte jeg....

Men fy faen det var god sex!!

Og det har du vel egentlig svart på hva som gjør at du ikke er et kjæreste-emne!

Anonymous poster hash: eb801...e2f

AnonymBruker
Skrevet

Og det har du vel egentlig svart på hva som gjør at du ikke er et kjæreste-emne! Anonymous poster hash: eb801...e2f

<ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_rolleyes.gif' alt=':rolleyes:'> Vil du ikke være sammen med en dame som liker å ha sex med deg du da?

Anonymous poster hash: e338a...b7e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...