Gå til innhold

Oralsex - like greit uten?

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Er det flere enn meg som har det slik? Jeg er så heldig at fyren heller ikke liker sånt. Det gir oss ikke mye og blablabla osv, men flere "venner" (haha) har sagt at dette må meg og han snakke ut om og gjøre, for det er ikke et sunt sexliv uten! Og helsesøster har sagt at dette MÅ jeg få han til å gjøre, ellers er vi ikke normale.

Er det så vanskelig å forstå at ikke alle liker puseslikking, men heller rett på sak bang bang bang sex?

Rakker ikke ned på oralsex nå, men det er akkurat som fisk; noen liker det, andre ikke.

Akk. Noen synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Jøss, MÅ man ha det for å være normal, når man trives uten? Merkelige folk dette her.

Selv synes jeg det er bra, men andre må da få gjøre som de vil!

Gjest yo' ho
Skrevet

jeg er helt enig beibi! vi driver heller ikke med sånt! jeg kommer aldri når jeg blir sleiket! kun vibrator, fingring og penis i vagina funker å jei må gjerra det selv ;) minus penis da.... HIHI. yess han liker å bli sugd men jeg ekke flink og jeg gidder heller ikke og puling er jo mye gøyere for begge parter så vi bare driter i det! og prater du virkelig om slikt med helsesøster?! :hoho:

Gjest gjest1
Skrevet

Flottings. Det jeg håpte på. Jeg skjønner bare ikke at en helsesøster kan spy ut slikt fjås!

Gjest Poirot
Skrevet
Flottings. Det jeg håpte på. Jeg skjønner bare ikke at en helsesøster kan spy ut slikt fjås!

Spør neste gang. Men hvorfor snakker du md henne om seksualteknikker?

Skrevet

Må si at jeg er enig med alle de som sier at både du og han går glipp av noe utrolig bra! Litt variasjon skal man ikke forakte.

Gjest gjest1
Skrevet
jeg er helt enig beibi! vi driver heller ikke med sånt! jeg kommer aldri når jeg blir sleiket! kun vibrator, fingring og penis i vagina funker å jei må gjerra det selv ;) minus penis da.... HIHI. yess han liker å bli sugd men jeg ekke flink og jeg gidder heller ikke og puling er jo mye gøyere for begge parter så vi bare driter i det! og prater du virkelig om slikt med helsesøster?!  :hoho:

Det var hun som tok det opp beibi ;( For lenge siden når jeg just mista jomfrudommen min! Jeg bare kom på det nå, men det er bra det ikke bare er meg :) For vi fingrer også og peniser og koser os og det er mye koseligere og pule du har så rett så rett!

Gjest beibi
Skrevet

klart jei har rett beibi men dere må begynne med analsex HAHA :kul:

Gjest gjest1
Skrevet

Ok svare noen folk her:

Poirot: Hun tok det opp da hun kjenner fyren min litt og spørte åssen forholdet vårt var og hun håper han ikke slår meg og mishandler meg (BAH jeg liker bare sånt, iallfall litt i den sammenhengen jejeje ikke mitt poeng) så sa hun at jeg måtte få det ggodt med meg selv med slikking, dette var nesten et år siden da.

og Lala: Jeg har hatt 3 slikkekjærester og det gir meg ingenting, jeg tenker mer på at det var et fint tak osv... Jeg er bare ikke den typen :-?

Gjest gjest1
Skrevet
klart jei har rett beibi men dere må begynne med analsex HAHA  :kul:

Osj nei ikke rompa mi jeg blir bkvalm av rompehull og jeg kan si deg hvorfor på msn, det egner seg ikke her, men det er noe med bursdagsdama!

Glem det du ikke var pålogga ;p

Men june fikk av typen et ekkelt alvetegneserieblad med spurver som hadde rompesex med alver og det var en spøk, men jeg liker ikke spurver lengre etter at hun viste meg det tøyset ;( Bihi! >Men nå er vi offtopic beibi!

Skrevet

Det er vel ikke så nøye hva alle andre synes? Selv hadde sexlivet vært mye tristere uten, vi liker det begge veldig godt. Men man skal da ikke tvinge seg til noe man ikke liker bare for å være "normal". Jeg synes både vennene dine og helsesøster virker veldig merkelig som skal overtale deg, det er ingenting man gjøre.

Gjest beibi
Skrevet

hadde bursdagsdama et uhell kanskje? :kul: æh fortell på mensen senere jeg lager middagstryne :veldigsur:

by the way er dritlenge siden han har analisert meg. skjer som oftest når jeg nesten er passed out av tequilafaen :kul:

Gjest gjest1
Skrevet
Det er vel ikke så nøye hva alle andre synes? Selv hadde sexlivet vært mye tristere uten' date= vi liker det begge veldig godt. Men man skal da ikke tvinge seg til noe man ikke liker bare for å være "normal". Jeg synes både vennene dine og helsesøster virker veldig merkelig som skal overtale deg, det er ingenting man gjøre.

Enig, hva gjør det DEM for noe godt?

Vel min bestevenninne er iallfall ganske lik på det punktet. Hun ligger faktisk og kan telle sekundene, for det er så ensformig. Så lett skal det ikke være :tunge1:

Skrevet
punktet. Hun ligger faktisk og kan telle sekundene, for det er så ensformig. Så lett skal det ikke være :tunge1:

:hoho: Nei, det hadde jeg ikke giddet. Den dagen jeg ligger og tenker på at taket burde males eller hva vi skal spise neste uke, da bør vi finne på noe annet.

Det er jo veldig greit at du har funnet en mann som er enig med deg da. Litt trist om den ene vil og ikke den andre.

Gjest gjest1
Skrevet

Jepp :) Heldigsvinet meg hehe.

Stakkars venninne derimot men hun skal faktisk ta en prat med han i dag om at han må være mer aggresiv, lykke til sier nå jeg :ler: Får vel kjøpe noen jordbær til stakkaren, for det vet alle hva gjør for noe!

Skrevet

Du må ha hatt 3 dårlige "slikkekjærster". :ler::hoho:

Sikkert ikke alle som liker det heller da, selv om jeg syns at det er vanskelig å forestille meg. Kanskje det kommer når du blir litt eldre. Gjorde det med meg hvertfall. Syns det var merkelig da jeg var yngre (og sjenert), men det gikk fort over og nå setter jeg meget stor pris på det. Og det kommer VELDIG an på partneren. Syns ikke du skal sette strek og si "nei det har jeg prøvd og det var ikke noe bra." Vær litt åpensinnet.. Bare råd noen råd fra meg..

Skrevet

Skjønner ikke helt hva andre får ut av å overtale deg til oralsex :klø:

Har ikke mye oralsex, liker det ikke så godt. vet at kjæresten liker at jeg gjør det på han, men siden han ikke spør, så gjør jeg det heller ikke.

Gjest Poirot
Skrevet
vet at kjæresten liker at jeg gjør det på han' date= men siden han ikke spør, så gjør jeg det heller ikke.

Ja da så....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...