Gå til innhold

Hjemmenettverk

Lille

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å koble til en datamaskin til et hjemmenettverk, men det er ikke lett. Er det noen som har peiling på hvordan man skal sette innstillingene, slik at man er koblet til nettverket samtidig som man fremdeles kan bruke egen ekstern tilkobling (ISDN)?

I tillegg...hvordan får man maskinen til å finne nettverket, etter å ha koblet fysisk til med en kabel?

Det hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg, før jeg tørner. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har jeg ikke greie på. Iallefall ikke i Windows (går ut ifra at det er det du bruker).

Foreslår at du stikker på : http://www.hardware.no og legger inn et innlegg der. Sjangsene til å få hjelp litt fort er større der, enn her. Sikkert noen som vil hjelpe deg! :)

Bare husk på å poste i rett kategor, ellers stenger moderatorene tråden din. i :roll:

Nullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Månedens nummer av HjemmePC (nr.6/7) har en fin artikkel om akkurat dette. Med bilder og grundig guiding. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar, jeg skal sjekke den linken din, Nullet. Skal også se om jeg får fatt i Hjemme PC, Hege.

Jeg hadde jo egentlig håpet at noen kunne gi meg en steg-for-steg fremgangsmåte, slik at det hadde blitt mist mulig stress for meg... :lol: Det hadde vært så greit å få tilgang til denne maskinen igjen, tilkobling til internett klappet sammen etter at vi prøvde å starte opp med hjemmenettverk. :cry:

Så hvis det er noen som har greie på dette, tar jeg imot råd med stor takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...