chewy Skrevet 2. mars 2002 #1 Del Skrevet 2. mars 2002 := Det har tatt 3 spontanaborter og 4 dobble pergokurer,men nå har vi da endelig fått innkalling til utredning!!!Snakka med legen min,og han synest det var rart at jeg ikke hadde fått komme inn før,så han sendte et brev til dem,og i dag fikk jeg inkalling til den 14.05.02. Skal bli godt å enedlig komme igang!!vet at jeg sjelden har el,og uregelmessige sykluser,men ikke hvorfor!Og pergotime har heller ikke funka slik som den skal:(,fikk bare el de mnd jeg gikk på tbl,og ikke i pausemnd!Og jeg ble ikke oppfulgt med blodprøver eller ul en gang:(...Så jeg har vert ganske oppgitt siste tiden,men nå ser alt ut til å ordne seg!!! Vil ønske alle sammen lykke til videre med prøvig!Og lykke til til de som allerede har blitt gravide,ta godt vare på miraklene deres!!! Kozer og klemmer fra:12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. mars 2002 #2 Del Skrevet 2. mars 2002 Hei Håper d går bra for deg og at du får holde en liten en i armene dine snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå