Gå til innhold

han sjalu og takler ikke å høre navnet på eksen, men selv har han barn med sin eks!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typen blir sjalu når jeg fester med venninner og spør om alt, han blir møkk sur og synes det er helt forferdelig at jeg kommer hjem sent. Jeg har aldri snakket mye om eksen min, men hvis navnet nevnes blir han uvel. Han hadde ikke likt at jeg har kontakt med en eks, noe jeg ikke har. Har bare en eks jeg. Han derimot har hatt mange kjærester og holder kontakten med en del av de, også har han barn med en eks. Hva med meg? Jeg minnes jo på at han har hatt sex med en annen hver gang jeg ser barnet hans, mens han blir uvel av tanken på at jeg hadde sex med andre enn han!

Anonymous poster hash: bfa46...aeb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du sier ifra. At det er ikke ok.

Slik sjalusi er som regel tegn nummer en på at noen er utro selv. Det er selvsagt ikke noe man skal spekulere i uten bevis, men det er et varsku at han kommuniserer såpass mye med flere ekser. Mor til hans barn - selvsagt. Men de andre er det da ingen grunn til å snakke med.

Anonymous poster hash: e9524...8a0
  • Liker 1
Skrevet

Tenker du virkelig på barnet hans som en påminnelse om hans tidligere sexliv når du ser ham/henne? Vil du virkelig være en del av denne familien hvis det er slik du tenker?

Jeg forstår ikke helt hovedproblemet? Er det at han lar sjalusien sin gå ut over deg, at han har kontakt med mor til barnet, eller at han har kontakt med andre ekser?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil bare ha noen tilbakemeldinger på tråden. Selvsagt tenker jeg på eksen npr jeg er med barnet hans, dessverre, men det tror jeg mange gjør i slike forhold, men få innrømmer. For det første ligner de på hverandre og av og til tenker jeg på hvordan han var der på sykehuset da eksen fødte. Jeg blir sjalu av å tenke sånn og skyver tankene unna. Barnet er jo et godt menneske og jeg er alltid snill mot barnet. Jeg synes kanskje at han kaster stein i et glasshus. Han er ikke i en situasjon hvor han kan kreve en masse. Om jeg har lyst, burde jeg få ha kontakt med eksen. Hadde ikke han hatt barn ned en eks, da kunne vi blitt enige om å ikke ha kontakt med ekser, men at han krever og krever når han har så mye bagasje, blir å skulle ha i pose og sekk.

Anonymous poster hash: bfa46...aeb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...