ednul Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Hei godt folk Skal i møte med banken på Tirsdag med luen i hånden Så lurer litt på om jeg i det hele tatt har sjangs på å få 1,7 i lån. Tjener ca 500 k i året, har et billån i samme bank på 100k og har en datter på 3 som jeg har 40 %. Av egenkapital har eg rundt 100 k, å en kausjonist som garanterer for 300 k. Lånet vil koste rundt 8200 kr i mnd, noe som er mindre enn jeg betaler nå i leie. Å har regnet med økt rente til 8 % at det fortsatt skal gå greit, men vet ikke helt hvordan banken tenker om dette. Noen her som jobber i bank eller har vært i en lignende situasjon ? Takker for svar. God sommer!
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 1.7m burde ikke være noe problem og få. Så du kan gå inn med hode hevet og si du SKAL ha dette lånet eller så går du i en annen bank :D! Du trenger ikke bekymra deg^^ Anonymous poster hash: b011b...929 2
Puny Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Det vil jeg også tro at du burde få, men kom gjerne forberedt, ta med utskrifter som viser ditt forbruk imnd. (om dette ikke er din bank allerede da) sett opp et budsjett og vis dem at du har tenkt igjennom hvordan du tenker å betjene dette (sifo) etc... Masse lykke til!
Aqila Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Det burde ikke være noe problem nei, hvordan gikk det ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå