AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Ofte når jeg er ute med enkelte venninner, spør de om jeg kan ta bilde av dem. Jeg blir aldri spurt om å være med på bildene, og jeg har opplevd at de har vinklet kameraet vekk fra meg når jeg har kastet meg med på en selfie de har knipset. Det er så sårende når vi er tre stykker sammen på konsert eller noe sånt, og de ikke vil ha meg med på bilder. Hvis jeg tar frem kameraet mitt gidder de ikke være med på bilde. Det er bare noen få av venninnene mine som er sånn, jeg har heldigvis andre som ikke oppfører seg sånn. Men er det ikke utrolig barnslig oppførsel? Hun som er verst er nesten 40, men oppfører seg som en fjortenåring. Tror jeg skal kutte ut disse venninnene og henge med de som ikke er flaue over å være i samme bilde som meg. Det jeg egentlig ville frem til er at det er lurt å tenke seg om før man spør noen om å ta bilde av seg, kanskje de har lyst til å være med og blir lei seg over å være fotograf for resten av vennegjengen. Anonymous poster hash: fead9...1fc
Gjest Imaginary Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 (endret) . Endret 7. september 2014 av Imaginary 2
Gjest thesledge Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Så barnslig! Ville kuttet dem ut uten tvil. 1
Mariell007 Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 Kanskje de føler seg mindre pene ved siden av deg og ser på deg som en "konkurrent"? Utrolig barnslig uansett grunn..
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 Ts her. Takk for svar! Jeg er verken veldig pen eller stygg, så det har nok ikke noe med utseendet å gjøre. Tror ikke de er flaue over meg heller, tror rett og slett de bare ikke skjønner at det er kjipt å ikke få være med. De er av den brautende typen, og jeg er mer stille av meg. Tror rett og slett de glemmer at jeg eksisterer av og til...Anonymous poster hash: fbbe4...1e5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #7 Skrevet 14. juli 2014 Det er jo litt avvisende oppførsel, og avvisning er vondt...Anonymous poster hash: 0f84e...8e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå