Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gunfreak
Skrevet

Leste på forsiden av Aftenposten i dag at menn fra 20-39 har dobbelt så store sjanse for å skade seg.

Og som vi alle vet feminister hater menn, så det er opplagt universet er en feminist.

"haha, han der skal få tommelen i bli døra"

"og du skal få en blomsterpotte i hode!

" og du deg liker jeg ikke i det hele tatt fordi du er så maskulin så du skal bli voldtatt i rompa av en brunbjørn neste gang du er på skog tur"

Så disse antifeministene har rett, ikke bare er samfunnet mot dem, men selve universet selv er det. stakkar stakkar mennene...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:glare:

Anonymous poster hash: d2125...d06
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her må det kvoteres. Jeg krever at kvinner får 50 % av skadene!

Anonymous poster hash: f0396...a4c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trolletråd?

Eller skjønner du ikke sammenhengen med at men gjør i langt større grad både mer fysisk og farligere arbeid enn kvinner?

Anonymous poster hash: 00ae2...cfb
  • Liker 1
Skrevet

I don't wanna live on this planet anymore.

Skrevet

Forklaringen ligger nok her:

- Noe av årsaken til «dumskapen» kan være at risikovilligheten er større blant menn enn kvinner og det forventes i en del tilfeller at menn tar risiko.

Altså, arv (genetikk - gir større risikovillighet) og miljø (det forventes at menn skal være slik, og man vil gjerne leve opp til forventninger).

Skrevet

Kanskje enkelte menn ikke skal være så dumdristige?

Regner med det er denne artikkelen du har lest.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Flest-skader-hos-dumdristige-menn-7625602.html#.U8LVQvl_uLE

Så da ser du frem til å gå på jobben din fremover når det ikke lenger er noen menn til å bore olje på plattformene? Ikke så viktig med tak over hodet heller når byggebransjen står forlatt fordi menn må passe på seg selv?

Dere vet ikke engang hva holdningene deres innebærer. Hadde kvinner tatt det samme ansvaret som menn i samfunnet så hadde noen mannlige liv kanskje vært spart? Dere skjønner at kvinner tjener mindre fordi de velger å gå yrkesveier som ikke betaler like bra pga dere foretrekker komfor og sikkerhet kontra hardt arbeid og risiko? Så hva er det disse feministene syter over? Hvorfor forklares alt kvinner er mifronøyd med at det er noe galt med menn eller samfunnet, mens når menn kommer negativt ut så må de selv ta seg sammen?

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Forklaringen ligger nok her:

- Noe av årsaken til «dumskapen» kan være at risikovilligheten er større blant menn enn kvinner og det forventes i en del tilfeller at menn tar risiko.

Altså, arv (genetikk - gir større risikovillighet) og miljø (det forventes at menn skal være slik, og man vil gjerne leve opp til forventninger).

Igjen universet, har gitt men større risikovillighet, akkurat som jeg sa, universet er en mannehatene feminist.

AnonymBruker
Skrevet

Det er rett og slett fordi menn er selektert på å ta sjanser. Teit å fremstille det som dumdristig.

Anonymous poster hash: e54a5...733
AnonymBruker
Skrevet

Les artikkelen, Teeden!

Skrevet

Igjen universet, har gitt men større risikovillighet, akkurat som jeg sa, universet er en mannehatene feminist.

Haha, det tror jeg ikke. Universet - eller naturen som jeg liker å kalle det - er likegyldig, den/det gir blankt faen! ;) Det er nok blitt slik gjennom flere år med evolusjon fordi det er mest praktisk med tanke på artens overlevelse, reproduksjon osv...

Jeg er klar over at du muligens troller, men jeg svarer uansett. :P

Skrevet

Les artikkelen, Teeden!

Hva som står i artikkelen blåser jeg i, jeg svarte på et argument der jeg ikke trenger å forholde meg til noe annet enn akkurat det. Gunfrik refererer bare til det absurde i å forklare alle statistikker med diskriminering slik interessegrupperinger gjør, sånn som feminister. All statistikk kvinner kommer uønsket ut fra forklares med et eller annet i "patriarkiet", og gunfrik prøver samme vinkling bare på en rausere måte, der han klandrer universet kontra det annet kjønn i motestning til hva kvinner/feminister pleier å gjøre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva som står i artikkelen blåser jeg i, jeg svarte på et argument der jeg ikke trenger å forholde meg til noe annet enn akkurat det. Gunfrik refererer bare til det absurde i å forklare alle statistikker med diskriminering slik interessegrupperinger gjør, sånn som feminister. All statistikk kvinner kommer uønsket ut fra forklares med et eller annet i "patriarkiet", og gunfrik prøver samme vinkling bare på en rausere måte, der han klandrer universet kontra det annet kjønn i motestning til hva kvinner/feminister pleier å gjøre.

Jeg er kvinne. Jeg kan fortelle deg at menn er selektert til å ta sjanser. Det har jo fordeler, men også større sjanse for å bli skadd. It's in the biology stupid!

Skrevet

Jeg er kvinne. Jeg kan fortelle deg at menn er selektert til å ta sjanser. Det har jo fordeler, men også større sjanse for å bli skadd. It's in the biology stupid!

Eh, ja? Sier jeg noe annet? Jeg stiller spørsmålstegn ved hvorfor feminister kan forklare sine "kvinnerproblemer" med noe annet enn biologi og personlige valg?

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Leste på forsiden av Aftenposten i dag at menn fra 20-39 har dobbelt så store sjanse for å skade seg.

Som hvem? Menn over og under den alderen? Kvinner?

Endret av Arabella
Gjest Eurodice
Skrevet

Så da ser du frem til å gå på jobben din fremover når det ikke lenger er noen menn til å bore olje på plattformene? Ikke så viktig med tak over hodet heller når byggebransjen står forlatt fordi menn må passe på seg selv?

Dere vet ikke engang hva holdningene deres innebærer. Hadde kvinner tatt det samme ansvaret som menn i samfunnet så hadde noen mannlige liv kanskje vært spart? Dere skjønner at kvinner tjener mindre fordi de velger å gå yrkesveier som ikke betaler like bra pga dere foretrekker komfor og sikkerhet kontra hardt arbeid og risiko? Så hva er det disse feministene syter over? Hvorfor forklares alt kvinner er mifronøyd med at det er noe galt med menn eller samfunnet, mens når menn kommer negativt ut så må de selv ta seg sammen?

Hvem er den desidert største sytepaven på KG? Griner og syter i utallige tråder. Gjett tre ganger.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eh, ja? Sier jeg noe annet? Jeg stiller spørsmålstegn ved hvorfor feminister kan forklare sine "kvinnerproblemer" med noe annet enn biologi og personlige valg?

Jeg er feminist.

Skrevet

Jeg er feminist.

Så det er derfor det er så vanskelig å svare på spørsmålet mitt? Hvorfor forklares menns uheldige statistikk med biologi, mens kvinners med patriarki?

• Liker 1
Skrevet

Som hvem? Menn over og under den alderen? Kvinner?

Hvis du ser på grafen "Antall skader fordelt på alder og kjønn" i artikkelen, så ser du at det gjelder for kvinner i samme aldersgruppe. :) Sånn omtrentlig ihvertfall, noe over 20000 skader på menn, 12-13000 skader på kvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...