AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Har fått restylane injeksjoner i leppene de siste 5 årene. Botox de siste 4(i sinterynke og kråketær), og de siste 2 årene fått skinboosters- behandling med restylane i kinn. Det jeg nå merker, er at restylanen i leppene nesten ikke forsvinner mellom hver behandling. Og har økt tidsintervallet til over 4 mnd. Nå har jeg nettopp gjort ny behandling, og etter at hevelsen gikk ned, så ser jeg nesten ingen forskjell.. Det virker og som om botoxen heller ikke går ut på samme måte, som om musklene den har lammet over år har "dødd"? Synes jo dette er veldig bra, for det blir jo ikke så dyrt når man kan gjøre behandlinger sjeldnere.. Vet jo at jevnlige restylanebehandlinger gjør at ditt eget leppekjøtt (fant på det ordet selv) bygger seg opp og danner kollagen, og at restylanen skal holde lenger etter gjetatte behandlinger. Jeg er dritfornøyd med leppene mine nå Anonymous poster hash: ce59f...5c4
wintergirl Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Hvor tar du behandlingene? Fikk lyst til å prøve
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 akademiklinikken. Anonymous poster hash: 19183...40d
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Kvakk kvakk. Forøvrig vet jeg ingenting om det du sier, men botox skal jo ikke gå ut heller, det blir der for evig og alltid. Eller har jeg misforstått noe? Anonymous poster hash: a2617...2c2 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Kvakk kvakk. Forøvrig vet jeg ingenting om det du sier, men botox skal jo ikke gå ut heller, det blir der for evig og alltid. Eller har jeg misforstått noe? Anonymous poster hash: a2617...2c2 du har misforstått. botox forsvinner, og behandlingen må gjentas hver 3-6 måned. Anonymous poster hash: 19183...40d
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 du har misforstått. botox forsvinner, og behandlingen må gjentas hver 3-6 måned. Anonymous poster hash: 19183...40d Virkningen av botoxen skal vel gå bort etter en tid. Men selve botoxen, hvor forsvinner den til?? Anonymous poster hash: ba11e...333 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #7 Skrevet 14. juli 2014 Uffda. Ser ikke helt bra ut det der, spørs om du kommer til å være like fornøyd når du ser deg i speilet om 20 år. Aldrende plastic-fantastickjerringer ser ut som de har rømt fra en skrekkfilm Anonymous poster hash: db52d...32f 7
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #9 Skrevet 14. juli 2014 Tror kanskje du er en av de som har sett deg blind på restylane og bare fyller på og fyller på til leppene ser ut som de skal sprenges?Anonymous poster hash: 89904...6ab 7
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #10 Skrevet 14. juli 2014 Er det meningen at leppene skal se sånn ut? Synes de ser hovne og rare ut. Anonymous poster hash: bf2f7...082 5
la Flaca Skrevet 14. juli 2014 #11 Skrevet 14. juli 2014 Er det meningen at leppene skal se sånn ut? Synes de ser hovne og rare ut. Anonymous poster hash: bf2f7...082 Ja, de ser veldig hovne ut. Permanent duckface? 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #12 Skrevet 14. juli 2014 Hva var intervallene dine tidligere? Du skal vente lenger mellom hver injeksjon. Når du tar dem såpass hyppig er det klart at du har endel "opplagret" restylane inni der. Noe kan også ha lagt seg i kuler som ikke oppløses like lett. Det du må passe på er å ikke ta mer nå før det har begynt å forsvinne igjen. Du kan risikere at det forsvinner partivis og du får en assymmetrisk munn. Anonymous poster hash: 000ca...66a 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #13 Skrevet 14. juli 2014 Overleppa passer jo ikke til underleppa. Det skal vel ikke være slik? Anonymous poster hash: 73e17...3f2 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #14 Skrevet 14. juli 2014 Jeg merket også at leppene har holdt seg store selv etter Restylanen er borte. Jeg har tatt jevnlig 1-2 ganger i året de siste 4 årene, men ser nå at de holder seg uten injeksjoner. Nå er det over ett år siden jeg tok sist, Restylanen sitter i som regel 6 mnd før "massen" er borte hos meg, men leppene mine er fortsatt fyldige og fine. Og ang. Botox så er det slik at jo yngre man er når man begynner med botoxinjeksjoner, jo bedre langtidseffekt får man. Det virker forebyggende mot rynker. Jeg tok Botox for 3 år siden(i ganske ung alder), fordi jeg hadde dype rynker pga overdreven soling, og har ikke hatt behov for det etter. Anonymous poster hash: 18d9b...d28
Lucky Lips Skrevet 16. juli 2014 #15 Skrevet 16. juli 2014 Restylan booster kollagenproduksjonen i huden. Det betyr at huden fortsetter å produsere kollagen og man får en mer eller mindre permanent effekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå