Gjest StoreSky Skrevet 24. juni 2004 #1 Del Skrevet 24. juni 2004 Inspirert av en tråd lengere ned. Hvor barnslig er du? Hvilken trekk anser du som barnslig? Fritt for tolking av barnslighet her! Jeg er utrolig tullete og spøker litt for mye i følge min datter på fem. (ingenting er troverdig..hihi!) Jeg liker godt å leke med bil-bane. Fikk det i bursdagsgave for ett par år siden!! Juhu! Jeg liker å spille spill. Samboer og jeg kan godt leke-sloss og kile hverandre. Eller ha vannkrig i stua!! Jeg er redd for spøkelser.. (eller hva nå det er..) Også liker jeg ikke å bade i sjøen for der er det haier og sjømonstre... Så barnslig er jeg! Og takk for det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. juni 2004 #2 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg elsker å spille spill (spesielt kunnskapsspill) og har en forkjærlighet for barnslige PC-spill som Sims, Rollercoaster Tycoon og eldgamle Theme Hospital. Jeg liker å se tegnefilmer, spesielt Disney-filmer. Jeg ler av tiss-bæsj-humor. Jeg elsker alt som er søtt og klissete. Og så er jeg redd for mørket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 24. juni 2004 #3 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg så nettopp en episode av Snoopy på en barnekanal.. Liker å se Disney-filmer sammen med sambos sønn og jeg pleier å se på han spille playstation. Han er helt sinnsykt god. Lille gutten.. :-) Kommer ikke på så mye mer akkurat nå, men det er MYE mer. Tror det er sunt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2004 #4 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg elsker min playstation med crash bandicoot! Hoho! DESSUTEN! Når jeg ser en film med folk med kule krefter som spider man jeg ser mye i det siste, så ønsker jeg å være som de, og tenker på det i lang tid! Men tenk så tøft da, å kunne svinge seg gjennom byen i edderkoppnett! Farvel trafikklys :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. juni 2004 #5 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg har en evne til å bestille barnefilmer på dvd, siste ankomne var barna i bakkebygrenda. Veldig koslig....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tusjen Skrevet 24. juni 2004 #6 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg er barnslig.. Jeg elsker også Sims, det er så gøy :oops: .. Bilspill på playstation er kjempegøy.. Jeg synes det er gøy å være barnevakt (til en viss grad ) for da kan jeg være barnslig med god samvittighet.. tusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Danielle 73 Skrevet 24. juni 2004 #7 Del Skrevet 24. juni 2004 DU ER IKKE VOKSEN FØR DU TØR VÆRE BARN. Å leke er et godt tegn på at man har det bra med seg selv og omgivelsene rundt, etter min mening. Jeg kan nok være ganske "barnslig" selv, om man kan kalle det det. Å gjøre det barn gjør til hverdag og til fest. Tar ikke allt så veldig høytidlig, og heller ikke meg selv. Finner på mye sprell og kan nok være litt gal også på en positiv måte da selvfølgelig. Når jeg tenker meg godt om så lurer jeg på om vi egentlig er voksene? Spekulerer heller på om vi er STORE BARN. Å klare å innse det skaper både trivsel og glede. Jeg liker ikke å gå i sjøen i frykt for å bli bitt av krabber. Ble det faktisk en gang også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 24. juni 2004 #8 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg er veldig glad i pc-spill sånn som the sims. gleder meg vilt til the sims 2 kommer ut til høsten. jeg kommer sikkert til å være først i butikken Ellers så er jeg veldig glad og fasinert av disney. filmene, parkene, figurene. smelter fortsatt når jeg ser en klassiker og kjøper fortsatt kopper med disney-motiv hvis jeg finner noen fine noen. Det virker som om de fleste vokser det av seg, men jeg kommer aldri til å slutte å sutte på kjærlighet på pinne og like søte, søte, søte ting som bare barn liker. Liker å lekesloss.. og fortsatt redd for monstre (i en eller annen form) og mørket. Tror jeg alltid kommer til å være et barn jeg, innerst inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 24. juni 2004 #9 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg er dritredd for edderkopper, kan lett bli spillavhengig (alt fra kabal, minesveiper til "ordentlige" spill), tuller med sambo hele tiden (men han er like barnslig, så det så!), blir sint når jeg ikke får det som jeg vil, får spader av "unge-menn-på-universitetet-som snakker-litt-for-høyt-i-kantina-om-Derrida", elsker fantasybøker/filmer som kan ta meg ut av vår traurige verden, gjør så lite husarbeid som jeg kan, og jeg er redd når jeg av en eller annen grunn må være tøff... Ganske barnslig, og har ikke tenkt til å gjøre noe med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 24. juni 2004 #10 Del Skrevet 24. juni 2004 Er ikke så veldig barnslig, men har beholdt barnslig glede/spenning når det gjelder høytider, bursdager osv. Vil helst ha både julekalender og påskeegg, og er alltid meeeget spent på gavene mine (snoker og klemmer på forhånd :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2004 #11 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg er akkurat så barnslig som jeg vil, og det får folk pent finne seg i. Jeg sorterer snop etter farger, kjøper tegneserier som antakelig ikke er laget med min aldersgruppe i tankene (jeg kan anbefale "Bamse, verdens sterkeste bjørn"), jeg elsker tegnefilmer og vannpistoler og TV-spill og såpebobler og drager man kan fly når vinden er god nok, jeg er den første til å stemme i når unger begynner å skråle evighetssanger med uendelig antall vers, jeg kiler venner og familie, og svarer med tull og tøys når jeg tar telefonen. Man har ikke mer moro enn man lager selv. Spesielt gøy er det når det er barn i nærheten, for da kan man være ufattelig barnslig uten at noen har noe de skulle ha sagt. Da kan man løpe etter hverandre uten egentlig å ha noen grunn, og hoppe hånd i hånd nedover gaten hvis man føler for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Danielle 73 Skrevet 25. juni 2004 #12 Del Skrevet 25. juni 2004 Til gjest!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 25. juni 2004 #13 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg er definitivt barsnlig. Jeg elsker tegnefilmer, både disney og andre. Jeg spiller data spill og tv spill. jeg er livredd for edderkopper, jeg er redd for mørket, jeg er redd for monstre, jeg har en barsnlig humor, jeg kan begynne å grine av en film, jeg kan lekesloss, såpebobler, jeg leser tegneserier...... Jeg elsker julen og blir som et lite barn. Kjøper masse juleting og jeg snoker og klemmer på gavene som vi skal få. Og med julen kommer snøballkrig, lage engler, snøhytte, snømann....... Listen er sikkert enda lengre :-) Jeg kommer sikkert ikke til å bli vosken jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 25. juni 2004 #14 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg er barnslig på enkelte områder ja Leser alltid tegneseriene i avisen først. Og er jeg på fest (eks. grillfest ute ) er jeg den første til å foreslå at vi skal leke boksen-går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 25. juni 2004 #15 Del Skrevet 25. juni 2004 FANTASTISK!! Det var det jeg visste, med mennesker som tør å være OG innrømme sin barnslighet, så vil forståelse og empati for barn øke. Dagens filosofiske uttalelse fra meg... Skulle gjerne likt å vite hvor barnslig/lite barnslig, de som synes at barn skal slutte med barnsligheter, er.. Om dere forstår... Og hvis vi føyer denne listen til :" sære vaner" så er vi da ganske så merklige alle sammen, selv om vi liksom er voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muslingen Skrevet 25. juni 2004 #16 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg ler av tiss og bæsj humor! Jeg eeeeelsker å sette utfor en diger bakke med rattkjelken min om vinteren! Disneyfilmer er såååå gøy! Og jeg har forresten sett Finding Nemo 50 ganger nå... Min siste dukke kjøpte jeg da jeg var 21 år.... :oops: Den var så fin, jeg bare måtte ha den.... La jenta mi for kvelden, og satt og "lekte" med dukken min. Jeg synes ennå det er moro å hoppe strikk, og tau. Jeg kunne ramset opp en hel masse andre ting...men jeg tror det holder nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smila Skrevet 25. juni 2004 #17 Del Skrevet 25. juni 2004 Uff, ja, jeg er vel egentlig ikke så barnslig. Men jeg ser helt klart at man burde være det litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2004 #18 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg er nok ganske barnselig.. :oops: Da jeg og gubben var nyforelsket og akkuratt flytta sammen pleide vi å være på stranda i times vis med dragen vår .. Eller lekesloss vi.. Digger å leke med lillebror (mamma blir flau, for jeg kan sette meg på gulvet med han å banke leker i gulvet og spille "trommer" på andre leger.. Han er 1,5 år) Liker å være totalt useriøs, men allt til sin tid! Glad jeg ikke har klokke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 26. juni 2004 #19 Del Skrevet 26. juni 2004 Kunne ønske jeg var litt mer barnslig jeg :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille venn Skrevet 26. juni 2004 #20 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg er veldig tullete og barnslig. Er 18 men bryr meg ikke noe om at jeg er barnslig, for det kommer jeg alltid til å være :-) Jeg og kjæresten pleier også å ha vannkrig, kanskje ikke i stua og vi herjer og leker med hvernadre Jeg og venninna mi finner på alt mulig rart. Vi kan godt rope ut ting og dumme oss totalt ut foran mennesker vi kjenner, og ikke kjenner. Har mange sånne småting som jeg bare gjør, som sikkert hører til i en annen aldersgruppe, men hva så? 8) Det er sunt å være barnslig, for da får man seg så mange gode lattere! Det beste jeg vet med voksne folk er de som kan tulle og være barnslig(på den bra måten da, og ikke henge ut andre og slikt, men bare tulle) sammen med andre, og gjerne de som er yngre. Har flere venninner i 40 åra og de er supre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå