AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Del Skrevet 13. juli 2014 Noen som har handlet på den nettsiden lets deal ? Lastet ned en app på telefonen, var en lets deal app som var med i dette "dagens gratis app". Men har hørt om det før og vet jo det er en egen nettside og nettbutikk. Fant en fin lommebok der hvor jeg kan ha telefonen osv i. Noen som vet om dette er en seriøs side som er trygg å handle fra egentlig? Jeg er generelt skeptisk til å handle på nette, spesielt når det da er så billig. Anonymous poster hash: 39f7a...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #2 Del Skrevet 13. juli 2014 Har brukt flere av tilbudene deres, og har både gode og dårlige erfaringer. Det er ikke let's deal som selger varene, de lar andre selge gjennom dem. På den måten er det butikken/selskapet som selger man må forholde seg til. Noen er seriøse og andre ikke.Anonymous poster hash: b029a...806 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 13. juli 2014 #3 Del Skrevet 13. juli 2014 Jeg har ikke handlet produkter i den forstand, men har kjøpt middager, billig hotell o.l. Kun positive erfaringer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EDM Skrevet 13. juli 2014 #4 Del Skrevet 13. juli 2014 Letsdeal er 100% trygt god handel! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #5 Del Skrevet 13. juli 2014 Flere av de mindre tingene, som lommebok, er kjøpt via Ebay. De kjøper en kasse eller to superbillig fra Kina og selger til kvadrupel pris. Anonymous poster hash: 39253...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EDM Skrevet 13. juli 2014 #6 Del Skrevet 13. juli 2014 (endret) Flere av de mindre tingene, som lommebok, er kjøpt via Ebay. De kjøper en kasse eller to superbillig fra Kina og selger til kvadrupel pris.Anonymous poster hash: 39253...013 Jepp! Kjøpte selv en klokke fra merket Theorema. Ved senere anledning fant jeg ut at klokken var produsert i kina. Angrer bittert på at jeg kjøpt den Men selve siden er trygg. Anbefaler dessuten å handle kun kjente merkevarer. Endret 13. juli 2014 av EDM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 13. juli 2014 #7 Del Skrevet 13. juli 2014 Jeg har negativ erfaring med lets deal. Kommer aldri til å bruke dem igjen. Nettbutikken tilbudet var igjennom leverte ikke varen, og lets deal var uvillige til å hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 13. juli 2014 #8 Del Skrevet 13. juli 2014 Jeg bruker de til tannlege, finner en ny hvert år... Betaler 150-200kr for en kontroll i stedet for 700 er nok av tannleger å ta av.. Ellers har jeg kjøpt et par deals på middag og hotell, vært fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #9 Del Skrevet 13. juli 2014 Hvordan kan de da dokumentere med reelle førpriser dersom det kjøpes via f.eks Ebay? Anonymous poster hash: 9640b...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #10 Del Skrevet 13. juli 2014 Takk for alle svar hvertfall Får prøve det ut hvertfall Anonymous poster hash: 39f7a...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #11 Del Skrevet 13. juli 2014 Guri, ble mye hvertfall i det innlegge :)Anonymous poster hash: 39f7a...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #12 Del Skrevet 14. juli 2014 Hvordan kan de da dokumentere med reelle førpriser dersom det kjøpes via f.eks Ebay? Anonymous poster hash: 9640b...41b Mange setter bare en pris, eller tar en pris fra noen som selger tilsvarende.Anonymous poster hash: b029a...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #13 Del Skrevet 14. juli 2014 Det er jo ulovlig å annonsere en førpris som ikke har "eksistert". Vi burde tipse forburkerkjøpsrådet om dette! Anonymous poster hash: 9640b...41b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kongen Skrevet 16. september 2014 #14 Del Skrevet 16. september 2014 Det er jo ulovlig å annonsere en førpris som ikke har "eksistert". Vi burde tipse forburkerkjøpsrådet om dette! Anonymous poster hash: 9640b...41b Så pass koll har de allt, de ordnar fakesida där priserna står och på så vis kringår de denna problematik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #15 Del Skrevet 17. september 2014 Så pass koll har de allt, de ordnar fakesida där priserna står och på så vis kringår de denna problematik. De skal faktisk kunne bevise at de har solgt produkter til denne prisen. (Altså at noen har kjøpt.) Hvis ikke er det villedende markedsføring. Jeg kjøper ikke "ræl" på lets'deal. Men jeg har kjøpt flere opplevelser og rabattkuponger gjennom dem, og har vært veldig fornøyd da. Anonymous poster hash: 8662a...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 23. april 2015 #16 Del Skrevet 23. april 2015 Jeg har handlet masse på både groupon og letsdeal. Men jeg kjøper ikke ting eller tjenester ukritisk uten å sjekke opp først. Produktene de selger er ofte førpriset ut fra den dyreste forhandleren, så dermed ser rabatten veldig høy ut. Noen ting er ikke lengre for salg i ordinære nettbutikker, så da er det vanskelig å vite verdien. Kanskje de kjøper opp konkursutsalg som har priset varene altfor høyt i utgangspunktet.. Men her kan man definitivt gjøre noen gode kjøp uansett! Min erfaring er at de beste dealene får man på skjønnhetsbehandlinger, tannlegetimer, restaurantmiddager og andre tjenester i området der du bor. De belager seg på å få faste kunder, ved å gi en god behandling. Jeg googler leverandøren av tjenesten. Da kan man gjøre en vurdering om det lønner seg. Det er veldig ulønnsomt å kjøpe tull noe bare fordi det er billig, viss man ikke har bruk for det!! Har f.eks et helt lass av sexleketøy, men det er bare noen av de som blir brukt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå