AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Synes produktene jeg har fra Tigi er skikkelig dårlige. Balsamen (urban antidotes) gjør håret tørt og flokete. Hårvoksen lukter skikkelig vondt etter noen timer (den marshmallows-boksen). Hårpudderet som skal gi volum gjør ikke noe for meg annet enn at håret blir tørt og litt tungt, Schwarzkopf sitt fungerer. Anonymous poster hash: 13b15...4bc
Cata Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Skal ikke si noe om kvaliteten, for den kan jeg ikke bedømme, men Tigi passer i hvertfall ikke for mitt hår. Den ene gangen jeg kjøpte Tigi shampoo med fra frisøren holdt jeg på å klø meg i hjel. Har også et "kjærlighetsforhold" til Schwarzkopf. Har enda ikke kjøpt et produkt derfra som håret mitt har vært misfornøyd med. 1
Gjest Uhumskheter Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Bruker bare balsamen og shinesprayen veldig fornøyd
Gjest BabyBlue Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Tigi er stort sett bare silikoner og parfyme. Klør fælt i hodebunnen etter bruk, og får fett hår. Anbefales ikke. Kan sikkert kjennes luksus ut om man kjøper shampoo på rimi til vanlig, men det er et billigmerke i statene for en grunn. Ingrediensene er ikke gode.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 Jeg liker ikke stylings produktene fra Tigi, pga lukten, de alle lukter alt for sterkt. Men jeg har brukt shampoo &balsam fra Tigi i siste sikkert 8 år (kjøper alltid "towers") og har vært fornøyd med alle. De passer mitt hår ihvertfall og er mye bedre enn mye annet jeg prøver. Som f.eks, Schwarzkopf som er nevnt her, og jeg, har aldri vært venner. Shampoo fra Schwarzkopf synes jeg både ser ut, oppfører seg og lukter som billig butikkshampoo. Anonymous poster hash: e6f2e...e0b
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #6 Skrevet 13. juli 2014 Tigi er stort sett bare silikoner og parfyme. Klør fælt i hodebunnen etter bruk, og får fett hår. Anbefales ikke. Kan sikkert kjennes luksus ut om man kjøper shampoo på rimi til vanlig, men det er et billigmerke i statene for en grunn. Ingrediensene er ikke gode. Redken og L'Oreal proffessional og Joico er også billige i USA, bare for å nevne noen. Joico er merke som jeg også liker, men de blir for dyre å kjøpe i Europa - kjøpte for 5$ i USA. Tigi er mulig å kjøpe billig på feelunique. Anonymous poster hash: e6f2e...e0b
Gjest Raptuza Skrevet 13. juli 2014 #7 Skrevet 13. juli 2014 Ikke spesielt bra, har prøvd forskjellige shampoar og nokre kurar, men ikkje veldig dårleg heller. Middels kvalitet syns eg.
Gjest BabyBlue Skrevet 13. juli 2014 #8 Skrevet 13. juli 2014 Redken og L'Oreal proffessional og Joico er også billige i USA, bare for å nevne noen. Joico er merke som jeg også liker, men de blir for dyre å kjøpe i Europa - kjøpte for 5$ i USA. Tigi er mulig å kjøpe billig på feelunique. Anonymous poster hash: e6f2e...e0b Oi, er joico så billig i usa? Det som har så gode masker og alt. Tigi kan jo ikke måles. Joico tar de utrolig mye for i Norge ja, makan til gribber feelunique tilbyr de til halvparten av prisen om jeg har rett? Tigi er uansett et merke jeg mistenker er såpass stort fordi det flyter på "produktet lukter som godteri og har artige navn" trikset.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #9 Skrevet 13. juli 2014 Joico er et bra merke synes jeg! Rart at dette er billig i USA. Tigi er det jo alltid 40 % på omtrent på Blush, blivakker osv, kan det være at fortjenesten er så stor på dem at de kan fungere som lokketilbud? Anonymous poster hash: 13b15...4bc
Lisa-Marie Skrevet 17. juli 2014 #10 Skrevet 17. juli 2014 Tigi er vel et butikkmerke slik som define, sunsilk osv er her tror jeg. Jeg har prøvd litt fra Tigi men likte de ikke, Tilogmed en frisør på en Tigisalong sa til meg at jeg ikke bør bruke produktene siden de er så tungt parfymerte for mitt tynne, flate skandinaviske hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå