Gå til innhold

Ny kjekk fyr i nabolaget. Hvordan bli kjent med han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I starten på sommeren så flyttet det en kjekkas i nabolaget. Har sett han et par ganger men aldri hilst på han, og han vet nok ikke hvem jeg er. Jeg trener så vurderer å ta meg en joggetur forbi huset hans.

Han ønsker seg sikkert nye bekjentskaper også, så hva skal jeg gjøre for å bli kjent med han? (Jeg går ikke på døra med muffinskurv og ønsker han velkommen som de gjør i amerika)

Tips???

Anonymous poster hash: a0bb0...1ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du burde ikke legge så store planer, men først prøve å få øyekontakt og merke om han ser tilbake på deg eller om han overser deg. Om han ser tilbake med et interessert blikk, så kan du jo smile neste gang. La ting skje naturlig.

Anonymous poster hash: 819e0...9b2
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en så kjekk kunde der jeg jobbet, men ville ikke være uprofesjonell og bare be ham direkte med ut. Så jeg starta med å smile til ham når jeg traff ham, både på jobb når jeg ikke var i kassen, samt på fritiden. Etter en stund var jeg sikker på at han kjente meg igjen, for da begynte han å si "hei," både på jobb og fritid. Og så tok jeg det jo videre med ting som; hatt en fin helg/du skal for noe spennende i helga osv. Og måtte jo spørre hva i all verden han hadde gjort seg da han kom med gips og krykker:P Og så bygget deg bare på seg sånn etterhvert:)

Anonymous poster hash: e00ce...d3f
  • Liker 3
Skrevet

Hos med presenterer naboene seg for hverandre, trodde det var normalt...

• Liker 1
Gjest Knuse
Skrevet

F.eks hvis han en dag står og venter på bussen, så er det jo bare å spørre han om bussen du skal med er gått og sånn sette i gang litt tørrprat. Deretter er det bare å si hei neste gang du måtte møte på ham igjen. :)

• Liker 1
Skrevet

Hos oss smiler vi til de som har flyttet inn. Ellers er jo dugnader en fin ting å komme i prat med noen også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du burde ikke legge så store planer, men først prøve å få øyekontakt og merke om han ser tilbake på deg eller om han overser deg. Om han ser tilbake med et interessert blikk, så kan du jo smile neste gang. La ting skje naturlig.

Ts: Ja har ikke lagt noen store planer, men syns det er spennende siden jeg bor i en liten bygd og ingenting skjer her ellers.

Problemet er at jeg vet ikke hvor jeg kan møte på han, tviler han tar buss osv.

Satser på at jeg møter han endag så skal jeg smile til han. Føler meg som en stalker nå.

Skrevet

Du kan jo forsøke å bli venninne med kona hans først og ta det derfra etter hvert. ;)

• Liker 3
Skrevet

(Jeg går ikke på døra med muffinskurv og ønsker han velkommen som de gjør i amerika)

Tips???Anonymous poster hash: a0bb0...1ed

Det er nettopp dette du bør gjøre! I ført trenchcoat og sexy undertøy under. Har du ikke lært noe av desperate housewives. Hvor er eventyrlysten din, da?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Legg deg på lur bak en hekk.

Når han går forbi så flasher du glufsa.

Anonymous poster hash: d0d62...e35
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo forsøke å bli venninne med kona hans først og ta det derfra etter hvert. ;)

Ts: Den var god! Synd han ikke har kone da.. Han flyttet hit alene, har jeg fått med meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nettopp dette du bør gjøre! I ført trenchcoat og sexy undertøy under. Har du ikke lært noe av desperate housewives. Hvor er eventyrlysten din, da?

Oohh, da får jeg deet rykte på meg. Liten bygd skjønner du!

Skrevet (endret)

Dobbelpost.

Endret av Ramona
Skrevet

Hvordan vet du at han har kone? :fnise:

Det må du finne ut først, TS.

Skrevet

Oohh, da får jeg deet rykte på meg. Liten bygd skjønner du!Anonymous poster hash: a0bb0...1ed

Ok,, da :) men seriøst, du kan ikke bare vente til du møter han på bussen. Kan jo ønske han velkommen i nabolaget uten å bake muffins til han. Eller spørre om å låne en kopp med sukker. Si at du skal lage muffins og ingen andre naboer var hjemme .

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts: Ja har ikke lagt noen store planer, men syns det er spennende siden jeg bor i en liten bygd og ingenting skjer her ellers.

Problemet er at jeg vet ikke hvor jeg kan møte på han, tviler han tar buss osv.

Satser på at jeg møter han endag så skal jeg smile til han. Føler meg som en stalker nå.

Når det er en liten bygd kan du jo tillate deg å være mer smilende og hilse. Antar det er mer vanlig der. Bare ta deg mange joggeturer forbi der han bor, og gjør deg så synlig som mulig.

AnonymBruker
Skrevet

Når det er en liten bygd kan du jo tillate deg å være mer smilende og hilse. Antar det er mer vanlig der. Bare ta deg mange joggeturer forbi der han bor, og gjør deg så synlig som mulig.

Ts:

Takk, beste tipset hittil!

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at han har kone? :fnise:

Det må du finne ut først, TS.

Ts: vet han ikke har kone, 100% singel!! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ok,, da :) men seriøst, du kan ikke bare vente til du møter han på bussen. Kan jo ønske han velkommen i nabolaget uten å bake muffins til han. Eller spørre om å låne en kopp med sukker. Si at du skal lage muffins og ingen andre naboer var hjemme .

Ts: greia er at han ikke er så nære nabo at jeg kan gå til han å banke på døren. Men kaller det nabo, selv om det er noen kilometer unna :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...