Gå til innhold

Hvilket TV-program kunne du vært med i?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket TV-program kunne du tenkt deg å være med på om du hadde sjansen? Og hvorfor? For eksempel "Skal vi danse", "Big Brother" "Jakten på kjærligheten" osv?

Anonymous poster hash: 9c04e...3d3

Videoannonse
Annonse
Gjest Silverstream
Skrevet

Farmen. Synes det ser veldig lærerikt ut å måtte leve fra hånd til munn + koselig å bo på en gård.

Skrevet

Det måtte nok blitt Robinson. Det hadde vært kult å teste ut psyken på den øya uten kommunikasjon med omverdenen. Eller 71 grader nord eller Amazing Race, da får man jo oppleve masse fint i tillegg:)

AnonymBruker
Skrevet

Charterfeber haaha. Det er ikke verre enn paradise hotel, da. Det er veldig underholdende å se på med det den ''stemmen'' kommenterer på alt

Anonymous poster hash: 67e89...873
Skrevet

Amazing Race.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen. Sånne tv-program og spesielt "realitets-tv" er bare kunstig søppel.

Anonymous poster hash: 5697c...7e1
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste jeg kunne vurdert seriøst er 71 grader nord. Dessverre er jeg nok for kjedelig til å få være med. Jeg er enkel å ha med å gjøre, omgjengelig og totalt uinteressert i å "spille spillet" rundt utstemninger. En venninne av meg var på casting og sa noe om at hun hatet unødvendig drama, etter det var intervjuet ganske kjapt over.

Jeg kunne også tenkt meg å være med på Masterchef for å lære, men de som er med der (jeg har bare sett MC Australia) er tusen ganger flinkere med mat enn det jeg er.

Anonymous poster hash: 47283...4b4
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Masterchef USA. Flott program. Noen som husker Christine? Hun vant for et par år siden tror jeg. Hun er blind. Det var så fantastisk å se på henne lage mat.

Alt av norsk reality er søppel. Kunne aldri falt meg inn å være med på dette. Masterchef Norge er latterlig og useriøst.

Anonymous poster hash: 3a045...9bf
Skrevet

Amazing race! :-)

Skrevet (endret)

Wipeout, kanskje... Ser veldig morro ut!!! Det er vel lov med alle slags fjerne kostymer slik at man slipper å få trynet sitt plastra på TV også... Jeg hadde vunnet LETT :D

Endret av Beeblebrox
Gjest New_Girl
Skrevet

Amazing race! Står på bucket-lista mi :P

Skrevet

Vil du bli millionær? ser gøy ut,hvis det kommer tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...