Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter et studio i Oslo med parkering og som ikke koster mer enn 500 i måneden. Trent på Fresh fitness til 199 i måneden og er fornøyd med studioet, men det blir alt for fullt til tider.

Trener endel i "manneavdelingen" og det er bl.a umulig å få en benk ved manualene og benytte seg av knebøyracken. Så, er det noen som har noen anbefalinger om gode stuidoer som ikke er for fulle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hatt problemer med fitnessXpress på storo. Der er det både gateparkering og betalingsparkering. 299 i mnd de første 9 mnd og etter det blir 199. Har hørt at fitnessXpress på Hasle nesten aldri er fult heller, der er det også parkering, aldri vært der selv forsåvidt. Er uansett mulig å prøve ut da medlemsskapet gir deg adgang til både Storo, Hasle, Bislett og Røa.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler du at det er rent og pent på FitnessXpress? Og er det et greit voksent klientell der?

Trener på Fresh jeg også men sliter med å få plass på styrkerommet. Og det er en del fjåser der, som bare står å henger i apparatene og tar selfies. Snart kommer august og da skal jo alle begynne å trene igjen også :P

Anonymous poster hash: b08a3...f16
Skrevet

Føler du at det er rent og pent på FitnessXpress? Og er det et greit voksent klientell der?

Trener på Fresh jeg også men sliter med å få plass på styrkerommet. Og det er en del fjåser der, som bare står å henger i apparatene og tar selfies. Snart kommer august og da skal jo alle begynne å trene igjen også :P

Føler det er rent der ja, første gymmet jeg har vært på der iallefall 80% av de som trener tørker av apparatene etter seg.

De fleste av de som trener der trener, altså gjør seg ferdig med settene sine og gir fra seg plassen, somregel ikke noe problem å ta sett i pausene deres heller.

Nå har jeg nettopp begynt der, så vet ikke hvordan det er i august. Men til nå har jeg alltid fått plass, både morgen, midt på dagen og på kvelden.

Skrevet

Føler det er rent der ja, første gymmet jeg har vært på der iallefall 80% av de som trener tørker av apparatene etter seg.

De fleste av de som trener der trener, altså gjør seg ferdig med settene sine og gir fra seg plassen, somregel ikke noe problem å ta sett i pausene deres heller.

Nå har jeg nettopp begynt der, så vet ikke hvordan det er i august. Men til nå har jeg alltid fått plass, både morgen, midt på dagen og på kvelden.

På Fresh er det vel ca. 2 % som tørker av apparatene.

Trente på fitness xpress på bislett før, og der var det alltid fult ved manualen etter jobbtid, men får ta meg en tur i "rushtiden" på storo å se.

Hvordan er det forøvrig med kjønnsfordelingen? Noen steder har jo nesten kun menn, mens steder som Elixia er mer kvinnerettet.

Skrevet

På Fresh er det vel ca. 2 % som tørker av apparatene.

Trente på fitness xpress på bislett før, og der var det alltid fult ved manualen etter jobbtid, men får ta meg en tur i "rushtiden" på storo å se.

Hvordan er det forøvrig med kjønnsfordelingen? Noen steder har jo nesten kun menn, mens steder som Elixia er mer kvinnerettet.

Nå vet jeg som sagt ikke hvordan det er utenfor skoleferien, da jeg begynte der rundt 16 juni. Så kan hende jeg tar veldig feil, men man pleier vel å se en tendens til hvordan det pleier å være iløpet av sommeren.

Kjønnsfordelingen er vel 40% jenter, 60% gutter, men det ser ut som det er mange fler gutter da det er en jenteavdeling oppe. Er bare noen av jentene som tør å trene med de store gutta :ler: Men kan tenke meg det er lettere å få plass i jenteavdelingen om det er fult nede.

Gjest bustyvel
Skrevet

Det er ikke seriøst egen jente- og gutteavdeling…?

Skrevet

Det er ikke seriøst egen jente- og gutteavdeling?

Bare jenteavdeling. Resten er felles. Det er tydeligvis fordi jentene ikke tør å trene med de store gutta :ler:

Den er forsåvidt bitte-bitte-liten det er alltid 4-5 stk der inne tett i tett.. Jeg foretrekker frivektsavdelingen.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke seriøst egen jente- og gutteavdeling…?

Jeg savner en jenteavdeling. Spesielt i går når jeg fyr måtte flekse bicepsen sin i trynet mitt, så jeg nesten mista vekten i gulvet. Samme fyr måtte ta samme øvelser som meg også... og han "gikk" på meg helt tilfeldig og når han først gikk på meg, så kunne han jo spart seg for å gni seg inntil meg. Faens gjøk. Gjorde alt jeg kunne for ikke å se på han. Han gjorde alt han kunne for at jeg skulle se på han :P hva pokker tror slike gutter??

Det er ikke første gang jeg har opplevd slikt på senteret. Jeg er ikke der for å sikle på musklene deres gutter. Jeg er heller ikke der for å vise frem ræva mi til dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...