Gjest Coolaid Skrevet 24. juni 2004 #1 Skrevet 24. juni 2004 Veldig mange sier at Kazza er fin å bruke til å laste ned musikk med...... Det skal også være helt gratis. Men når man skal registrere seg må man også oppgi kredittkort nr og betale? Trodde dette var gratis. Har prøvd WinMx men har lyst å sjekke ut andre steder med godt utvalg av music. Gjør jeg noe galt? Kan noen forklare?
Gjest Coolaid Skrevet 24. juni 2004 #3 Skrevet 24. juni 2004 last ned fra her heller du Er vel litt i grønneste laget jeg...hvilke alternativ velger jeg da? Og når jeg har lastet ned, hva skjer videre?
Tigerlily Skrevet 24. juni 2004 #4 Skrevet 24. juni 2004 veeel... du bare velger en av linkene, og så skal det begynne å laste ned av seg selv. så installerer du programmet, og tada! du har kazaa. det lønner seg som regel å velge en server som er nær norge, og velg variantene som er i boksen med "Kazaa Lite K++ 2.4.3 English (Smaller and newer)". pm meg om du treffer på et problem?
Gjest Starya Skrevet 24. juni 2004 #5 Skrevet 24. juni 2004 Vær obs på at det er en norsk versjon der, et godt stykke nede på lista.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå