tøydokka Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 - Hatt sex med din far, evt mor viss du er mann? - Skåret av deg en fing og spist den? - Lagt på deg 50 kg? - Drept en kloakkrotte og spist den rå, med skinn, innvoller og alt? - Latt deg smitte av HIV? - Drept et menneske? - Amputert en arm? Selv ville jeg kun gjort 2 av disse: nemlig spise en fing, og en rotte. Vet ikke om jeg hadde klart det med å drepe og spise den rotten, men skulle prøvd..
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Jeg ville drept et menneske Anonymous poster hash: d9ecb...6b2
Silfen Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Jeg kunne nok lagt på meg og latt meg smitte av hiv. 1
Gjest Blondie65 Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Nei. Jeg er av den oppfatning at penger - selv mye penger - ikke er verdt å gå på kryss av sine verdier for. Mange av forslagene inneholder jo ting som ødelegger så mye for resten av livet at en ikke får nyte de 10 millionene. Og hva er da poenget?
Gjest supernova_87 Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 - Hatt sex med din far, evt mor viss du er mann? Nei - Skåret av deg en fing og spist den? Nei - Lagt på deg 50 kg? Nei - Drept en kloakkrotte og spist den rå, med skinn, innvoller og alt? Nei - Latt deg smitte av HIV? Nei - Drept et menneske? Nei - Amputert en arm? Nei Kan høres ut som jeg ikke er så interessert i pengene ... men det er jeg jo, men alle desse tingene hørtes bare umulige ut for meg! Jeg mener, jeg skulle gjerne ha gjort det på en måte, mistet en finger og spist den for 10 mill, men jeg vet med meg selv at jeg aldri hadde klart å gjennomføre det!
Kattugla Skrevet 13. juli 2014 #6 Skrevet 13. juli 2014 Nei, jeg skal tross alt leve med meg selv resten av livet.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #7 Skrevet 13. juli 2014 naaah. kunne amputert en arm da, så lenge det hadde vært den venstre. Anonymous poster hash: 2d6d4...1a1
Agathe Skrevet 13. juli 2014 #8 Skrevet 13. juli 2014 Hadde ikke gjort noe. For hundre millioner kroner kunne jeg vurdert HIV-smitte.
dillyduzit Skrevet 13. juli 2014 #9 Skrevet 13. juli 2014 HIV. Med medisinene som finnes i dag. Men på en annen side; jeg skulle ha hatt ti mil i året til jeg dør.
wilmap Skrevet 13. juli 2014 #10 Skrevet 13. juli 2014 Jeg hadde lagt på meg 50 kilo og når jeg hadde fått pengene, så hadde jeg slanket meg. 6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #11 Skrevet 13. juli 2014 Lagt på meg 50 kg. Det skjer jo gradvis uansett, uten at jeg får en krone for det Anonymous poster hash: cec43...16f 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #12 Skrevet 13. juli 2014 Viss jeg hadde vært mangemillionær ville jeg betalt for å se deg spise den rå rotten!! Anonymous poster hash: f57e1...5cf 1
GudSelv Skrevet 13. juli 2014 #13 Skrevet 13. juli 2014 Kunne nok klart å spise en rotte med det som er. Hadde bare spydd den opp igjen uansett. Når alt kommer til alt så vil jeg heller tjene 10mill på andre måter. Det er ikke noe stress å tjene ett par mil på et enkelt år om jeg går inn for det, jeg vet om noen triks slik at jeg for mangedoblet beløpet senere.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #14 Skrevet 13. juli 2014 Kanskje lagt på meg 50 kg. Klarer fint å gå ned igjen, så hvis jeg bare klarte å trøkke i meg nok mat så kunne jeg muligens gjort den. Men det ville mer enn doblet vekten min, så det ville nok krevd heftig innsats. Anonymous poster hash: 005f4...aed 3
tøydokka Skrevet 13. juli 2014 Forfatter #15 Skrevet 13. juli 2014 Litt underlig at noen her ville latt seg smitte av hiv fremfor å spise en rotte!! eJo, der finnes medisiner som kan holde HIV i sjakk ganske lenge- i beste fall livslangt, men det er der ikke noe garanti for!! Å spise en rotte innebærer jo og en smitterisiko, men vi har jo magesyre, og dessuten hadde jeg spydd den ut igjen ganske umiddelbart etter spising. En fing kan de fleste leve fint uten.. Det ville og være lov å sette litt lokalbedøvelse før man skar den av.. Dessuten er den ikke mer enn en munnfull!!
Silfen Skrevet 13. juli 2014 #16 Skrevet 13. juli 2014 Litt underlig at noen her ville latt seg smitte av hiv fremfor å spise en rotte!! eJo, der finnes medisiner som kan holde HIV i sjakk ganske lenge- i beste fall livslangt, men det er der ikke noe garanti for!! Å spise en rotte innebærer jo og en smitterisiko, men vi har jo magesyre, og dessuten hadde jeg spydd den ut igjen ganske umiddelbart etter spising. En fing kan de fleste leve fint uten.. Det ville og være lov å sette litt lokalbedøvelse før man skar den av.. Dessuten er den ikke mer enn en munnfull!! Jeg hadde ikke klart å spise en rå rotte.
Veggdyret Skrevet 13. juli 2014 #17 Skrevet 13. juli 2014 Lagt på meg 50 kg dersom jeg fikk slanke meg igjen etterpå. Rotta skulle jeg nok også klart å spise - iallefall om jeg fikk lov til å ha drikke å svelge det ned med. Resten - nei.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. juli 2014 #18 Skrevet 13. juli 2014 (endret) Hadde: -Skåret av meg en fingeren og spist den - Lagt på meg 50 kg - Drept en kloakkrotte og spist den rå, med skinn, innvoller og alt Endret 13. juli 2014 av Evilposelos 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #19 Skrevet 13. juli 2014 Hvorfor er det så mange som skriver "fing"? Anonymous poster hash: cec43...16f 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. juli 2014 #20 Skrevet 13. juli 2014 Hvorfor er det så mange som skriver "fing"? Anonymous poster hash: cec43...16f Fordi Ts skrev det. Kopierer bare det hun skriver, har fikset det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå