Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en fyr hadde veldig god kontakt i et halvt års tid, det hadde vært mest kontakt over sosiale media og vi har til nå bare møttes noen få ganger.
Etter vi møttes de tre første gangene tok han plutselig avstand. Jeg ble usikker og spurte om jeg hadde gjort noe dumt, men det hadde jeg visst ikke gjort. Kontakten ble ikke noe bedre, så etter en stund ga jeg opp å prøve og dreit i hele fyren. Etter en stund begynte han å ta mye kontakt og ville treffes igjen.
Vi møttes i forrige uke og da var alt helt fantastisk. Vi satt og pratet i timevis og alt var som før. Kjemien var der og stemningen var intens, begge virket veldig komfortable i hverandres selskap. Plutselig tok han hånden min, holdt rundt meg, strøk på meg i flere timer, smilte masse og så meg dypt i øynene mens vi satt og pratet. Noe mer skjedde ikke før vi dro hver til vårt. Vi skulle egentlig møtes igjen for et par dager siden, men da trakk han seg og nå hører jeg ingenting fra han igjen. :klo:
Det har alltid vært indirekte flørting og ikke noe rett på sak med han, så at dette fysiske plutselig skjedde sist vi møttes overrasket meg. Han er en person jeg føler det er lett å være med og jeg elsker hans selskap. At det plutselig blir helt stille fra han etter at jeg følte den sterke kjemien mellom oss når vi møttes er veldig frustrerende. Begynner han å få følelser og er blitt usikker tror dere? Vet at han er veldig redd for å miste kontroll over følelsene sine. Eller misforsto jeg hele greia? Vi har begge sagt at vi ikke er på utkikk etter en kjæreste. Jeg vet også at han har høye krav til en potensiell kjæreste og at det er noen av kravene jeg ikke kan innfri. Eller tror dere at han bare bruker meg for å få en slags bekreftelse om at han kan få meg om han vil? Burde jeg drite i han uansett om han tar kontakt neste gang?

Anonymous poster hash: 35e5e...4bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva skulle han brukt deg til, egentlig? Å sitte å stryke på noen og se dem inn å øynene i flere timer, er det å bruke noen? Høres heller litt creepy ut, spør du meg.

Anonymous poster hash: a1656...8e9
Skrevet

Hvilke krav er det du ikke kan innfri?

Men hvis begge to ikke er interesser i en kjæreste, så blir du jo i så fall ikke brukt om du fortsetter kontakten (det sier seg jo litt selv). Bare vær sikker på at du ikke vil noe mer da, før du kaster deg inn i noe.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anta at han er av og på med noen andre/interessert i en annen. Så han har deg litt på vent.

Anonymous poster hash: 5ccda...738
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hva han skal bruke deg til, men han er nok ikke 100% med deg, nei. Enten holder han på med flere (de gangene han er av med deg, er han på med andre) eller så er han ustabil.

Det virker som om du kunne tenkt deg et forhold med han, men tør ikke fordi du ikke tror du er bra nok for han.Enten tar du en ordentlig prat med han om hva du vil og hva greia mellom dere er, eller så må du trekke deg heeeeeeeelt ut nå, før du blir skikkelig såret.

Anonymous poster hash: 1ca69...729

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...