Gå til innhold

Svigermødre som skal blande seg inn igjen alt mulig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Dette er altså 2 år siden men jeg er forsatt sint av å tenke på det.

Jeg var I lag med en fyr I 6 år og alt var bra, bortsett fra den såkalte psykiske mishandlingen.

Gidder ikke gå nærmere inn på det nå men iallfall... Etter en stund med denne mannen i samme hus, fikk jeg nok. Jeg mistet følelser for han og var ganske klar for noe nytt. Jeg har mange ganger prøvd å snakke med han og gå ifra han før dette, men jeg klarte det ikke. Så jeg var utro. Han fant ut av det ett år etter og det ble starten på slutten. Svigermoren min var helt ifra seg, og det at han valgte å tilgi meg var helt absurd i hennes øyner. Sakte men sikkert godtok hun dette men en dag hun var ute og fått seg ett par glass vin ringte hun meg, og fortalte hvor dårlig det var gjort av meg og at hun snakket med flere av sine venninner og de hadde aldri akseptert det osv.

Det som gjør meg sint er at hun forsvarte sønnen hennes da han en dag drakk seg full og gikk løs på meg og prøve å ta livet sitt. Han var drakk ofte, voldtok meg på fylla og generelt oppført seg truende mot meg. Hun vet ikke om de overgrepene men jeg tror det er like greit. Hun hadde ikke trodd på det likevel. Jeg gikk til slutt ifra han, men svigermoren var helt i fra seg, hvordan kunne jeg? Jeg som ble tilgitt og tatt i mot med åpne armer etter den utroskapen min. Greit nok, jeg var ikke den beste kjæresten for han der og da men det var søren meg ikke han heller. Og alle de overgrepene.... Hun skulle bare vist. Etter at det ble kjent at vi gjorde det slutt blokkerte hun meg både på Facebook og alle andre plasser. Som om jeg hadde tenkt å ta kontakt med henne eller plage henne. Har ikke gjort henne en dritt. Jeg forlot stakkars lille sønnen hennes😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...