Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært gift med mannen min i snart 10 år, og har to små barn sammen. Han er flink med barna, men jeg begynner å bli så lei av egoismen og særheten hans. Er han sur, er det bare noe jeg må forstå, mens hvis jeg har en dårlig dag, er jeg bare en stor bitch. Alt skal foregå på hans premisser, foreslår jeg f.eks en tur ut på stranda med barna er jeg dust som ikke skjønner at han må gå ut i skogen med bikkjene i 3 timer først, og at han egentlig heller skal være hjemme og rydde huset (som ble ryddet i går, han er besatt med rydding).. Sånn er det alltid. Selv hvis det er noe planlagt, setter han seg somregel på bakbeina rett før vi skal dra, "jeg gidder ikke", "hvorfor skal vi dra dit, det er din familie" osv. Roper og hoier og står på. For min del kan jeg gjerne dra på turer og sånn alene, men barna vil jo gjerne ha med pappaen sin. Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli lei av at han alltid skal være så vanskelig! Så lenge det ikke er superinteressant for han, lager han et himla spetakkel. Føler vi ikke har noe til felles lenger, bortsett fra barna. Hele kvelden sitter han ned nesa i pc'en, aldri interresert i å gjøre noe særlig sammen. Ser på familier og par som koser seg sammen, og kjennet jeg er på grensen til å bil bitter.. skulle ønske vi hadde det sånn også innimellom. D

Unnskyld er et ikke-eksisterende ord hos han, det beste jeg får da, er et "du veit jo hvordan jeg er". Regninger og alle innkjøp er det jeg som står for, da han alltid har noe han vil ha som han sparer til. Sorry for langt innlegg, måtte bare få det ut av systemet. Er rett og slett drittlei, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Anonymous poster hash: 49135...7b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene, selvfølgelig vet du hva du må gjøre :)

Anonymous poster hash: 25b44...93f
  • Liker 1
Skrevet

Verre enn meg også han der.

Så du ikke antydning til disse nykkene før du lagde flere barn med han da?

Gjest Riskjeks
Skrevet

Høres kjipt ut. Kan han være deprimert? Hvis ikke, må du velge om du vil ha det slik (sannsynligvis) resten av livet, eller gå...

• Liker 1
Skrevet

Kan dere ikke prøve parterapi? ( Hvis du får han med) Hvis ikke det hadde fungert hadde jeg gått fra han. Så lenge han ikke gjør deg lykkelig er det ikke riktig å holde sammen bare pga barna. Virker som at dere har kommet i en sone hvor han ikke ser deg og alt det du gjør for familien.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...