petterm Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Skal ta klyster 2 timer før en undersøkelse. Har forstått at man skal prøve å holde det inne i 10-15 min, og så kommer det ut i full fart. Spørsmålet er: kommer alt på en gang, eller kommer det flere "runder"? Har et stykke reise til sykehuset, og er jo litt upraktisk å måtte på do i full fart underveis.
Gjest Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Når jeg tok klyster, holdt jeg igjen så lenge jeg kunne, og skjeit i ca. 20 min. Etter det var det tomt.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Kommer nok litt an på 1. Konsistensen på det du har i tarmen, 2. Hvor lenge du klarer å holde igjen. Kan du reise inn på sykehuset og få satt klysteret der? Ellers ville jeg utstyrt meg med en stor og god Tena bleie under bussturen.(du får 1 til 2 gratis prøver om du spør på apoteket.). Husk og å ta med klesskift i fall det går galt underveis. Anonymous poster hash: 43e08...911
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Kommer nok litt an på 1. Konsistensen på det du har i tarmen, 2. Hvor lenge du klarer å holde igjen. Kan du reise inn på sykehuset og få satt klysteret der? Ellers ville jeg utstyrt meg med en stor og god Tena bleie under bussturen.(du får 1 til 2 gratis prøver om du spør på apoteket.). Husk og å ta med klesskift i fall det går galt underveis.Anonymous poster hash: 43e08...911 å DER betsemte jeg meg for å aldri ta klyster. drite på meg i offentlighet er mitt værste mareritt! da blir jeg heller på sykehuset og finner en dass som ligger litt bortgjemt. Anonymous poster hash: 3afda...459
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 Hvor lenge er det til du skal inn? Har du tid til å følge en endring på kostholdet?Anonymous poster hash: 43e08...911 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #7 Skrevet 13. juli 2014 Hvor lenge er det til du skal inn? Har du tid til å følge en endring på kostholdet?Anonymous poster hash: 43e08...911 De aller fleste tømmer seg på en gang. De allerfleste ja, om TS hører til de allerfleste vet TS først når TS har prøvd.Anonymous poster hash: 43e08...911 1
petterm Skrevet 14. juli 2014 Forfatter #8 Skrevet 14. juli 2014 Hvor lenge er det til du skal inn? Har du tid til å følge en endring på kostholdet?Anonymous poster hash: 43e08...911 I slutten av august. Hva tenker du i forhold til endring av kosthold?
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #9 Skrevet 14. juli 2014 Jeg har opplevd at det først kommer mye, før det plutselig en time senere kan komme litt mer (som er vanskelig å holde tilbake). Anonymous poster hash: 0e19a...4a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå