Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Halloen! Jeg har en eks som jeg holder på med. Vi har mye følelser for hverandre, kom nettopp hjem fra en ukes sydentur sammen og planlegger en ny en til høst. Han sier han elsker meg og savner meg når vi ikke er sammen. Vi har det utrolig bra sammen og passer egentlig veldig godt sammen, allikevel sier han at han er usikker på om han vil være sammen med meg. Han mener vi ikke alltid passer like godt sammen selv om jeg og de fleste andre rundt oss mener det motsatte. Jeg merker at jeg er sliten av dette fordi jeg vil gjerne slå meg til ro snart, men jeg prøver å gi han den tiden han trenger. Det har gått 5 måneder siden vi slo opp og vi har altså da holdt på i 4 måneder uten at det egentlig har gått veldig framover.

Merker dette ble en liten utblåsning, men kom gjerne med kommentarer om hva dere synes :blomst:

Anonymous poster hash: 350e1...8b5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det som deg, i nesten ett år hadde han meg på gress til han fant en ny :(

Ikke utsett deg selv for dette!

Enten så vil han eller så fortjener han deg ikke!

Anonymous poster hash: 77b7c...346

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det som deg, i nesten ett år hadde han meg på gress til han fant en ny :(

Ikke utsett deg selv for dette!

Enten så vil han eller så fortjener han deg ikke!

Greia er at han vil, han bare er litt usikker akkurat nå. Han vil være sikker på at jeg er den rette før vi blir sammen, er det veldig ille? :(

AnonymBruker
Skrevet

Du er nå bra dum som reiser på ferie sammen med ham. Be ham om å holde seg unna til han har bestemt seg.

Anonymous poster hash: d635c...dc7
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du er nå bra dum som reiser på ferie sammen med ham. Be ham om å holde seg unna til han har bestemt seg.

Unnskyld meg, men hvorfor er jeg dum? Det var den koseligste ferien både meg og han har vært på.

• Liker 4
Skrevet

Greia er at han vil, han bare er litt usikker akkurat nå. Han vil være sikker på at jeg er den rette før vi blir sammen, er det veldig ille? :(

Hvorfor ble det slutt i utgangspunktet, hvis dere er den rette for hverandre?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ble det slutt i utgangspunktet, hvis dere er den rette for hverandre?

Jeg hadde mensen i to måneder i strekk og forandret oppførsel totalt, så han ble litt skremt.

AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld meg, men hvorfor er jeg dum? Det var den koseligste ferien både meg og han har vært på.

Hva er problemet da, hvis det er så utrolig koselig?

AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet da, hvis det er så utrolig koselig?

Problemet er at jeg vil være stemplet som "sammen" selv om jeg dog trives sånn som vi har det nå. Jeg bare liker ikke at han er usikker.

Skrevet

Jeg hadde mensen i to måneder i strekk og forandret oppførsel totalt, så han ble litt skremt.

Hvor lenge var dere sammen, og hvor gamle er dere?

Du har jo ingen garanti for at noe slikt ikke skjer igjen. Du kan bli syk og deprimert, og han kan stikke av igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Problemet er at jeg vil være stemplet som "sammen" selv om jeg dog trives sånn som vi har det nå. Jeg bare liker ikke at han er usikker.

Og da får du la være å henge med ham til han har bestemt seg. Skjønner du ikke det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og da får du la være å henge med ham til han har bestemt seg. Skjønner du ikke det?

Nei. Fordi jeg trives i hans selskap.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge var dere sammen, og hvor gamle er dere?

Du har jo ingen garanti for at noe slikt ikke skjer igjen. Du kan bli syk og deprimert, og han kan stikke av igjen.

1 år, han er 27 og jeg er 22

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært gjennom det samme, det ente med at jeg var såpå langt nede til slutt. Nå hater jeg meg selv for å ha brukt et helt år på å prøve og vente. Det er ikke verdt det. Be han bestemme seg, han må enten forplikte seg eller ikke. Er ikke rettferdig å holde på deg på denne måten. Han er nok redd for forpliktelsen, dere planlegger ny tur til høsten kan ikke se at han da er så veldig usikker. Han må da tro det holder til det hvertfall.

For din del som du selv sier, du er sliten og det er feil av han. Be han bestemme deg og ikke bestill ny tur før han har.

Anonymous poster hash: 019e0...581

AnonymBruker
Skrevet

Det var akkurat det min eks sa til meg! Jeg elsker deg, vil dele livet med deg, kommer aldri til å føle det samme for noen andre! Jeg spurte hvorfor vi ikke kunne være sammen, han svarte han var så redd for at det ikke skulle fungere, at vi ikke skulle få det bra. Joa, han var så redd at han forelsket seg i en ny før han gjorde det helt slutt med meg.

Din eks er ikke min eks, så jeg aner ikke om de har samme motiv, men om du ikke vil bli såret, så tråkk forsiktig kjære deg!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var akkurat det min eks sa til meg! Jeg elsker deg, vil dele livet med deg, kommer aldri til å føle det samme for noen andre! Jeg spurte hvorfor vi ikke kunne være sammen, han svarte han var så redd for at det ikke skulle fungere, at vi ikke skulle få det bra. Joa, han var så redd at han forelsket seg i en ny før han gjorde det helt slutt med meg.

Din eks er ikke min eks, så jeg aner ikke om de har samme motiv, men om du ikke vil bli såret, så tråkk forsiktig kjære deg!

:hug:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært gjennom det samme, det ente med at jeg var såpå langt nede til slutt. Nå hater jeg meg selv for å ha brukt et helt år på å prøve og vente. Det er ikke verdt det. Be han bestemme seg, han må enten forplikte seg eller ikke. Er ikke rettferdig å holde på deg på denne måten. Han er nok redd for forpliktelsen, dere planlegger ny tur til høsten kan ikke se at han da er så veldig usikker. Han må da tro det holder til det hvertfall.

For din del som du selv sier, du er sliten og det er feil av han. Be han bestemme deg og ikke bestill ny tur før han har.

Anonymous poster hash: 019e0...581

Han sier også han vil lære meg bedre å kjenne først, og ikke hoppe inn i et forhold for det var det vi gjorde forrige gang.

Skrevet

1 år, han er 27 og jeg er 22

Du er enda ung, og jeg er enig med flere her at det virker som at han bare holder deg på gress til noe bedre dukker opp!

La ham seile sin egen sjø, og bruk heller sommeren på deg selv :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er enda ung, og jeg er enig med flere her at det virker som at han bare holder deg på gress til noe bedre dukker opp!

La ham seile sin egen sjø, og bruk heller sommeren på deg selv :)

Det er egentlig ganske uaktuelt å la han gå så bra som vi har det sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Kan være at jeg overdriver litt i tankegangen nå som jeg har mensen :P Blir litt ekstra følsom kan man si. men han er den perfekte mannen og han elsker å være med meg, men han vil vente med å bli sammen og ta det litt rolig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...