AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Hva skal til for at man får dekker fjerning av åreknuter? Og når bør man egentlig fjerne dem, sånn bortsett fra av kosmetiske grunner da? Har veldig mye av det på ene beinet. En skikkelig klase midt på låret. Masse tykke blå og grønne bak på leggen. En plass ser jeg ikke årene direkte, men det ser konstant ut som jeg har et stort tre fire dagers gammelt blåmerke med hevelse der. Og siste året har jeg fått en på fremsiden av ankelen også. Den på låret hender det at klør innimellom. Noen ganger sprenger det og gjør ondt når jeg trener. Jeg får en del muskelkramper på natten i det beinet og. Jeg blir og hoven i dette beinet når det er mye gåing og ståing på jobb. Til tider slik at det kan være vanskelig å få på sko. Merker det og når det blir varmt. Har inntrykk av at jeg hovner lettere rundt ankelen nå som det er kommet en åreknute på fremsiden der. Syns jo ikke det ser direkte lekkert ut da, men akkurat det plager meg ikke så veldig mye.Anonymous poster hash: 7ceb9...95f
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Hvorvidt du får det dekket har nok endel med hvor plaget du er utover det rent kosmetiske. Har du problemer med f.eks. smerter? eller hevelser? Alder har litt å si for nå du bør fjerne, er du ung bør du vurdere å vente litt om du kan siden åreknuter har en tendens til å komme tilbake selv etter en operasjon. Mange får dessuten problemer med åreknuter mens de er gravide, så har du tenkt å få barn er det kanskje best å vente med operasjon til etter du har fått barna du vil ha. Anonymous poster hash: 9b5ee...5a5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Snakk med legen.Anonymous poster hash: 4cc0d...104
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå