Gå til innhold

Hvilken nettabonement har du?

Anbefalte innlegg

Gjest Wei Wei
Skrevet

Leter etter gunstig og god nettabonement og lurer på om noen kan gi meg anbefalinger.

Hvilken hastighet/leverandør og abonement har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

NextGentel. Veldig fornøyd og for meg; rimelig. Vi har 40/10. Tror det er 419 i måneden :) har mobil gjennom dem også. Og tv.

Endret av Saltsild
Gjest Wei Wei
Skrevet

NextGentel. Veldig fornøyd og for meg; rimelig. Vi har 40/10. Tror det er 419 i måneden :) har mobil gjennom dem også. Og tv.

Ser at vanlig pris på Nextgentel med 30 - 40 Mbps nedlasting og 10 - 20 Mbps opplasting ligger på 549 kr.

Spiller det noen rolle om man har mobil hos den samme leverandøren?

Skrevet

Ser at vanlig pris på Nextgentel med 30 - 40 Mbps nedlasting og 10 - 20 Mbps opplasting ligger på 549 kr.

Spiller det noen rolle om man har mobil hos den samme leverandøren?

Man får en rabatt på rundt 20-40 kroner mener jeg. Hvis du venter litt så er jeg sikker på at NextGentel får er tilbud igjen som er tilsvarende det jeg har. Ellers så er NextGentel veldig rimelige sånn jeg ser det ift pris og hva de leverer.
Gjest Blondie65
Skrevet

Canal Digital. Er en del av kanalpakken her jeg bor. Har aldri hatt så stabilt nett noen gang.

Har hatt NextGenTel før, de er greie helt til du får et problem. Da møter du stivbeinthet og manglende service.

Gjest Wei Wei
Skrevet

Man får en rabatt på rundt 20-40 kroner mener jeg. Hvis du venter litt så er jeg sikker på at NextGentel får er tilbud igjen som er tilsvarende det jeg har. Ellers så er NextGentel veldig rimelige sånn jeg ser det ift pris og hva de leverer.

De har tilbudspriser nå som varer ut året. Jeg ser også på hva ting vil koste senere.

Gjest Wei Wei
Skrevet

Et spårsmål til. Jeg har en router fra Telenor. Kan den brukes hos andre leverandører eller er den bundet til Telenor?

Skrevet

Et spårsmål til. Jeg har en router fra Telenor. Kan den brukes hos andre leverandører eller er den bundet til Telenor?

Ruter fra Telenor kan brukes hos andre leverandører. Regner med det er Zyxel?

Jeg har både TV og bredbånd fra Canal Digital. Bredbåndet er 50/10 Mbps, og koster 499 kr. mnd. Veldig fornøyd, stabilt og greit.

Skrevet

I hvert fall ikke hos NextGentel. Der koster leie for ruter 19kr. Kan sjekke hvilken ruter jeg har etterpå 😊
Gjest Wei Wei
Skrevet

Ruter fra Telenor kan brukes hos andre leverandører. Regner med det er Zyxel?

Jeg har både TV og bredbånd fra Canal Digital. Bredbåndet er 50/10 Mbps, og koster 499 kr. mnd. Veldig fornøyd, stabilt og greit.

Ja, det er Zyxel.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har kabel-TV eller det finnes i nabolaget vel det greieste å bruke den leverandøren til internett også.

Anonymous poster hash: 2ea6e...84e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...