AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Jeg sitter tilbake knust. Eksen min gjorde det slutt med meg for noen mnd siden, og nå har han sagt han har truffet en ny, en ny han har hatt bak ryggen på meg antagelig siden før det ble slutt. Hadde han ikke hatt noe med meg å gjøre i mnd etter bruddet, kunne jeg ikke sagt noe, men han har vært hos meg, sovet her, sender meg meldinger om at han savner meg. Altså, denne mannen har spilt et dobbeltspill. Nå har han fått hun nye til å tro at jeg er helt forferdelig. Sier at jeg er gal og kjip?? Jeg visste ikke noe om de, vi har vært nære, og nå er det jeg som sitter igjen knust og i tillegg blir utlevert som et forferdelig menneske Jeg vet jeg ikke burde, men har så utrolig lyst å sende henne en melding. En melding for å forklare hvilket dobbeltspill han har hatt de siste mnd. Dette er så vondt og føles så utrolig urettferdig Hvorfor skal jeg bli sittende å se ut som et dårlig menneske, når det er han som har vært helt forferdelig? Nå har jeg ikke spist på tre dager, nesten ikke sovet, kjenner at dette ødelegger meg. Så onde noen mennesker er! KLART han har lov til å gå videre, men ikke mens han fortsatt er hos meg Han kunne sagt han var ferdig. Helt ferdig, jeg hadde ikke stått i veien. Han har bare brukt begge, holdt meg på gress til han fant ut om det ble noe med henne. Dette er så utrolig, utrolig vondt! Ikke nok med kjærlighetssorgen jeg satt med, men han har brukt meg etter det i tillegg? Jeg føler dette er et dobbelt svik, og er så langt nede at jeg ikke forstår hvordan jeg skal komme meg ut av det. Jeg føler meg ødelagt Anonymous poster hash: d92c3...c1d
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Nei, du kontakter ikke henne. Hva hun synes om deg er helt irrelevant. Du sender en siste melding til ham der du ber ham ikke kontakte deg igjen og sier at dere er helt ferdige. Deretter blokkerer du ham. Anonymous poster hash: 26578...8b7 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Jeg sitter tilbake knust. Eksen min gjorde det slutt med meg for noen mnd siden, og nå har han sagt han har truffet en ny, en ny han har hatt bak ryggen på meg antagelig siden før det ble slutt. Hadde han ikke hatt noe med meg å gjøre i mnd etter bruddet, kunne jeg ikke sagt noe, men han har vært hos meg, sovet her, sender meg meldinger om at han savner meg. Altså, denne mannen har spilt et dobbeltspill. Nå har han fått hun nye til å tro at jeg er helt forferdelig. Sier at jeg er gal og kjip?? Jeg visste ikke noe om de, vi har vært nære, og nå er det jeg som sitter igjen knust og i tillegg blir utlevert som et forferdelig menneske Jeg vet jeg ikke burde, men har så utrolig lyst å sende henne en melding. En melding for å forklare hvilket dobbeltspill han har hatt de siste mnd. Dette er så vondt og føles så utrolig urettferdig Hvorfor skal jeg bli sittende å se ut som et dårlig menneske, når det er han som har vært helt forferdelig? Nå har jeg ikke spist på tre dager, nesten ikke sovet, kjenner at dette ødelegger meg. Så onde noen mennesker er! KLART han har lov til å gå videre, men ikke mens han fortsatt er hos meg Han kunne sagt han var ferdig. Helt ferdig, jeg hadde ikke stått i veien. Han har bare brukt begge, holdt meg på gress til han fant ut om det ble noe med henne. Dette er så utrolig, utrolig vondt! Ikke nok med kjærlighetssorgen jeg satt med, men han har brukt meg etter det i tillegg? Jeg føler dette er et dobbelt svik, og er så langt nede at jeg ikke forstår hvordan jeg skal komme meg ut av det. Jeg føler meg ødelagt Anonymous poster hash: d92c3...c1d Har han sagt til den nye at du er gal og kjip? Har han fått hun nye til å tro at du er forferdelig? Har noen fortalt deg dette, eller er det noe som du er redd for? Anonymous poster hash: 410c7...b8a
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Jeg hadde tatt en printscreen av meldingene hvor han skriver at han savner deg og sendt til henne. Da får du både vist henne at du ikke er så kjip som han sier, og hun får vite at han har spilt et dobbetspill. Anonymous poster hash: 72827...170 7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 Jeg hadde tatt en printscreen av meldingene hvor han skriver at han savner deg og sendt til henne. Da får du både vist henne at du ikke er så kjip som han sier, og hun får vite at han har spilt et dobbetspill. Anonymous poster hash: 72827...170 Lurt! Og til TS: Om jeg var den nye dama hadde jeg satt stor pris på å få vite det som du har å fortelle om eksen Anonymous poster hash: 410c7...b8a 5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #6 Skrevet 13. juli 2014 Jeg vet ikke om han har sagt at jeg er gal og kjip. Men jeg vet han har sagt at jeg er ustabil, og vet han har sagt at jeg plager han Jeg er ikke ustabil, jeg er sint og lei meg, han har hatt seg med begge. Jeg plager han ikke! Jeg prøver å få kontakt med han når han skal ha barna sine, noe jeg ikke får lengre Har han sagt til den nye at du er gal og kjip? Har han fått hun nye til å tro at du er forferdelig? Har noen fortalt deg dette, eller er det noe som du er redd for?Anonymous poster hash: 410c7...b8a Anonymous poster hash: d92c3...c1d
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #7 Skrevet 13. juli 2014 Anonymous poster hash: d92c3...c1d Hvorfor skriver du at han synes du er gal og kjip når du ikke har noe belegg for dette? Du sender henne ikke noen ting. Du vil kunne uttrykke egen frustrasjon og straffe ham, under dekke av å "hjelpe henne". Dersom hun allerede tror du er "ustabil" vil meldinger bare bekrefte dette. Hun vil heller ikke avslutte ting med ham, det finnes alltid forklaringer og hun tror heller ham enn deg. Du legger det hele bak deg og går videre. Du svarer på henvendelser ang. å treffe barna dersom de skulle komme, men har ingen annen kontakt med ham. Anonymous poster hash: 26578...8b7
Meline37 Skrevet 13. juli 2014 #8 Skrevet 13. juli 2014 (endret) Jeg ble ganske frustrert da eksen dumpet meg til fordel for en annen. Og husker at jeg kontaktet henne på sms for å fortelle at hun måtte vite hva han gjorde meg psykisk. Hun svarte med å si at det var nok bare synd i han, og at hun ville tro det var meg som var galen. Men angrer jeg på at jeg sa det? Egentlig ikke, for jeg følte for å si det fordi at jeg var veldig såret da. Og ville at hun skulle vite hva han hadde fått meg til å føle. Endret 13. juli 2014 av Meline37 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #9 Skrevet 13. juli 2014 Lurt! Og til TS: Om jeg var den nye dama hadde jeg satt stor pris på å få vite det som du har å fortelle om eksenAnonymous poster hash: 410c7...b8a Jeg kjenner også det. Men er redd jeg bare taper på dette. At han skal si, "der ser du... hun sitter og sender melding om helt syke ting. Jeg sa hun ikke var god!" Jeg tror ikke jeg kommer noen annen vei enn å bevise for henne alt han har fortalt om meg antagelig er riktig Klart jeg kan ta bilde av meldingen, men jeg VET han ror seg ut av det! Jeg kan jo bare skifte navn fra en venn til hans navn og få de til å skrive det samme, så om hun ikke får se meldingen selv (se hvilket nr den kommer fra) kommer hun sikkert ikke til å tro meg. Og en ting er sikkert, jeg skal IKKE møte henne! Sikkert best å la hun selv finne ut av han, men nå var det ikke på grunn av at jeg er så bekymret for henne jeg ville sende. Jeg vil bare ikke at ei jeg aldri har møtt, ei som ikke kjenner meg, skal gå rundt å tro at jeg er helt forferdelig , jeg skjønner også at det ikke skal spille noen rolle for meg hva hun synes om meg, men dette er så fryktelig vondt.Anonymous poster hash: d92c3...c1d
Gjest Coolaid Skrevet 13. juli 2014 #10 Skrevet 13. juli 2014 AnonymBruker, on 13 Jul 2014 - 09:27, said: Jeg hadde tatt en printscreen av meldingene hvor han skriver at han savner deg og sendt til henne. Da får du både vist henne at du ikke er så kjip som han sier, og hun får vite at han har spilt et dobbetspill. Anonymous poster hash: 72827...170 Jepp.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #11 Skrevet 13. juli 2014 Jeg ble ganske frustrert da eksen dumpet meg til fordel for en annen. Og husker at jeg kontaktet henne på sms for å fortelle at hun måtte vite hva han gjorde meg psykisk. Hun svarte med å si at det var nok bare synd i han, og at hun ville tro det var meg som var galen. Men angrer jeg på at jeg sa det? Egentlig ikke, for jeg følte for å si det fordi at jeg var veldig såret da. Og ville at hun skulle vite hva han hadde fått meg til å føle. Det er dette jeg er redd for! En ting er hva HAN sier om meg, men at jeg ved å sende melding "beviser" hvordan jeg er bare blir et dårligere menneske, også i mine egne øyne Hvordan har du det nå? Kom du deg videre? Tok det evt lang tid? Dette er så veldig vondt! ;(Anonymous poster hash: d92c3...c1d
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #12 Skrevet 13. juli 2014 Om jeg hadde vært den nye dama så hadde jeg satt stor pris på det om du sendte meg melding med printscreen bilder av hva han har skrivd til deg osv.Anonymous poster hash: 91bfa...b96 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #13 Skrevet 13. juli 2014 Jeg kjenner også det. Men er redd jeg bare taper på dette. At han skal si, "der ser du... hun sitter og sender melding om helt syke ting. Jeg sa hun ikke var god!" Jeg tror ikke jeg kommer noen annen vei enn å bevise for henne alt han har fortalt om meg antagelig er riktig Anonymous poster hash: d92c3...c1d Det er resultatet du får, hvilket er hvorfor du skal vise litt verdighet her nå og ikke kontakte henne. Anonymous poster hash: 26578...8b7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #14 Skrevet 13. juli 2014 Den siste hilsen jeg la igjen til en forbanna k*k jeg holdt på med, og som hadde holdt meg på gress i nesten to år. Jeg leverte en dørmatte på jobben hans med ett kort der det sto "Nå har du vel alt du trenger? Hilsen *****" Han ble vanvittig sur, men tror det funka overlegent. Der fikk han så det holdt med smilende kollegaer i bakgrunnen. ☺️Anonymous poster hash: d3460...35c 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #15 Skrevet 13. juli 2014 Hvorfor skriver du at han synes du er gal og kjip når du ikke har noe belegg for dette? Du sender henne ikke noen ting. Du vil kunne uttrykke egen frustrasjon og straffe ham, under dekke av å "hjelpe henne". Dersom hun allerede tror du er "ustabil" vil meldinger bare bekrefte dette. Hun vil heller ikke avslutte ting med ham, det finnes alltid forklaringer og hun tror heller ham enn deg. Du legger det hele bak deg og går videre. Du svarer på henvendelser ang. å treffe barna dersom de skulle komme, men har ingen annen kontakt med ham. Anonymous poster hash: 26578...8b7 Takk for svar. Jeg får prøve å heve meg over dette, og la hun finne ut av han selv. Det kan jo hende han er trofast mot henne i framtiden, selv om han ikke har vært det nå, så jeg vet jeg ikke burde blande meg. Han har sagt til meg at han synes jeg er gal og kjip, jeg er jo ikke hundre prosent sikker på om han har sagt det til henne. Men regner med han har det, for å beskytte seg selv. Jeg vet nå bare at hun ikke liker meg (hans ord) så da må han jo ha sagt ett eller annet For et kaos! Vi var to fine voksne mennesker som tok gode valg før alt dette, og jeg forstår ikke hvordan to oppegående mennesker pluttselig sitter her i fullstendig kaos? Nå når jeg leser hva jeg har skrevet, høres livet mitt ut som noe jeg ikke kjenner igjen. Som om det er livet til noen andre Mest av alt skulle jeg ønske dette var en drøm, skulle ønske han vekket meg, holdt rundt meg å sa "uff, det var bare et mareritt, ikke vær redd, jeg er her hos deg!" Og at alt skulle vært som det alltid har vært ;( Anonymous poster hash: d92c3...c1d
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #16 Skrevet 13. juli 2014 Takk for svar. Jeg får prøve å heve meg over dette, og la hun finne ut av han selv. Det kan jo hende han er trofast mot henne i framtiden, selv om han ikke har vært det nå, så jeg vet jeg ikke burde blande meg. Han har sagt til meg at han synes jeg er gal og kjip, jeg er jo ikke hundre prosent sikker på om han har sagt det til henne. Men regner med han har det, for å beskytte seg selv. Jeg vet nå bare at hun ikke liker meg (hans ord) så da må han jo ha sagt ett eller annet For et kaos! Vi var to fine voksne mennesker som tok gode valg før alt dette, og jeg forstår ikke hvordan to oppegående mennesker pluttselig sitter her i fullstendig kaos? Nå når jeg leser hva jeg har skrevet, høres livet mitt ut som noe jeg ikke kjenner igjen. Som om det er livet til noen andre Mest av alt skulle jeg ønske dette var en drøm, skulle ønske han vekket meg, holdt rundt meg å sa "uff, det var bare et mareritt, ikke vær redd, jeg er her hos deg!" Og at alt skulle vært som det alltid har vært ;(Anonymous poster hash: d92c3...c1d Jeg vet hva du tenker og har sittet der selv. De fleste brudd er jo egentlig slik og slutthistorien er noe helt annet enn hva man startet med. Du får bare huske at dette faktisk er tilfelle for de fleste. Vi har alle kjent par som har nussebilder på facebook hver uke, fornyer ekteskapsløftene og alt er fryd og gammen og en dag er det slutt og du får tlf om at "hvis Martin kommer i den bursdagen kan ikke jeg komme for jeg vil aldri se ansiktet hans igjen". Kjærlighet og hat er jo to følelser som står nært hverandre. Når vi hater noen finner vi alltid årsaker til at de er djevelen selv om det alltid er to sider av en sak. Eksen begynte å date en annen jente mens vi fortsatt var sammen og sjonglerte oss begge. Jeg fant kun ut av det gjennom en facebookkommentar. Han underholdt meg og ville treffes selv etter de hadde blitt "seriøse". Jeg gråt i ukesvis, kastet en glassvase i veggen, satt oppe i sene nattestimer og planla hevn. Jeg motiverte meg selv til å ta lappen kun med bakgrunn i at jeg en dag kunne kjøre over ham. Det eneste som "reddet" meg var at jeg har veldig mye stolthet, og det har jeg alltid hatt. Jeg vil ikke gi en drittsekk gleden av å føle at han såret meg og jeg vil ikke offentlig fremstå som en psycho. Så alt dette holdt jeg for meg selv. Jeg druknet sorgene men jeg tok aldri kontakt med ham, ei heller svarte på hans henvendelser. Det eneste man kan beholde i en slik situasjon er rett og slett muligheten for at han en dag tenker at han mistet noe veldig bra. Og den muligheten kan ikke eksistere når man minner ham på at man er investert, savner ham og sannsynligvis ikke finner noen andre. Den kan i hvert fall ikke eksistere om man fremstår bitter og såret, hvilket etterhvert forsøk på å skade ham gjør. Disse tingene der du sender meldinger, manipulerer, sprer rykter eller får ironiske gaver overlevert er kun et tegn på hvor mye du fortsatt bryr deg - uansett hvor drittsekk han er er det endel av deg hvis ego er såret og trenger hans investering. Ikke narr deg selv - det er de som ler av deg i en slik situasjon, ikke omvendt. Den beste - og eneste - muligheten for å hevde seg er å gå videre og gjør det bedre. Kom i toppform, bli ditt beste jeg og treff en bedre fyr. Anonymous poster hash: 26578...8b7 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #17 Skrevet 13. juli 2014 Jeg vet hva du tenker og har sittet der selv. De fleste brudd er jo egentlig slik og slutthistorien er noe helt annet enn hva man startet med. Du får bare huske at dette faktisk er tilfelle for de fleste. Vi har alle kjent par som har nussebilder på facebook hver uke, fornyer ekteskapsløftene og alt er fryd og gammen og en dag er det slutt og du får tlf om at "hvis Martin kommer i den bursdagen kan ikke jeg komme for jeg vil aldri se ansiktet hans igjen". Kjærlighet og hat er jo to følelser som står nært hverandre. Når vi hater noen finner vi alltid årsaker til at de er djevelen selv om det alltid er to sider av en sak. Eksen begynte å date en annen jente mens vi fortsatt var sammen og sjonglerte oss begge. Jeg fant kun ut av det gjennom en facebookkommentar. Han underholdt meg og ville treffes selv etter de hadde blitt "seriøse". Jeg gråt i ukesvis, kastet en glassvase i veggen, satt oppe i sene nattestimer og planla hevn. Jeg motiverte meg selv til å ta lappen kun med bakgrunn i at jeg en dag kunne kjøre over ham.Det eneste som "reddet" meg var at jeg har veldig mye stolthet, og det har jeg alltid hatt. Jeg vil ikke gi en drittsekk gleden av å føle at han såret meg og jeg vil ikke offentlig fremstå som en psycho. Så alt dette holdt jeg for meg selv. Jeg druknet sorgene men jeg tok aldri kontakt med ham, ei heller svarte på hans henvendelser. Det eneste man kan beholde i en slik situasjon er rett og slett muligheten for at han en dag tenker at han mistet noe veldig bra. Og den muligheten kan ikke eksistere når man minner ham på at man er investert, savner ham og sannsynligvis ikke finner noen andre. Den kan i hvert fall ikke eksistere om man fremstår bitter og såret, hvilket etterhvert forsøk på å skade ham gjør. Disse tingene der du sender meldinger, manipulerer, sprer rykter eller får ironiske gaver overlevert er kun et tegn på hvor mye du fortsatt bryr deg - uansett hvor drittsekk han er er det endel av deg hvis ego er såret og trenger hans investering. Ikke narr deg selv - det er de som ler av deg i en slik situasjon, ikke omvendt. Den beste - og eneste - muligheten for å hevde seg er å gå videre og gjør det bedre. Kom i toppform, bli ditt beste jeg og treff en bedre fyr. Anonymous poster hash: 26578...8b7 Tusen takk! Så fin du er som skriver så gode svart til meg. Jeg er utrolig takknemlig. Jeg vet inne i meg (her fornuften brukte å være) at du har helt rett! Jeg har tenkt hver dag at ikke han skal få melding heller, men han har jeg ikke klart å fortelle hvor skapet skal stå. Men bestemte meg for et par dager siden for å slutte å skrive mld til han også, for som du sier, jo flere meldinger jeg sender, jo mer ser han ned på meg, og jo vondere har jeg fått det Jeg skal være helt stille fra nå av, bare samarbeide om barna. Men en ting er sikkert, han kommer aldri til å savne meg og det vi hadde, for han er redd nå for at lykken med hun nye blir ødelagt, og han er fryktelig sint på meg:( Men igjen, om en som han, savner meg eller ikke, vet jeg jo også innerst inne ikke skal bety noe. Jeg burde være glad for å være kvitt en som han Og så er det så rart å sitte å se hvem jeg har blitt, jeg som alltid har vært så sterk, sitter her i gjørma og antagelig synes en masse synd på meg selv, noe som er fryktelig patetisk. Jeg beundrer deg virkelig for at du kom deg i gjennom det samme på en så sterk måte! Måtte jeg få litt av motet og styrken din en dag. Takk igjen.Anonymous poster hash: d92c3...c1d
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #18 Skrevet 13. juli 2014 Jeg vet hva du tenker og har sittet der selv. De fleste brudd er jo egentlig slik og slutthistorien er noe helt annet enn hva man startet med. Du får bare huske at dette faktisk er tilfelle for de fleste. Vi har alle kjent par som har nussebilder på facebook hver uke, fornyer ekteskapsløftene og alt er fryd og gammen og en dag er det slutt og du får tlf om at "hvis Martin kommer i den bursdagen kan ikke jeg komme for jeg vil aldri se ansiktet hans igjen". Kjærlighet og hat er jo to følelser som står nært hverandre. Når vi hater noen finner vi alltid årsaker til at de er djevelen selv om det alltid er to sider av en sak. Eksen begynte å date en annen jente mens vi fortsatt var sammen og sjonglerte oss begge. Jeg fant kun ut av det gjennom en facebookkommentar. Han underholdt meg og ville treffes selv etter de hadde blitt "seriøse". Jeg gråt i ukesvis, kastet en glassvase i veggen, satt oppe i sene nattestimer og planla hevn. Jeg motiverte meg selv til å ta lappen kun med bakgrunn i at jeg en dag kunne kjøre over ham.Det eneste som "reddet" meg var at jeg har veldig mye stolthet, og det har jeg alltid hatt. Jeg vil ikke gi en drittsekk gleden av å føle at han såret meg og jeg vil ikke offentlig fremstå som en psycho. Så alt dette holdt jeg for meg selv. Jeg druknet sorgene men jeg tok aldri kontakt med ham, ei heller svarte på hans henvendelser. Det eneste man kan beholde i en slik situasjon er rett og slett muligheten for at han en dag tenker at han mistet noe veldig bra. Og den muligheten kan ikke eksistere når man minner ham på at man er investert, savner ham og sannsynligvis ikke finner noen andre. Den kan i hvert fall ikke eksistere om man fremstår bitter og såret, hvilket etterhvert forsøk på å skade ham gjør. Disse tingene der du sender meldinger, manipulerer, sprer rykter eller får ironiske gaver overlevert er kun et tegn på hvor mye du fortsatt bryr deg - uansett hvor drittsekk han er er det endel av deg hvis ego er såret og trenger hans investering. Ikke narr deg selv - det er de som ler av deg i en slik situasjon, ikke omvendt. Den beste - og eneste - muligheten for å hevde seg er å gå videre og gjør det bedre. Kom i toppform, bli ditt beste jeg og treff en bedre fyr. Anonymous poster hash: 26578...8b7 I dette tilfellet var de de som lo av han, ikke meg. Og hvis man har med ekstreme playere å gjøre, som bruker deg så bevisst. Hvordan skal de noensinne lære at det ikke er ok, hvis man kun forblir stille pga stolthet? Hvordan skal barn lære uten irettesettelser? Kanskje han drittsekken min tenker seg om både en og fem ganger før han så bevisst "bruker" ei dame igjen? Anonymous poster hash: d3460...35c
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #19 Skrevet 13. juli 2014 Tusen takk! Så fin du er som skriver så gode svart til meg. Jeg er utrolig takknemlig. Jeg vet inne i meg (her fornuften brukte å være) at du har helt rett! Jeg har tenkt hver dag at ikke han skal få melding heller, men han har jeg ikke klart å fortelle hvor skapet skal stå. Men bestemte meg for et par dager siden for å slutte å skrive mld til han også, for som du sier, jo flere meldinger jeg sender, jo mer ser han ned på meg, og jo vondere har jeg fått det Jeg skal være helt stille fra nå av, bare samarbeide om barna. Men en ting er sikkert, han kommer aldri til å savne meg og det vi hadde, for han er redd nå for at lykken med hun nye blir ødelagt, og han er fryktelig sint på meg:( Men igjen, om en som han, savner meg eller ikke, vet jeg jo også innerst inne ikke skal bety noe. Jeg burde være glad for å være kvitt en som han Og så er det så rart å sitte å se hvem jeg har blitt, jeg som alltid har vært så sterk, sitter her i gjørma og antagelig synes en masse synd på meg selv, noe som er fryktelig patetisk. Jeg beundrer deg virkelig for at du kom deg i gjennom det samme på en så sterk måte! Måtte jeg få litt av motet og styrken din en dag. Takk igjen.Anonymous poster hash: d92c3...c1d Dere har altså barn sammen? Da er ståa annerledes. Da er det bare å klistre på seg smilet og samarbeide, til tross for all mulig svik. Jeg ble sittende alene med mitt barn når det var åtte uker, da var faren i høna på ei annen dame allerede. Så fulgte at de flytta inn når barnet vårt var tre måneder, forlovelse når det var fire etcetc. Jeg kjefta, styra og smilte ikke. Men etter seks måneder bestemte meg for at barnet vårt skulle ha det best, og klistra på meg smilet. Nå sittet han med ny baby, og mest sannsynlig nytt brudd. Og jeg har det supert Lykke til Anonymous poster hash: d3460...35c 1
vimsefrøken Skrevet 13. juli 2014 #20 Skrevet 13. juli 2014 Hev deg over det å gå videre i livet. Hvis du kontakter henne nye gir du henne bare belegg til å tro de tingene eksen din faktisk sier om deg. Han er ikke verdt tårene eller tiden din. Det finnes bedre menn der ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå