AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Hei! Kjapt spørsmål; Kan truse/bokser, sokker og bher vaskes i lag og hvilken temperatur skal det stå på? Noen sier 40 og andre sier 60.. Anonymous poster hash: 73112...b10
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Jeg vasker alltid truser, boksere og sokker sammen på 60 grader. BH skal derimot helst håndvaskes, for å holde på fasongen og elastisiteten i stoffet. Skal su ha BH i maskin, anbefaler jeg å bruke en vaskepose (for å hindre at evt spiler forsvinner i maskinen), og vaske på 30 grader finvask. Anonymous poster hash: 560bb...561
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Hei! Kjapt spørsmål; Kan truse/bokser, sokker og bher vaskes i lag og hvilken temperatur skal det stå på? Noen sier 40 og andre sier 60.. Anonymous poster hash: 73112...b10 Det er anbefalt å kjøre en omgang med vaskepulver og uten tøy på 90 grader før maskina brukes til å vaske tøy i, når maskina er ny Anonymous poster hash: 38e1a...eec
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Det er anbefalt å kjøre en omgang med vaskepulver og uten tøy på 90 grader før maskina brukes til å vaske tøy i, når maskina er ny Anonymous poster hash: 38e1a...eec Jeg trodde ikke vaskemaskinen var ny. Jeg tror TS skulle vaske for første gang. Eller kanskje det er begge deler .Anonymous poster hash: 8e982...6a3 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 Jeg trodde ikke vaskemaskinen var ny. Jeg tror TS skulle vaske for første gang. Eller kanskje det er begge deler .Anonymous poster hash: 8e982...6a3 Jeg vet ikke. Uansett skrev jeg dette pga at det har stått i bruksanvisningene på mine vaskemaskiner. Det er mulig at det er som du skriver; at TS skal bruke maskinen for første gang uten at det er maskinens første gang. Anonymous poster hash: 38e1a...eec
Solibum Skrevet 13. juli 2014 #6 Skrevet 13. juli 2014 (endret) Jeg trodde ikke vaskemaskinen var ny. Jeg tror TS skulle vaske for første gang. Eller kanskje det er begge deler .Anonymous poster hash: 8e982...6a3 Beklager for dårlig tittel til innlegget, men det er JEG som skal vaske klær for aller første gang.. Vaskemaskinen er godt brukt. Takk for svar, da prøver jeg truser, boksere og sokker i lag på 60 grader EDIT: skrivefeil Endret 13. juli 2014 av Solibum
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #7 Skrevet 13. juli 2014 Beklager for dårlig tittel til innlegget, men det er JEG som skal vaske klær for aller første gang.. Vaskemaskinen er godt brukt. Takk for svar, da prøver jeg truser, boksere og sokker i lag på 60 grader EDIT: skrivefeil Det høres bra ut Husk å sorter tøyet, slik at du vasker hvite og lyse klær adskilt fra mørke klær God vask! Anonymous poster hash: 38e1a...eec
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #8 Skrevet 13. juli 2014 Det høres bra ut Husk å sorter tøyet, slik at du vasker hvite og lyse klær adskilt fra mørke klær God vask! Anonymous poster hash: 38e1a...eec (Jeg er klok av skade Har selv tidligere fått mye rosa og lyseblått og grått tøy som følge av at jeg ikke sorterte tøyet før vask og noe kulørt tøy farget av på det som var mye lysere) Anonymous poster hash: 38e1a...eec 1
Solibum Skrevet 13. juli 2014 #9 Skrevet 13. juli 2014 Det høres bra ut Husk å sorter tøyet, slik at du vasker hvite og lyse klær adskilt fra mørke klær God vask! Anonymous poster hash: 38e1a...eec Tusen takk skal du ha Jeg fant noen strømpebukser, kan de også vaskes i lag med truse, bokser etc?
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #10 Skrevet 13. juli 2014 Tusen takk skal du ha Jeg fant noen strømpebukser, kan de også vaskes i lag med truse, bokser etc? Er de i bomull og i samme fargesortering som den vasken du setter på, er det ok. Men om de er syntetiske eller i ull, krever de annen temperatur, og ull skal ha milo Anonymous poster hash: 38e1a...eec 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #11 Skrevet 13. juli 2014 Tusen takk skal du ha Jeg fant noen strømpebukser, kan de også vaskes i lag med truse, bokser etc? Studer vaskelappene i plaggene ved anledning, og gjerne før du kjøper tøy, slik at du vet hvordan tøyet skal vaskes og om det tåler tørketromling m.m. Etterhvert husker og vet du dette uten å se på vaskelappene. Syntetisk og ull skal ofte vaskes på 40 eller 30 grader og ull skal ikke i tørketrommel. Noe syntetisk og ull bør håndvaskes. Det meste av syntetisk kan vaskes i maskin. Anonymous poster hash: 38e1a...eec
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #12 Skrevet 13. juli 2014 Studer vaskelappene i plaggene ved anledning, og gjerne før du kjøper tøy, slik at du vet hvordan tøyet skal vaskes og om det tåler tørketromling m.m. Etterhvert husker og vet du dette uten å se på vaskelappene. Syntetisk og ull skal ofte vaskes på 40 eller 30 grader og ull skal ikke i tørketrommel. Noe syntetisk og ull bør håndvaskes. Det meste av syntetisk kan vaskes i maskin. Anonymous poster hash: 38e1a...eec Takk for svar Heldigvis er det kjæresten som styrer klesvasken så det er nok lenge til jeg skal gjøre noe sånt igjen. Anonymous poster hash: 73112...b10 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå