FruTrønder Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Da kan vi kanskje hjelpe hverandre? Jeg sliter fryktelig med motivasjonen til å trene for tiden og har de siste dagene valgt sofa/spising av godis framfor treningsøktene. Jeg har jobbet MYE i det siste og har litt "kjærlighetssorg", så jeg følger meg helt utslått om dagene. Trening bør vel egentlig bare gjøre ting bedre, så dette er jo ingen unnskyldning! Det er så mye enklere når man har man har noen å lage avtaler med, så jeg håper å finne motivasjon her inne Jeg trener for det meste styrketrening hjemme i stua, men begynner å bli litt lei det samme opplegget (har du også forslag til et treningsprogram på ca 50-60 min som tar for seg hele kroppen blir jeg evig glad!). Jeg vet i allefall én ting, og det er at jeg IKKE ønsker å bli den samme usunne personen jeg var før
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Jeg er i gang med å snu om på livsstilen! Startet på ferien nå og har fri de neste fire ukene. Så nå skal det skjerpes! De tre siste dagene har jeg gått tur/syklet hver dag. Det tenker jeg og fortsette med. Er støttemedlem på treningssenter så tenkte å få tatt noen økter med styrketrening der også. I tillegg til litt yoga som jeg så vidt har begynt å prøve meg på hjemme. Største utfordringer er kostholdet. Jeg er så umåtelig glad i søtsaker og så er ikke jeg (og samboeren) flink til å lage middag. Så her skal jeg også prøve å skjerpe meg, men orker ikke telle kalorier. Lykke til da!Anonymous poster hash: f724f...7a8 1
celmarith Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Jeg er i gang med egentrening :-) Her satser jeg på å gå en tur hver dag, ev. sykle en tur(må kjøpe ny sykkelhjelm først). Styrke har jeg trent via livegym.no, og så har jeg kjøpt meg en slynge som jeg håper å få dreisen på snart. Største utfordringen min er kosthold, er alt for glad i søtsaker, potetgull, brus og usunn mat, så JA, jeg trenger litt motivasjonshjelp ;-) 1
Gjest bustyvel Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Kosthold er alltid det verste… Hater det.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Jeg trener hjemme med manualer og youtubevideoer, men nå som det har vært så inn i hampens varmt, har jeg falt helt av. Har hatt nok med å klistre meg til nærmeste vifte. Jeg er uansett med, når det blir litt mer normaltemperatur. (Kjære regn, hvor er du?!) Anonymous poster hash: eac2d...43d
lille..trille Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 Jeg er medlem av treningssenter, men syns det er så mye greiere å trene ute når det er så varmt. Spesielt jogging er jeg blitt en fan av. Eller "jogging" som jeg kaller det. Begynt på ett 0-10K program, og da jogger du jo ikke sånn altfor mye i begynnelsen, men gøy er det. Merker selv at det er veldig enkelt å komme seg ut hvis jeg gjorde det dagen før, men hvis jeg har hatt en dag pause (slik som nå) så er det liiiitt vanskeligere å komme seg opp av sofaen. Har du prøvd 30 days shred forresten? Jeg har også hatt det veldig greit med Insanityprogrammet til Beachbody. Det er litt tøffere enn 30 days shred, men litt mer variert. Spesielt hvis du tar hele programmet. Der har du en plan over hvilke videoer du skal se til hvilke dager, med både intervaller, styrke og yoga. Veldig greit. Veldig tungt! Varer rett under 1 time hver gang. Anbefales!
KaDust Skrevet 15. juli 2014 #7 Skrevet 15. juli 2014 Meg, meg! Har liten motivasjon fordi jeg er ganske utslitt etter jobb. Har funnet ut at det har hjulpet litt å bytte ut treningsopplegget og å trene foran tv'en - altså trene mens jeg ser en serie jeg liker. Da glemmer jeg litt at jeg trener og det går mye fortere. Hvordan avtale skal vi inngå?
Mauritz76 Skrevet 15. juli 2014 #8 Skrevet 15. juli 2014 Ut och gå tur, bra träning samt det är ju deiligt i detta väder :D Tränar själv lite på center men det är lättare att ta turer just nu iallafall. När det blir vinter så är ju valet enkelt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå