AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Ta ordet stalke med en klype salt. Jeg mener ikke sånn typ konstant overvåkning eller noe. Men i mangel på bedre ord... Men ja - av og til så sjekker jeg innom eksens facebook og andre konti på sosiale medier. Det er ikke noe som skjer jevnlig eller ofte, men når jeg kommer på det så blar jeg gjennom bilder også videre og titter på hva han driver med. Det var et nokså vondt brudd for min del og det skjedde for litt over et år siden. Vi ble enige om å skilles som venner (altså ikke at vi planla å henge sammen som venner - men i betydningen no hard feelings), men han fikk seg ny dame relativt raskt, noe som gjorde veldig vondt. Som konsekvens brøt jeg all kontakt og slettet han overalt. I en lang periode så unngikk jeg alt som hadde med han å gjøre. Nå har jeg det en god del bedre, dater en fin fyr og føler ikke at jeg har kjærlighetssorg lengre. Men som en slags rar konsekvens av at jeg ikke lengre føler uendelig med sorg pga dette så har jeg altså tatt meg selv i å være nysgjerrig på hva han driver med og sånn. Jeg tror at jeg på en måte savner han - ikke som kjæreste, men savner å ha kontakt og prate litt med han og at sosiale medier blir min måte å følge med på hva han gjør på. Han er fortsatt sammen med hun andre - så jeg kommer nok ikke til å prøve å ta kontakt i vennskapens ånd eller noe, for vil ikke at det skal bli kleint eller noe for dem. Det virker som om de har det veldig bra sammen, og en del av meg blir veldig glad av å se dette - en annen del blir også litt trist, men det er ikke en sånn tungt deprimerende tristhet, men mer en følelse som jeg på en måte kan kjenne litt på og fortsatt ha det bra. Er det noen andre her som er like rare som jeg? Føler meg litt som en freak, hehe! :D Og mer generelt: er det noen som har opplevd at man føler seg ganske over noen, men fortsatt savner på en måte selve vennskapet? Det er nesten litt sånn at jeg håper på at vi møtes tilfelig en gang og at vi kanskje får snakket litt (ikke OM OSS, men sånn småprat om alt og ingenting). Vet jo at dette ikke er helt lurt eller 100% sunt, men jeg vet ikke? Er det så unaturlig at man vil ha en person man likte godt og stolte på og snakket om alt med i livet sitt - selv om de romantisk følelsene har dødd og begge har dratt videre? Anonymous poster hash: 9fa24...d9f
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Jeg tror du er veldig normal Har kjent på de samme følelsene selv. Anonymous poster hash: 046a4...65e
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Sånn tror jeg de fleste føler det, du skal ikke se bortfra at han 'stalker' deg også Anonymous poster hash: a8f16...dbe
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Jeg kikker iblant innom eksens jobbside (han har eget produkt han introduserte meg for og jeg kikker noen ganger på bildene fra deres event) og en gang iblant på hans instagram. Det er to år siden vi datet nå og jeg er hverken trist, sint, nostalgisk eller glad når jeg ser. Men er klart jeg er nysgjerrig. Jeg kan savne sexen litt eller mimre over det iblant, men ikke mer enn andre menn jeg har hatt bra sex med. Det er ikke slik at jeg sjekker med veldig jevne mellomrom eller at jeg savner det hvis jeg ikke ser noe. Skal sies at jeg er singel og når jeg er i et forhold har jeg ikke noe behov for å se på bilder eller oppdateringer om eksen. Jeg fokuserer heller ikke mer på en ex enn de andre. Er kun når jeg er singel at han kan poppe opp i minnet. Var jeg som avsluttet ting og vet han ikke er rett for meg, så er ikke noe anger. Anonymous poster hash: 27339...638
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå