Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften sier det meste. Vil ikke

Gå inn i detaljer, men planlegger en tur utenlands. Der har hun henvendt seg til flere, for å ta knekken på meg. Det koster ikke mye i dette landet. Hvordan kan jeg gå frem med dette i Norge? Synes ikke det er greit å høre slike ting...

Takk for svar

Anonymous poster hash: 035fb...0d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva har du gjort mot henne egentlig? Nysjerrig.

Anonymous poster hash: 84efc...2c2
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du får gå til politiet med mistankene dine.

Anonymous poster hash: f02f1...4e7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva har du gjort mot henne egentlig? Nysjerrig.

Samme hva han har gjort har han ikke gjort seg fortjent til noe sånt, og det er helvetes taktløst å spørre.

Du må enkelt og greit gå til politiet. Ingen her inne kan gi deg gode nok råd i en slik situasjon, her må du gå rett til politiet. Samle sammen alt du har av dokumentasjon og kontakt politiet sporenstreks.

Anonymous poster hash: 1eaf6...bf2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Samme hva han har gjort har han ikke gjort seg fortjent til noe sånt, og det er helvetes taktløst å spørre.

Du må enkelt og greit gå til politiet. Ingen her inne kan gi deg gode nok råd i en slik situasjon, her må du gå rett til politiet. Samle sammen alt du har av dokumentasjon og kontakt politiet sporenstreks.

Han skriver om det på et åpent forum, hva er galt med å spørre hva galt han har gjort?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han skriver om det på et åpent forum, hva er galt med å spørre hva galt han har gjort?

Fordi han er en fyr noen ønsker å ta livet av som lurer på hva han skal gjøre nå. Han spør i åpent forum fordi han kan få svar her, og han trenger ikke ha gjort noe som helst galt heller. Jeg skjønner jo at man blir nysgjerrig, men jeg tror kanskje han skal prøve å gjøre noe med prisen på hodet sitt først. Men det var neppe noe vondt i det, jeg synes bare det ble en uheldig respons i en slik setting. Jeg ønsker ikke å spore av tråden, så tar ingen lang runde på det, og jeg tok det sikkert som kjipere enn det var ment.

Uansett, TS: Politiet. Ingen tvil om det. Norsk politi er, selv om de kanskje ikke er kjent for å være så himla effektive, i hvert fall trygge å gå til. Hvis det stemmer at din ekskone prøver å få deg drept er det svært alvorlig, og ingenting annet enn å gå til politiet bør være aktuelt.

• Liker 7
Skrevet

Asian girl takes revenge!!!! Order bride assassin Norwegian man!!!

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke gjort noe spesielt. Annet enn å etablere meg på nytt med ei ny thailandsk dame og fått barn.

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke gjort noe spesielt. Annet enn å etablere meg på nytt med ei ny thailandsk dame og fått barn.

-TS

Du er isåfall en ekte stygging om du gikk i fra henne. Ikke at det legitimerer drap.

Anonymous poster hash: f6024...f3d

• Liker 1
Skrevet

Du er isåfall en ekte stygging om du gikk i fra henne. Ikke at det legitimerer drap.

Anonymous poster hash: f6024...f3d

Kall meg gjerne rar, men en dame som faktisk vil bestille drap på noen tror jeg det er lurt å forlate uansett...

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Nemlig derfor jeg ikke synes det er relevant for du har tolket helt feil. Stygging hadde jeg vært om jeg forlot henne til fordel for en annen. Men vi har vært skilt ei stund nå. Tror hun bare ønsker meg vondt. Gikk fraa henne da jeg fant ut hun har sendt mye penger til disse nigeria svindlerene/sexy hunk fra England, Amerika som trengte penger til flybillett sånn de kunne

være sammen for alltid. Dere vet hvordan disse nigerianske lurer kvinner for kjærligheten. Så ikke kall meg fæl. Jeg prøvde i 2-3 år for å få henne til å forstå det bare var tull.

-Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal gå frem med disse truslene... Hun har også sagt til våre fellesbarn at hun skal drepe meg og min nye familie. Fengsel er fint, mat på bordet hver dag, der hadde hun trivdes. Helt oppgitt, da hun blander inn barn. Så ja, hun er sjuk i huet.

AnonymBruker
Skrevet

Kall meg gjerne rar, men en dame som faktisk vil bestille drap på noen tror jeg det er lurt å forlate uansett...

True that! :D

Anonymous poster hash: 0bbf5...21e

Gjest Lille-pus
Skrevet

Uansett så er Politiet rett instans.

• Liker 2
Skrevet

Kontakt norsk politi, og hold deg unna det landet der du skal drepes. Håper du har noe bevis, evnt sterke indisier, for du bør faktisk prøve på omsorgsovertagelse på felles barn.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har hun kontakter i dette landet du skal til?

Jeg ville revurdert hele turen inntil det er ryddet opp. Du samler opp det du har skriftlig av bevis og går til Politiet.

Anonymous poster hash: 90f12...b69
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vet hvem hun har kontaktet for å drepe deg så fungerer jo de greit som vitner.

Anonymous poster hash: 90f12...b69
Skrevet

Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal gå frem med disse truslene... Hun har også sagt til våre fellesbarn at hun skal drepe meg og min nye familie. Fengsel er fint, mat på bordet hver dag, der hadde hun trivdes. Helt oppgitt, da hun blander inn barn. Så ja, hun er sjuk i huet.

Jeg ville kontaktet barnevernet i tillegg til politiet..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han skriver om det på et åpent forum, hva er galt med å spørre hva galt han har gjort? Anonymous poster hash: 84efc...2c2

Gå inn i en tråd der dama blir slått av mannen og spør hva galt hun har gjort heller.

Anonymous poster hash: 103a4...288

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...