Gå til innhold

Jeg har 3 dager på meg folkens. Trenger hjelp nå

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Saken er den at jeg er på ferie i utlandet og har møtt en jente jeg fikk utrolig god kontakt med. Riktignok var dette når vi begge var godt fulle, men jeg følte vi fikk en kontakt, masse kyss og klin får vi avsluttet kvelden med sex. Jeg fulgte henne deretter hjem, og hun virket fornøyd med kvelden. Jeg ga henne også navnet mitt slik at hun kan legge meg til på Facebook.

Men saken er nå den at hun ikke har lagt meg til og det er nå 2 dager siden alt skjedde. Dette er utrolig trist fordi jeg (tror) jeg vill treffe denne jenta igjen. Jeg vet en kompis av meg har nummeret til en vennine av henne, så muligheten er jo der får å få kontakt med henne. Men jeg tørr ikke... Rett og slett! Redd for at hun først og fremst skal si nei, og/eller at hele situasjonen skal bli klein og dum. Nå har jeg 3 dager igjen av ferien min, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre fordi jeg tenker på henne stort sett hele tiden. Fordi hvis hun ville ha kontakt med meg, så ville hun jo lagt meg til???

Hjelp, hjelp hjelp!

Anonymous poster hash: 3e370...f00

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Saken er den at jeg er på ferie i utlandet og har møtt en jente jeg fikk utrolig god kontakt med. Riktignok var dette når vi begge var godt fulle, men jeg følte vi fikk en kontakt, masse kyss og klin får vi avsluttet kvelden med sex. Jeg fulgte henne deretter hjem, og hun virket fornøyd med kvelden. Jeg ga henne også navnet mitt slik at hun kan legge meg til på Facebook.

Men saken er nå den at hun ikke har lagt meg til og det er nå 2 dager siden alt skjedde. Dette er utrolig trist fordi jeg (tror) jeg vill treffe denne jenta igjen. Jeg vet en kompis av meg har nummeret til en vennine av henne, så muligheten er jo der får å få kontakt med henne. Men jeg tørr ikke... Rett og slett! Redd for at hun først og fremst skal si nei, og/eller at hele situasjonen skal bli klein og dum. Nå har jeg 3 dager igjen av ferien min, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre fordi jeg tenker på henne stort sett hele tiden. Fordi hvis hun ville ha kontakt med meg, så ville hun jo lagt meg til???

Hjelp, hjelp hjelp!

Kanskje hun mistet en evt lapp med navnet ditt el.l. Prøv å ta kontakt gjennom kompisens venninne. Lykke til :blomst:

Om du ikke tar kontakt, vil du kanskje angre.

Anonymous poster hash: 5e878...018

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun mistet en evt lapp med navnet ditt el.l. Prøv å ta kontakt gjennom kompisens venninne. Lykke til :blomst:

Om du ikke tar kontakt, vil du kanskje angre.

Hvordan skal jeg gjøre det da? Hva sier man da?

AnonymBruker
Skrevet

Takke for sist, og spørre om dere skal finne på noe sammen i morgen?

• Liker 1
Skrevet

Sms- Hei hadde det hyggelig, vil du møtes for en kaffe?

Eller så gjør du som resten av Norge, søker hun opp på facebook og tar det derifra. Du må vel vite et navn..

Din venn - Venninnen som kjenner, hennes venner - hennes navn. Værsegod.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sms- Hei hadde det hyggelig, vil du møtes for en kaffe?

Eller så gjør du som resten av Norge, søker hun opp på facebook og tar det derifra. Du må vel vite et navn..

Din venn - Venninnen som kjenner, hennes venner - hennes navn. Værsegod.

Men hvis hun ville ha hatt kontakt, så ville hun jo evt. Lagt meg til eller tatt kontakt via vennina si?

Så redd for avslag, har ikke sånn altfor mye selvtillit og miste nå :(

Gjest Idollet
Skrevet

Hun har pult deg fordi hun vet du stikker igjen og ikke kan fortelle det til noen. Et gratis ligg med andre ord, uten noen kalle henne løs eller noe slikt. Slik som jenter ute på ferie ^^

AnonymBruker
Skrevet

Hun har pult deg fordi hun vet du stikker igjen og ikke kan fortelle det til noen. Et gratis ligg med andre ord, uten noen kalle henne løs eller noe slikt. Slik som jenter ute på ferie ^^

Den tanken har jeg vært inne på også.

AnonymBruker
Skrevet

Har du sett henne siden, eventuelt hvordan har hun oppført seg mot deg da? Hvor gammel er du, og hvor langt unna deg bor hun?

Anonymous poster hash: a11e7...6ea
AnonymBruker
Skrevet

Har du sett henne siden, eventuelt hvordan har hun oppført seg mot deg da? Hvor gammel er du, og hvor langt unna deg bor hun?

Ikke sett henne siden den kvelden nei.

Vi er begge 20 år gamle, og vi bor i 2 forskjellige land. Men det er ikke værre enn en ca. 1 times flytur

AnonymBruker
Skrevet

Ikke sett henne siden den kvelden nei.

Vi er begge 20 år gamle, og vi bor i 2 forskjellige land. Men det er ikke værre enn en ca. 1 times flytur

Men du vet hvor hun "vanker" der hvor dere er? Eller har hun reist hjem? Hvis du vet hvor hun vanker, så synes jeg du skal gå dit. Du trenger ikke gjøre noe mer enn å bare være der, si hei til henne og så henge der hun henger for å se om hun titter på deg eller gir deg en bekreftelse på at hun også er keen (som dere ungdommene sier) Ikke kleng på henne men ha det gøy, og observer i øyekroken. Få gjerne litt oppmerksomhet fra andre damer, men vis på en måte at du er hyggelig men avvisene til andre damers interesse. Når anledningen byr seg og du ser at hun følger med på deg går du bort til henne og takker for sist og spør henne hvordan hun har hatt det så langt på ferien. Snakk om alt mulig og spør henne før du går om hun vil være med å ta jet ski dagen etter.

Lykke til.

AnonymBruker
Skrevet

Når hun ikke har lagt deg til, så ville jeg ikke gjort noe. Det kan også være at hun ble fornærmet over at du ikke spurte etter nummeret hennes når dere skiltes. Det er på en måte mannens oppgave.

Anonymous poster hash: 24439...74d
AnonymBruker
Skrevet

Eller hun har pult på ts for å bli smelt på tjukka av en nordmann som kan betale bidrag.

Hvilket land er du i forresten?

Anonymous poster hash: feb4d...058

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eller hun har pult på ts for å bli smelt på tjukka av en nordmann som kan betale bidrag.

Hvilket land er du i forresten?

Anonymous poster hash: feb4d...058

Vi er begge fra Skandinavia så tror ikke kanskje ikke det var grunnen(?) og brukte kondom.

Men som andre sier her så skal jeg bare gå rundt å ha det gøy! Hun har en relativt stor venninegjeng som kan være lett å treffe på, så sjansen kan jo være der :)

Takk for hjelp igjen. Hadde en litt "deppa" kveld igår :(

• Liker 1
Skrevet

Men hvis hun ville ha hatt kontakt, så ville hun jo evt. Lagt meg til eller tatt kontakt via vennina si?

Så redd for avslag, har ikke sånn altfor mye selvtillit og miste nå :(

Kanskje hun har mistet lappen med navnet ditt på?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun har mistet lappen med navnet ditt på?

Men da ville vell hun tatt kontakt gjennom vennina si?

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært henne og bare fått navnet hadde jeg neppe tatt kontakt. "Regelen" er jo at gutter IKKE vil ha kontakt etter sex, så jeg hadde ikke turt å være den som tar kontakt etterpå. Hvis han ikke spør om nr og ringer/skriver dagen(e) derpå, antar jeg at han ikke er interessert. Etter sex mener jeg ballen er på guttens banehalvdel, fordi svært mange jenter har erfart og lært at de ikke skal ta kontakt etterpå.

Anonymous poster hash: 6a375...d30
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært henne og bare fått navnet hadde jeg neppe tatt kontakt. "Regelen" er jo at gutter IKKE vil ha kontakt etter sex, så jeg hadde ikke turt å være den som tar kontakt etterpå. Hvis han ikke spør om nr og ringer/skriver dagen(e) derpå, antar jeg at han ikke er interessert. Etter sex mener jeg ballen er på guttens banehalvdel, fordi svært mange jenter har erfart og lært at de ikke skal ta kontakt etterpå.

Men hvordan hadde du reagert om du var på venninetur i syden, og gutten som DU tok kontakt med den kvelden hadde kontaktet deg senere?

Skrevet

Men da ville vell hun tatt kontakt gjennom vennina si?

Du gjør det jo komplisert for deg selv. Vil du eller vil du ikke ha kontakt med denne jenta?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan hadde du reagert om du var på venninetur i syden, og gutten som DU tok kontakt med den kvelden hadde kontaktet deg senere?

Jeg hadde blitt glad. Har aldri sex med noen jeg ikke liker, så jeg hadde bare vært positivt innstilt dersom gutten tok kontakt. Spesielt dersom han virket interessert i noe mer enn å bare holde meg på gress for å ha mer sex...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...