AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #1 Skrevet 12. juli 2014 Vi er så usikre. Forloveden min har valgt mørk dress, med matchende vest til bryllupet. Men hva skal han ha inni? Han vil gjerne ha sløyfe, men hvilken farge burde den være? Tar gjerne i mot tips! Kjolen min er enkel, men fremdeles litt skjørt på. Fargetema er cerise/lyserosa. Anonymous poster hash: c59d8...4b1
melatonin Skrevet 12. juli 2014 #2 Skrevet 12. juli 2014 en som matcher fargene dere har valgt til pynten dressen hans eller kjolen din.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 en som matcher fargene dere har valgt til pynten dressen hans eller kjolen din. Rosa sløyfe for eksempel? 😳Anonymous poster hash: c59d8...4b1
SiMa Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Til dress synes jeg slips er finest. I utgangspunktet ville jeg sagt noe som matcher fargene dere ellers bruker, men cerise/lysrosa slips eller søyfe har jeg ikke sansen for, det blir alt for lite maskulint. Mørk grått? En dyp rødfarge hvis det kan matche fargene dere ellers bruker. (Mørkere og dusere variant av de andre fargene.) Jeg antar han skal ha en knapphullsblomst, der kan lysrose/cerise komme inn. Et annet tips kan være å velge helt lys rosa skjorte (så lys at den sammen med dressen ser hvit ut), det blir ofte finere hvis kontrastene ikke er så skarpe, og mange menn kler andre farger mye bedre enn hvitt.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 Til dress synes jeg slips er finest. I utgangspunktet ville jeg sagt noe som matcher fargene dere ellers bruker, men cerise/lysrosa slips eller søyfe har jeg ikke sansen for, det blir alt for lite maskulint. Mørk grått? En dyp rødfarge hvis det kan matche fargene dere ellers bruker. (Mørkere og dusere variant av de andre fargene.) Jeg antar han skal ha en knapphullsblomst, der kan lysrose/cerise komme inn. Et annet tips kan være å velge helt lys rosa skjorte (så lys at den sammen med dressen ser hvit ut), det blir ofte finere hvis kontrastene ikke er så skarpe, og mange menn kler andre farger mye bedre enn hvitt. Mørk grått var en god ide! Ja, foretrekker slips, mens han liker sløyfe. Så han får ha stemmerett på den dagen. Han kler faktisk hvitt veldig godt 😊Anonymous poster hash: c59d8...4b1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå