Gå til innhold

Hva blir menn glad å lykkelig av i et forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har startet et nytt forhold med en fantastisk mann. Jeg har aldri følt det jeg føler for han for noen. Har hatt et forhold på 3 år før han.

Men spørsmålet er, jeg har så lyst å være best mulig kjæreste for han! Så jeg trenger litt hjelp til hva som gjør menn glad?

Damer hva gjør dere for mennene deres som de bli veldig glad av?

Menn hva blir dere glad av? Alt som gjør dere fornøyd med damen deres.

Kan si litt om han, han er trailer sjåfør, han er veldig glad i jobben. Han kjører sykkel, r1. Han lever for fart å spenning, spesielt sykkel. Han liker selvfølgelig sex å kos. Han liker å trene. Båt er han også glad i. Han e egentlig ganske glad i alt som e gøy, han lever livet rett å slett.

Noen tips til å være en god dame? På alle måter, psykisk å fysisk?

Anonymous poster hash: cd0a5...685

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At de får lov til å gjøre hva de vil.

Anonymous poster hash: ee1ab...edf
  • Liker 1
Skrevet

At de får servert biff hver fredag

AnonymBruker
Skrevet

At de får servert biff hver fredag

Og bacon. Aldri glem bacon. Da blir jeg lykkelig.

Anonymous poster hash: 8cd1b...929

• Liker 5
Gjest Artistina
Skrevet (endret)

Står ved hans side i gode og vonde dager.

Endret av Artistina
Skrevet

At du ikke hinter frem meninger, men heller velger å være direkte om det er noe du har på hjertet. (Dette har jeg måtte skjerpet meg på.)

Om du trenger hjelp til noe, så spør/be om hjelp på en ok måte. Oppgitt tonefall forsurer bare ting.

Er du av de som plages med PMS, så minn deg selv på at omgivelsene og menneskene rundt deg ikke skal "straffes" for at du har PMS-plager. Denne biten kan virkelig tære på et forhold om ikke det jobbes med.

På tunge dager må en ha ekstra omsorg for hverandre, og vite at begge kan være slitne f.eks. etter jobb. Da er det greit å legge vekk litt huslige plikter til fordel for å varme opp mat fra fryser, slappe av og la husarbeid være husarbeid. Mulig lettere som to, evt i fremtiden med barn i bildet bør det fordeles greit så får alle en grei avslutning på dagen.

Begge må ta vare på sine omgangskretser også selv om det er kommet en kjæreste i bildet. Å gjøre "krav" på all fritid kan på sikt ødelegge. Aldri legg deg hardt oppi hvilke venner din kjæreste har.

Noen få punkt jeg har opplevd selv som viktige, eller observert hos andre :) Usikker på om det var slike ting du ønsket å lese, de kan nok flettes mot langvarige forhold.

Jeg har i dette forholdet måtte gi og ta gjennom flere år, og sett at målet er ikke å tenke likt; men å tenke sammen. :P Klisjé!

Gjest thesledge
Skrevet

Kjæresten min blir superglad når jeg lager mat til han! Han lager mat til meg også, og vi lager mat sammen, men når jeg lager mat til han blir han ekstra glad. Han blir også veldig glad når jeg gjør noe for han! Jeg mener ikke at man skal gjøre alt for kjæresten sin, men å gjøre noe for han her og der skader ikke, hvert fall ikke når man vet hvor glad de blir av det :) Ellers blir han glad når jeg er med han og trener, og når vi kan ta en joggetur sammen. Gutter generelt blir vel glad for sex? De fleste elsker når kvinnen gjør noe hun også, og ikke bare "ligger der" iallfall. Vis at du bryr deg om han, vis interesse i hans interesser!

Gjest iGirl
Skrevet

guilt-free BJ på en helt vanlig dag, helt uten grunn.

Skrevet

Jeg må bare:

OG***************(!). For svingende helvete.

• Liker 1
Gjest andysowhat
Skrevet

Hah xD en manndig overraskelse er gøy xD ikke de der pusse jentette jeg spanderer restaurant greiene det er gubben sin oppgave å invitere jenta på xD men jo paintball er gøy og ikke bli sur vist Han er bedre enn deg xD da hadde jeg hatt det jævlig bra xD

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har startet et nytt forhold med en fantastisk mann. Jeg har aldri følt det jeg føler for han for noen. Har hatt et forhold på 3 år før han.

Men spørsmålet er, jeg har så lyst å være best mulig kjæreste for han! Så jeg trenger litt hjelp til hva som gjør menn glad?

Damer hva gjør dere for mennene deres som de bli veldig glad av?

Menn hva blir dere glad av? Alt som gjør dere fornøyd med damen deres.

Kan si litt om han, han er trailer sjåfør, han er veldig glad i jobben. Han kjører sykkel, r1. Han lever for fart å spenning, spesielt sykkel. Han liker selvfølgelig sex å kos. Han liker å trene. Båt er han også glad i. Han e egentlig ganske glad i alt som e gøy, han lever livet rett å slett.

Noen tips til å være en god dame? På alle måter, psykisk å fysisk?

Anonymous poster hash: cd0a5...685

Hyppige overaskelser! Overask han naken/lite påkledd så han skjønner at det blir noe på han senere. Gjerne kle deg opp i sexy undertøy å send et bilde til han når han er på jobb å skriv så ; en liten smakebit av hva du har i vente. Så kan du også f.eks kikke litt rundt på nettet etter veteranbileiere i nærheten og kanskje om de selger turer at han kunne fått prøvekjørt en gammal amerikansk bil? Sikt deg gjerne inn på chevrolet Camaro, chevrolet Corvette, dodge charger/challenger, ford mustang. Det er vel de gamle klassikerne alle oss bilglade mannfolk liker best. Ellers? Vær deg selv:)

Anonymous poster hash: df547...e19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...