AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #1 Skrevet 12. juli 2014 var og handlet mat for over 500 kr i stad for at jeg skal spise noe. Kjøpt alt mulig. Men hva spiser jeg? knekkebrød.... jeg klarer ikke og spise rett og slett. De tre siste dagene har jeg såvidt fått i meg veske og et par brødskiver. Når jeg ikke har vært hjemme har jeg drukket alkohol og merker jeg er ødelagt nå. Derfor er jeg ikke ute i kveld og sitter hjemme smådeppa for det og prøver stappe i meg mat.. noen som har noen tips? jeg blir jo uvell av dette også.. hvor lenge kan man liksom gå uten mat..? Anonymous poster hash: 129b3...f28
pantora Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Hva er det som gjør at du ikke klarer spise da? Uten mat klarer man seg ikke lenge, men du spiser jo hvertfall noe.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Hva er det som gjør at du ikke klarer spise da? Uten mat klarer man seg ikke lenge, men du spiser jo hvertfall noe. Vet ikke. Er bare avsmak. Spiser nå, men merker jeg må kaste opp liksom :S Anonymous poster hash: 129b3...f28
Sølvrosen Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Du kan klare deg et par uker uten mat hvis du er frisk. Men det er veldig viktig at du får i deg væske. Det er lettest for kroppen å ta til seg lunkent vann med bittelitt salt i. Drikk små slurker ofte. Du kan også tilsette litt juice for at det skal smake bedre og litt sukker for å få litt mer energi. Ikke spis eller drikk til du kaster opp, men spis og drikk litt om gangen. Så lenge du klarer å holde på litt mat klarer du deg noen dager til. Hold deg til enkel mat, som brød, lette supper og hardkokt egg. Unngå mat med mye fett, stekt mat og tunge melkeretter. Unngå kaffe og sterk te. Svak grønn te og urtete er bra. Ikke drikk alkohol før du føler deg bedre og klarer å spise og drikke normalt! Alkohol er dehydrerende, og hvis du drikker alkohol på tom mage blir du mer fyllesyk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå