Gjest tuppesjura Skrevet 12. juli 2014 #1 Skrevet 12. juli 2014 Er for tiden på ferie i Tyrkia, og her er det ganske så varmt. Jeg har trent annenhver dag i ca 1 time, men greier ikke å ha nok intensitet grunnet varmen + at det er så himla kjedelig å trene unnendørs. Hjemme trener jeg 1-2 timer 5-6 dager i uka, i tillegg til at jeg passer på hva jeg spiser. Her har ting sklidd litt ut.... Hvor mye ødelegger en slik endring i 2 uker? Har tenkt å hente meg inn igjen siste ferieuka som foregår hjemme i Norge med litt mer normale temperaturer og muligheter for utendørstrening.
Ylva Virvla Skrevet 12. juli 2014 #3 Skrevet 12. juli 2014 Hva med å svømme? Veldig bra trening for hele kroppen. 1
Gjest tuppesjura Skrevet 12. juli 2014 #4 Skrevet 12. juli 2014 Målet er i utgangspunktet å gå ned noen kg til i tillegg til å klare å jogge en mil på under en time. Dette er mitt langsiktige mål. For ferien har jeg som mål å forsøke å holde vekta sånn noenlunde. Litt må jeg regne med å legge på meg. Målebåndet viser 2cm mer enn før ferien rundt livet. Har forsøkt meg på litt svømming, men kryr med folk i bassenget i tillegg til at jeg haren vond arm som jeg er redd for å overbelaste (slitt med den i 7-8mnd).
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #5 Skrevet 12. juli 2014 Ikke bry deg om treningen. Det er null stress å skippe to uker. Men om du er på slanking så tenk litt på hva du spiser. Går an å ha en mellomting mellom å slippe seg helt løs i to uker og å ødelegge ferien ved å ikke unne seg noe som helst. Anonymous poster hash: c77bd...df7
Maximillian Cohen Skrevet 12. juli 2014 #6 Skrevet 12. juli 2014 Når det kommer til løpingen vil du nok prestere noe dårligere etter ferien, men det vil være minimalt og det vil gå veldig raskt å komme seg opp på tidligere nivå. Slankingen kontrollerer du med kostholdet.
Gjest tuppesjura Skrevet 13. juli 2014 #7 Skrevet 13. juli 2014 Jeg føler selv at jeg er på en mellomting. Stapper ikke i meg godterier dagen lang liksom, som jeg tidligere har hatt tendenser til å gjøre. Merker at jeg blir fornøyd med mye mindre godteri nå enn før. Ikje drikker jeg alkohol, men det går en del iste og brus, og de har ikke pepsi max her. Frokosten er nok den største utskeielsen, men har tenkt at det får så være, det er jo faktisk ferie!
Gjest meh Skrevet 13. juli 2014 #8 Skrevet 13. juli 2014 (endret) Få i deg tilstrekkelig med protein og ikke ha for stort kaloriunderskudd og du vil ikke merke noen forskjell. Dette virker bare hysterisk, skal man beholde en god kostholds - og treningsrutine over lengre tid burde det ikke føles som et pliktløp. Må du på død og liv trene og ikke vil gjøre det utendørs kan du kjøre kroppsvektsøvelser evt finne deg et senter med drop-in (og bli nedstirret av sleske tyrkere). Ei heller er det så utrolig viktig at treningen har høy intensitet når det er snakk om så kort tid. Endret 13. juli 2014 av meh
Gjest bustyvel Skrevet 13. juli 2014 #9 Skrevet 13. juli 2014 Klarer ikke folk slappe av lenger? Livet innebærer ferier, pauser, sykdom og andre "rolige perioder". Slik er det bare. Kos deg på ferie, gå litt turer, svøm og kos deg. 3
Inwe Skrevet 13. juli 2014 #10 Skrevet 13. juli 2014 Nyt ferien, og gå tilbake til rutinene når du kommer hjem. Man skal da leve selv om man vil ned i vekt. Jeg har til nå gått ned 40 kg på 2 år, og jeg har hatt ferier, turer, helger, jul, påske, grilling, fester osv der jeg absolutt ikke har tenkt. Det gjør at dette er noe jeg kan leve med for resten av livet. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #11 Skrevet 13. juli 2014 Stapp målbåndet så langt ned i kofferten som bare mulig og så begynner du å slappe av og nyte ferien din. Anonymous poster hash: 64223...b59 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå