Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2004 #1 Del Skrevet 24. juni 2004 VET DERE HVA SOM FÅR MENN TIL Å TENNE? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 24. juni 2004 #2 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg vet hva som får MIN mann til å tenne... Det er ikke kvinneguiden iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 24. juni 2004 #3 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg vet hva som får MIN mann til å tenne... Det er ikke kvinneguiden iallfall :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eddie Meduza Skrevet 24. juni 2004 #4 Del Skrevet 24. juni 2004 Pokker heller, det er umulig å lese hva som står her. Det renner noe hvite klissete greier nedover skjermen her........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 25. juni 2004 #5 Del Skrevet 25. juni 2004 Tviler på at det er så veldig mange som gjør det. Jeg velger iallefall å ikke tro det om brukerene her inne. Hehe, bli opphisset av å lese på KG??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 25. juni 2004 #6 Del Skrevet 25. juni 2004 Har med interresse registrert at enkelte innlegg vurderes av "noen kvinnelige " registrerte brukere som såkalt ronkeinnlegg......Mulig jeg er sær, men jeg klarer ikke å bli opphisset av innleggene her...mulig litt engasjert, men å ta frem "Jens" for å onanere mens jeg leser........not :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 26. juni 2004 #7 Del Skrevet 26. juni 2004 Masse lesestoff her som er meget spennende og intressant å lese. Men har aldri hatt en trang til å nappe meg selv i løken gitt ! Men fatter egentlig ikke de som hele tiden skal klage og syte om løktråder. Hva så om det noen blir opphisset av å lese enkelte innlegg? Trenger du virkelig å bry deg om det i det hele tatt? har du så lite å gjøre på at du må trakkasere andre sine innlegg? Som dere vet: skriver dere innlegg så rykker den til tops så da får flere lest den. Annbefaler dere å ikke svare hvis det er tråder dere ikke liker i stedenfor å la seg iritere over små ting i verden. Og til sist det er jo moderatorene sin oppgave å sile vekk dritten så la dem få gjøre jobben sin du. Så kom det litt visdomsord fra en person midt på natten etter en edru tur på byn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2004 #8 Del Skrevet 26. juni 2004 Slettet. "Litt" seriøsitet er å forvente Chiquita (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 26. juni 2004 #9 Del Skrevet 26. juni 2004 Slettet. "Litt" seriøsitet er å forvente Chiquita (mod) Vel, kjære mod. Hva gjør den tråden her i det hele tatt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2004 #10 Del Skrevet 26. juni 2004 Aha! Enig! Og han ville jo ha runkestoff så det ga jeg han! ;( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2004 #11 Del Skrevet 26. juni 2004 VET DERE HVA SOM FÅR MENN TIL Å TENNE? Råtne utpulte pærer? Am I right? Hæ, hæ, hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2004 #12 Del Skrevet 26. juni 2004 AHA! Useriøst! Da skriver jeg mitt igjen, som er rompeknulling med harpun! Likte du det, mannen!? ER DET RONKETID NÅ?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2004 #13 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg er da aldri useriøs ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2004 #14 Del Skrevet 26. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse Skrevet 26. juni 2004 #15 Del Skrevet 26. juni 2004 Som unggutt var synet av en damesykkel, eller en sexy BH på en klessnor nok til å sette igang rare prosesser, men ronke etter KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 26. juni 2004 #16 Del Skrevet 26. juni 2004 Fysjom! Gå og legg deg, slemme gutten! Og hendene over dynen, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse Skrevet 26. juni 2004 #17 Del Skrevet 26. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. juni 2004 #18 Del Skrevet 27. juni 2004 Fysjom! Gå og legg deg, slemme gutten! Og hendene over dynen, takk! Mamma, hva gjør du inne på sex-sidene midt på natta...? Har ikke du et fly du skal rekke...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. juni 2004 #19 Del Skrevet 27. juni 2004 Mamma, hva gjør du inne på sex-sidene midt på natta...? Har ikke du et fly du skal rekke...? mora til tex er nasty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 28. juni 2004 #20 Del Skrevet 28. juni 2004 Kult med nasty mødre, da kan du gjerne prate med dem om det meste også. Tror Tex er veldig heldig med mamman sin jeg..... Eeeehhh, tar det tilbake, jeg VET..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå