kvakk_ Skrevet 12. juli 2014 #1 Skrevet 12. juli 2014 Noen som vet hvordan bh størrelsene til VS er? Er de like i størrelsene som H&M sine størrelser f.eks?
*Emma* Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Jeg syns de er små. Mange av dem har så sykt nye padding at hvis jeg velger den størrelsen jeg bruker til vanlig er det plass til halve puppen fordi bh'en liksom er full før man tar den på
Safiye Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 De er ganske små - spesielt cup'en. Det beste er å prøve en selv og få en av de ansatte til å måle deg slik at du unngår bomkjøp. Blir selvfølgelig litt vanskelig om du kjøper via nett, men som sagt cup'en er ganske liten.
*Emma* Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Litt kanskje....... Jeg kjøper 75 eller 80 her hjemme. (75 kan være litt trangt, 80 er egentlig litt stort). Kjøpte bikini i 34 som skal tilsvare 75 tror jeg. Den passer men er nok litt trangere enn bh'er jeg kjøper her i 75.
SuperFace Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 På de jeg har bestilt(stort sett uten padding), har cupen vært typ H&M størrelse, mens de har vært litt for store rundt etter noen bruk.. Det er jo ikke spesielt god kvalitet(ikke mye bedre enn H&M vil jeg si), så etter et par vask og litt bruk må jeg hoppe rett til det innerste hakket og selv det er ikke stramt nok. Kan være at jeg bare har vært uheldig, har 7-8 BH'er derfra da, så det er jo en del..
FantasDick Skrevet 14. juli 2014 #7 Skrevet 14. juli 2014 Jeg bestilte en cup-størrelse større enn jeg normalt bruker ved en feil, men den passet perfekt så jeg vil si de er litt små i cupen. Dette var riktignok en BH-bikini og ikke vanlig BH, men regner med de er ganske like sånn sett. Omkretsen var ganske normal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå